Kok

Netjes en vriendelijk geholpen

Goed geholpen bij het uitzoeken van de juiste tapijt voor onze trappen. Op de dag van het leggen kwamen ze met 3 man sterk, zodat de trappen in 1 dag klaar waren.

Brigitte

Fijn bedrijf komt z’n afspraken na

Nette mensen en vakwerk

Chris Fokkenrood

Vloerbedekking en vinyl besteld bij TapijtNodig.nl

De vloerbedekking en vinyl zijn supermooi gelegd !

ProjectRestyle.nl

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle en professionele reactie op vragen (via telefoon, e-mail en app) en snelle levering van proefstalen. Ook de opdrachtbevestiging kon makkelijk en snel... Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle en professionele reactie op vragen (via telefoon, e-mail en app) en snelle levering van proefstalen. Ook de opdrachtbevestiging kon makkelijk en snel via de e-mail geregeld worden. Een kleine tegenvaller (het resultaat van de egalisatievloer viel tegen) werd snel en professioneel opgelost. De planning werd hierop aangepast en de vloerleggers hebben de novilonvloer vakkundig en snel gelegd. Het eindresultaat is schitterend!!

Sterke punten zijn service- en klantgerichtheid. Daarnaast kunnen ze probleemoplossend te werk gaan wanneer dingen (buiten hun om) wat tegenzitten. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en kan het... Sterke punten zijn service- en klantgerichtheid. Daarnaast kunnen ze probleemoplossend te werk gaan wanneer dingen (buiten hun om) wat tegenzitten. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen.

Goede service en goed gelegd.

Goede communicatie via de mail

Geweldig

Ze doen netjes hun werk

Goed!

Ruime keuze en professioneel

Matthijs

Snelle service en goede communicatie.

Strak gelegde trapbekleding.

Rob

Prima website, prima communicatie, afspraken allemaal nagekomen. Zeer kundige mannen die de trap hebben bekleed.
Erg tevreden.

Kundige medewerkers. Geen gedoe, gewoon strakke prijs en prima kwaliteit

Karin

We hebbende trap laten bekleden. En dat is heel goed gedaan.
De overloop hebben heel leuk steentjes vinyl laten leggen.

Aardige toegankelijke mensen. het meeste kun je online regelen. Snel reactie terug.