Telefonische en email communicatie op zich ok. Voor de geboden prijs op zich prima gelegd. In de lastige hoeken niet helemaal tot het einde gelegd, waar je in een hoekje nog de ondergrond ziet.

Verder kan de informatie bijlage die we kregen over hoe de trap kaal moet worden opgeleverd beter en professioneler. Details zoals het schilderwerk, twee weken voor leggen klaar moet zijn, ontbreekt.

prijs/kwaliteit verhouding is ok.

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte heer/mevrouw,
Allereerst bedankt voor de tijd die genomen is een review te schrijven voor TapijtNodig.nl.
Wat vervelend dat er is geconstateerd dat er in een lastige hoek de ondergrond te zien is. Dit is niet volgens de hoogwaardige kwaliteit waar wij naar streven bij onze klanten. Wellicht kunt u contact opnemen met Melvin via melvin@tapijtnodig.nl of uiteraard op ons telefoonnummer, dan nemen wij spoedig contact met u op.
Hartelijk dank voor de feedback betreft onze bijgeleverde informatie, betreft tips hoe het bestaande tapijt van de trap te verwijderen. Wij ervaren deze feedback als waardevol en zullen deze dan ook ter harte nemen en onze informatie hiervoor te herzien.
Team TapijtNodig.nl

Score voor TapijtNodig | PVCVloerNodig: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Tapijt, PVC of Vloerkleed: