Goede service en meedenken met de klant. Uw bedrijf doet alles wat in het vermogen ligt

Het meedenken met de situatie van de klant is een punt dat wij als heel sterk ervaren hebben

We zijn zeer tevreden metde vloerbedekking en de manier waarop deze gelegd is.

Manier waarop devloer gelegd is

Erg bedankt voor uw positieve reactie!
Wij streven ernaar om al onze berichten te beantwoorden binnen 48 uur, helaas door drukte wil dit wel eens iets uitlopen.

B. Noltus

Zeer goede ervaring. Prettige service, duidelijke afspraken en mensen die meedenken. Daarnaast topwerk afgeleverd.

Goede informatie over het de eigenschappen van mijn gekozen tapijt en over de voorbereiding op het leggen hiervan op mijn houten vloeren. Prettig contact. Nette, kundige vaklui, zeer klantgericht.... Goede informatie over het de eigenschappen van mijn gekozen tapijt en over de voorbereiding op het leggen hiervan op mijn houten vloeren. Prettig contact. Nette, kundige vaklui, zeer klantgericht. Heel fijn dat de informatie van de verschillende personen overeen kwam. Zeer sterk vind ik dat het tapijt binnen afzienbare tijd gelegd kon worden, elders moest ik met 6-8 weken wachttijd rekenen, nu met 3. Fors verschil! Tapijt ligt er prachtig in. Heel fijn dat alles opgeruimd en schoon werd afgeleverd na het leggen.

Roodenrijs

Zeer vakkundig.

dat het sterke mannen zijn!

Nicole

Informatie op de website is heel duidelijk en verzoeken via de website lopen ook goed. Ook telefonische contacten zijn plezierig. Onze trappen zijn prima gestoffeerd voor een goede prijs.

Duidelijke uitleg en rekenmodule op de website

Mascha Weber

Contact met het bedrijf verliep vlot en soepel. De vloer was in een mum van tijd gelegd en de stoffeerders hebben het keurig achter gelaten. Na het leggen werd ik uitgenodigd om te kijken of de... Contact met het bedrijf verliep vlot en soepel. De vloer was in een mum van tijd gelegd en de stoffeerders hebben het keurig achter gelaten. Na het leggen werd ik uitgenodigd om te kijken of de vloer naar tevredenheid was gelegd en werd info gegeven wanneer de vloer belast kon worden.

Vakmanschap van de stoffeerder viel me op. Hij kon veel vertellen over het materiaal.

Wij zijn erg tevreden met onze gestoffeerde trappen. Het is heel netjes gestoffeerd en de service was top. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Het personeel kon veel vertellen over de verschillende stoffen voor op een trap. En de eigenschappen hiervan.

Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze diensten te verbeteren.
Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze...
Team TapijtNodig.nl

Net bedrijf, kan snel leveren en komt gemaakte afspraken na.

David

Super goed geholpen, ben meer dan tevreden over het werk van het team.

Collectie is breed, goede instructies en juist advies.

Beste David,

Tom

Vriendelijk, professioneel personeel en het tapijt wordt snel en netjes gelegd.

Beste Tom,