PVCVloerNodig heeft zeer net werk afgeleverd. Een prachtige vloer. Heel prettig in de afstemming en een nette werkwijze.

Communicatie, kwaliteit van leggen en materiaal.

Heel goed.

Hard gewerkt, zeer beleefd, en heel netjes afgewerkt!

Elly Mulder

Via internet op zoek naar vloerbedekking en ik kwam bij dit bedrijf uit. Veel positieve reviews, enigszins argwanend, maar ik voeg mijn positieve review hier graag aan toe. Zeer tevreden en blij met... Via internet op zoek naar vloerbedekking en ik kwam bij dit bedrijf uit. Veel positieve reviews, enigszins argwanend, maar ik voeg mijn positieve review hier graag aan toe. Zeer tevreden en blij met de stoffering van 2 trappen, slaapkamers en overloop.

Van A tot Z is alles goed geregeld: duidelijke website, meetservice, overzichtelijke offerte, prima prijs, duidelijke afspraken, vriendelijke en vakkundige stoffeerders.

Het tapijt wat ik had besteld bij dit bedrijf werd al na enkele weken ingepland om te leggen.

Vakkundig, vriendelijk en alles vlot geregeld.

Wendy

Uitstekend

Komen afspraken na, werken snel en netjes. Zeer vriendelijke heren.

Zeer goed

Goed advies en goede kwaliteit, duidelijke communicatie en tapijt is goed en snel gelegd

Goede ervaring

Degene die het vloer opgenomen heeft was ook aanwezig bij het leggen. Hierdoor verliep alles heel vlot.

Jan Pieter

Goed bedrijf met duidelijke afspraken

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

George Kuriappan

Very good experience

Trustworthy

John vd Steen

Slecht tot zeer slecht,want hoor niks meer over de levering

Niet gevonden

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte heer vd Steen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Geachte heer vd Steen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Na uw online bestelling ontvangt u van ons een bevestiging en gaan wij aan de slag met uw bestelling, zodra de zending is aangemeld ontvangt u van PostNL een track&tracé.
Zoals per email aangegeven was uw bestelling één werkdag vertraagt aangekomen, dat is inderdaad erg vervelend. Ons excuus voor het ongemak.
Wij zullen uw feedback meenemen in ons verbeterproces om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn!
Melvin
TapijtNodig