Jochen Bilderbeek

Bank weer netjes schoon, vriendelijke medewerker.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw stoffen bank. Dank voor de beoordeling.

Lizzie

Vriendelijk. Tapijt is goed schoon geworden.

Reactie Tapijtenreiniging:

Bedankt voor uw review. Fijn dat het tapijt reinigen naar wens is verricht.

Monika

Onze bank is goed gereinigd

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling stoffen bank reinigen.

Wimmer Natasja

Alles ging volgens afspraak en het kleed ziet er als nieuw uit. Super tevreden!! Zou het iedereen aanbevelen

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Natasja, fijn dat u tevreden bent over het reinigen van het vloerkleed. Dank voor uw reactie.

Wim Dijkstra

Zeer vriendelijke en goede service. Ons bankstel is weer als nieuw

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je Wim voor je reactie.

Mariska

Ten eerste zeer prettig contact gehad met betrekking tot de aanvraag van de offerte en afspraak inplannen. Voor de rest erg blij met het resultaat van het reinigen van onze vloerbedekking in de... Ten eerste zeer prettig contact gehad met betrekking tot de aanvraag van de offerte en afspraak inplannen. Voor de rest erg blij met het resultaat van het reinigen van onze vloerbedekking in de woonkamer van ons vakantiehuisje. Was top.

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Mariska, fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de reactie.

Marloes Vromans

Zeer tevreden met het eindresultaat. Zowel bij mijn ouders, waar ze een grote oude bloedvlek uit het tapijt hebben gekregen als bij onze 2 fauteuils, die zijn weer als nieuw...

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je Marloes. Fijn dat het reinigen van het tapijt met een bloedvlek succesvol was. De 2 fauteuils ook weer fris en schoon. Bedankt voor de review.

AV

Zeer tevreden. Alle vlekken zijn verdwenen en de stoelen zijn weer fris.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat uw stoffen fauteuils vlekvrij zijn en opgefrist. Graag gedaan. Bedankt voor de review.

Griffioen

Netjes schoongemaakt. Zeer voorkomend en beleefd.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u voor uw vriendelijke woorden.

E van Berkum

Uitstekend werk geleverd en alles volgens afspraak

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn meneer van Berkum dat alles naar wens is uitgevoerd. Dank voor uw beoordeling.