R. Ledelay-Pol

De via internet gedane bestelling werd heel snel, binnen een paar dagen bezorgd tot mijn verrassing!Nadat het door een handige kennis gelegd was bleek dat er wat losse draadjes boven uit staken, die niet goed verwerkt waren. Ik heb daarover gebeld, maar werd naar mijn gevoel niet serieus genomen. Ik had het eerst goed moeten bekijken en er dan meteen over moeten klagen. Ik verwachtte totaal niet dat er iets mee aan de hand zou kunnen zijn. Dacht in goed vertrouwen een goed product te hebben ontvangen. Deze reactie had ik niet verwacht en stelde mij erg teleur. Ik kon ook niet wachten , omdat er de volgende dag een nieuw bed gebracht en geplaatst werd.

Zoals u begrijpt heb ik geen sterk punt kunnen vinden en deze reactie voelde aan als een dooddoener. Ik had meer begrip en een andere reactie verwacht. Gezien mijn leeftijd en alle moeite die er al is geweest om de slaapkamer op te knappen, ben ik er op afgeknapt.

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte mevrouw Ledelay-Pol,
Allereerst ontzettend bedankt voor tijd die genomen is om de review voor ons te schrijven.
Goed te lezen dat de bestelling zo snel bezorgd is, wij hebben dan ook in de ochtend contact opgenomen de desbetreffende leverancier, of deze logistiek gezien wat heeft om kunnen wisselen om op tijd bij u te zijn.
Bij het openmaken en voor het daadwerkelijk leggen van het product adviseren we inderdaad het product te checken, op kleur en kwaliteit. Mocht er bij deze check iets niet in orde zijn, is onze service dat we altijd direct het juiste product bestellen en op korte termijn laten leveren.
In dit geval en zoals aangegeven in ons telefoongesprek, heeft het product wat u heeft besteld, een gesneden pool en is daardoor nooit helemaal glad. Een missteek of haaltje is dan ook erg normaal bij dit tapijt. Wij knippen wij deze altijd af met een scherpe schaar en hebben dit dan ook geadviseerd te doen.
Team TapijtNodig.nl

Score voor TapijtNodig | PVCVloerNodig: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Tapijt, PVC of Vloerkleed: