tevreden klant

Prettig bedrijf en direct naar de mensen toe. Weet je tenminste waar je aan toe bent

De prijs was goed.
Kwaliteit is volgens ons prima.
Garantie is ook gegeven

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte heer/mevrouw,
Erg bedankt voor uw positieve reactie!
Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze webshop of showroom!
Team TapijtNodig.nl

Tiltak BV

Prettig bedrijf, heel kundig en werken netjes.
Ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen, lage prijs en toch kwaliteit.

Er moest extra geƫgaliseerd worden. Kwamen gewoon volgende dag weer.
Wat een service!

Maarten

Vriendelijk, eerlijk, goed en degelijk.

Vriendelijk, eerlijk, goed en degelijk.

Goede communicatie, mooie prijs, volgens afspraak geleverd, nette heren voor de installatie. Tevreden!

Aurora Viergever

Ik wilde mijn trap laten bekleden met een tapijt van DessoEx met patroon. De trap heeft een hele draai dus ik wist dat het een uitdaging gind worden. Een bedrijf had een offerte opgemaakt die er op... Ik wilde mijn trap laten bekleden met een tapijt van DessoEx met patroon. De trap heeft een hele draai dus ik wist dat het een uitdaging gind worden. Een bedrijf had een offerte opgemaakt die er op neerkwam dat er ongeveer een meter tapijt per traptrede nodig zou zijn, de andere wilde het niet leggen omdat ze het te moeilijk vonden. Bij tapijtnodig.nl bleek er al volop ervaring te zijn met het bekleden van trappen met dit specifieke tapijt. Dus dat bleek geen probleem. Scherpe prijs, goed vakmanschap en uitstekende service. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Deskundigheid en vakmanschap op het gebied van trapbekleding.

andries dekker

Super netjes

goede werkers

Tessa van Giersbergen

Zeer positief! Via app bereikbaar en meteen een reactie. Erg klantvriendelijk, dachten actief mee.

Via app bereikbaar
Snelle reactie
Meedenken, klantvriendelijk

Yvette

Zeer proffecioneel geadviseerd en goede kwaliteit tapijt! Vriendelijke stoffeerders. Scherpe prijs! Zeker aan te raden.

Na aflevering is alles netjes opgeruimd. Goede advies.

M.C. de Jong

Op Internet uw bedrijf gevonden. Duidelijke site. Besloten persoonlijk een kijkje bij u te nemen en afspraak gemaakt. Ik moet wel zeggen dat uw voordeur erg moeilijk is te vinden, dat was even... Op Internet uw bedrijf gevonden. Duidelijke site. Besloten persoonlijk een kijkje bij u te nemen en afspraak gemaakt. Ik moet wel zeggen dat uw voordeur erg moeilijk is te vinden, dat was even zoeken. Alleraardigste heer begeleidde mij naar boven. Even een etiketten -puntje: Ga altijd voor een dame te trap op en laat haar niet voorgaan! Eenmaal boven was de keuze van het tapijt en de maat snel gemaakt. Binnen een week de tapijten op maat gemaakt in huis. Keurig de tapijten neergelegd. Hier is dus sprake van een zeer tevreden klant en ik zal jullie bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Heel veel keuze.

Rozema