Jose

*snelle feedback
* correcte informatie
*controle van tapijt bij aanvang werkzaamheden om misverstanden te voorkomen
*vakkundige tapijtleggers

communicatie en de vakkundigheid

Geachte mevrouw Jose,

R. Ledelay-Pol

De via internet gedane bestelling werd heel snel, binnen een paar dagen bezorgd tot mijn verrassing!Nadat het door een handige kennis gelegd was bleek dat er wat losse draadjes boven uit staken, die... De via internet gedane bestelling werd heel snel, binnen een paar dagen bezorgd tot mijn verrassing!Nadat het door een handige kennis gelegd was bleek dat er wat losse draadjes boven uit staken, die niet goed verwerkt waren. Ik heb daarover gebeld, maar werd naar mijn gevoel niet serieus genomen. Ik had het eerst goed moeten bekijken en er dan meteen over moeten klagen. Ik verwachtte totaal niet dat er iets mee aan de hand zou kunnen zijn. Dacht in goed vertrouwen een goed product te hebben ontvangen. Deze reactie had ik niet verwacht en stelde mij erg teleur. Ik kon ook niet wachten , omdat er de volgende dag een nieuw bed gebracht en geplaatst werd.

Zoals u begrijpt heb ik geen sterk punt kunnen vinden en deze reactie voelde aan als een dooddoener. Ik had meer begrip en een andere reactie verwacht. Gezien mijn leeftijd en alle moeite die er... Zoals u begrijpt heb ik geen sterk punt kunnen vinden en deze reactie voelde aan als een dooddoener. Ik had meer begrip en een andere reactie verwacht. Gezien mijn leeftijd en alle moeite die er al is geweest om de slaapkamer op te knappen, ben ik er op afgeknapt.

Geachte mevrouw Ledelay-Pol,
Allereerst ontzettend bedankt voor tijd die genomen is om de review voor ons te schrijven.
Goed te lezen dat de bestelling zo snel bezorgd is, wij hebben dan ook...
Geachte mevrouw Ledelay-Pol,
Goed te lezen dat de bestelling zo snel bezorgd is, wij hebben dan ook in de ochtend contact opgenomen de desbetreffende leverancier, of deze logistiek gezien wat heeft om kunnen wisselen om op tijd bij u te zijn.
Bij het openmaken en voor het daadwerkelijk leggen van het product adviseren we inderdaad het product te checken, op kleur en kwaliteit. Mocht er bij deze check iets niet in orde zijn, is onze service dat we altijd direct het juiste product bestellen en op korte termijn laten leveren.
In dit geval en zoals aangegeven in ons telefoongesprek, heeft het product wat u heeft besteld, een gesneden pool en is daardoor nooit helemaal glad. Een missteek of haaltje is dan ook erg normaal bij dit tapijt. Wij knippen wij deze altijd af met een scherpe schaar en hebben dit dan ook geadviseerd te doen.

Yolanda

Toch altijd een beetje spannend om je trap te laten bekleden via internet...
Maar veel goede recencies gelezen,en gewoon gedaan!
Kleurstaal op laten sturen,en afspraak gemaakt.
Ze...
Toch altijd een beetje spannend om je trap te laten bekleden via internet...
Maar veel goede recencies gelezen,en gewoon gedaan!
Kleurstaal op laten sturen,en afspraak gemaakt.
Ze doen wat ze beloven!
De trap is netjes en snel bekleed,ziet er super uit.
Echt vakmensen,en niet duur!

Afspraken komen ze na
vakmensen die het komen leggen

Geachte mevrouw Yolanda

M. Bouwer

Heel prettig geholpen. Trap bekleed door 2 medewerkers die heel netjes en vakkundig hebben gewerkt.

Snelle bestelling. Afspraak verzet omdat een fout in de bedekking was geconstateerd. Trap is heel netjes gelegd en geen rotzooi achtergelaten

Geachte mevrouw Bouwer,

Tanja

We hebben dit bedrijf via internet gevonden, maar konden op zaterdagochtend ook gewoon de showroom bezoeken. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Gemaakte afspraken werden nagekomen. Onze... We hebben dit bedrijf via internet gevonden, maar konden op zaterdagochtend ook gewoon de showroom bezoeken. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Gemaakte afspraken werden nagekomen. Onze trap is netjes gestoffeerd. Er wordt niet te veel tapijt berekend; voor dezelfde trap werden bij andere leveranciers meer meters in de offerte opgenomen.

Goede prijs.

Geachte mevrouw Tanja
Team TapijtNodig.nl

Telefonische en email communicatie op zich ok. Voor de geboden prijs op zich prima gelegd. In de lastige hoeken niet helemaal tot het einde gelegd, waar je in een hoekje nog de ondergrond ziet. Telefonische en email communicatie op zich ok. Voor de geboden prijs op zich prima gelegd. In de lastige hoeken niet helemaal tot het einde gelegd, waar je in een hoekje nog de ondergrond ziet.

Verder kan de informatie bijlage die we kregen over hoe de trap kaal moet worden opgeleverd beter en professioneler. Details zoals het schilderwerk, twee weken voor leggen klaar moet zijn, ontbreekt.

prijs/kwaliteit verhouding is ok.

Geachte heer/mevrouw,
Allereerst bedankt voor de tijd die genomen is een review te schrijven voor TapijtNodig.nl.
Wat vervelend dat er is geconstateerd dat er in een lastige hoek de...
Geachte heer/mevrouw,
Wat vervelend dat er is geconstateerd dat er in een lastige hoek de ondergrond te zien is. Dit is niet volgens de hoogwaardige kwaliteit waar wij naar streven bij onze klanten. Wellicht kunt u contact opnemen met Melvin via melvin@tapijtnodig.nl of uiteraard op ons telefoonnummer, dan nemen wij spoedig contact met u op.
Hartelijk dank voor de feedback betreft onze bijgeleverde informatie, betreft tips hoe het bestaande tapijt van de trap te verwijderen. Wij ervaren deze feedback als waardevol en zullen deze dan ook ter harte nemen en onze informatie hiervoor te herzien.

Ton A.J. Overtoom

Concurrende prijzen, goede planning en prima vakmensen.

Goede communicatie.

Geachte heer Overtoom,
Team TapijtNodig.nl

Goede ervaring, ik zal hier de volgende keer weer bestellen

Goede service , snelle levering en mooie prijs. Elders was dit product veel duurder

Anneke Bos

Tapijt gekocht van een soort dat ik kende, zelf gelegd.

Goedkope prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Doen wat ze beloven.

Geachte mevrouw Bos
Team TapijtNodig.nl

We hebben vloerbedekking gekocht voor de algemene ruimten in ons appartementen complex. We hebben kundig advies gekregen over de vloerbedekking (oa brandklasse) en een scherpe prijs. Tijdens het... We hebben vloerbedekking gekocht voor de algemene ruimten in ons appartementen complex. We hebben kundig advies gekregen over de vloerbedekking (oa brandklasse) en een scherpe prijs. Tijdens het leggen merkte ze zelf een productiefout in het tapijt op. Ze zijn direct gestopt met leggen en in overleg getreden met fabrikant. Binnen 4 weken heeft men opnieuw de vloerbedekking naar tevredenheid gelegd.

Prijs, goede communicatie, doortastendheid bij problemen zoals bij ons de productiefout in het tapijt en komen afspraken na.
vriendelijke mensen waar je van op aan kunt.