Desiree Bodijn

Erg goed en mooi resultaat!

Netjes gewerkt en aardige mannen

W. Donker

2 dichte trappen laten bekleden. Stoffeerders werkte netjes en waren beleefd. Al met al zeker aan te raden.

Nette stoffeerders
Snelle montage
Goede kwaliteit

W. Donker

We hebben 2 dichte trappen laten stofferen. Staaltjes werden afgeleverd, bestelling snel gedaan en vakmannen waren en werkte netjes.

Snelle montage binnen een week
Goede kwaliteit
Nette stoffeerders

Michel Heijneman

Klantvriendelijk, goede service van begin tot het einde en prijs was ook goed. Kan Tapijt nodig.nl van harte aanbevelen!

Goede service, klantvriendelijk en voordelig.

K. Bout

Ik vind Tapijtnodig een prettig bedrijf. Ik werd snel teruggemaild nadat ik interesse had getoond en informatie had gevraagd. Werd ook snel nagebeld of ik nog vragen had en heb zeer snel offerte... Ik vind Tapijtnodig een prettig bedrijf. Ik werd snel teruggemaild nadat ik interesse had getoond en informatie had gevraagd. Werd ook snel nagebeld of ik nog vragen had en heb zeer snel offerte ontvangen. Met betrekking tot de dag van uitvoering werd erg meegewerkt aan mijn wensen. Top! heel plezierig

Kundig en prettig personeel

Marloes

Fijne communicatie. In de winkel wordt tijd voor je genomen. Vriendelijk personeel

Prettige ervaring, enthousiaste vakmensen die trots zijn op hun werk.

Goede kennis van producten.

Alles is naar tevredenheid uitgevoerd; snel, vakkundig, schoon
👍👏🙂

Zie ervaring

JBr

Vriendelijke, professionele medewerkers.
Goede prijs voor hoge kwaliteit.

Duidelijke site en goed contact.
Vriendelijke stoffeerders en keurig werk geleverd

Jan-Lieuwe en Nellie

Snel en efficiënt geholpen

Makkelijk om een afspraak te plannen. Vakkundig en netjes is het matriaal gelegd!