8.1/10
8.1/10
7.7/10

Cuijpers

2 matten besteld. Van 1 mat was de kleur niet duidelijk omdat in de beschrijving iets anders stond dan op de foto, daarom eerst gemaild. Maar toen ik hem thuis kreeg bleek t toch die andere kleur te... 2 matten besteld. Van 1 mat was de kleur niet duidelijk omdat in de beschrijving iets anders stond dan op de foto, daarom eerst gemaild. Maar toen ik hem thuis kreeg bleek t toch die andere kleur te zijn (oudroze ipv felroze/fuchsia). Jammer!

Stevige mat voor deze prijs.

De juiste foto / kleur vermelden en vriendelijker mailen met correcte informatie.

Wesley

Tussen het moment van bestellen en bericht van verzending zat een dag of vijf. De bestelde mat keurig verpakt en in goede orde ontvangen. Zwarte kwaliteit en netjes afgewerkt. Al met al niets te... Tussen het moment van bestellen en bericht van verzending zat een dag of vijf. De bestelde mat keurig verpakt en in goede orde ontvangen. Zwarte kwaliteit en netjes afgewerkt. Al met al niets te klagen.

Goeie kwaliteit.

Communicatie over de voortgang van het bestel proces. Ook op mijn gestelde vraag heb ik nooit antwoord gehad.

Goed advies en snel geleverd ?

Zie boven

Nvt

Gemakkelijk om iets te bestellen , goede keuzes, de snelheid dat ik het in huis kreeg viel reuze mee

goede keuze kunnen maken en vrij snel in huis

nvt

Goed product, goed verpakt en snelle levering.

Goed geautomatiseerd proces. Duidelijk levertijden. Product voldoet aan verwachting.

Filters op de site werken niet optimaal, waardoor maar klein deel van het aanbod te zien is.

Joseph Neven

Eerste keer toch zeer geslaagd

Mooie opening van de webpagina. Rustige en duidelijke foto's hou niet van drukke fel gekleurde pagina's .
Ruime keuze en duidelijke omschrijving van producten

Niet dadelijk