Gerald Kikkert

Prima ervaring ivm reiniging vloerbedekking trappen

Dank voor uw review.

Mieke

Goede service, vriendelijk personeel en een schone bank!!

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn Mieke dat je tevreden bent, bedankt voor de reactie.

particulier

Zeer prettig, uiterst vriendelijk, denkt mee, met betrekking tot het cleanen van onze fauteuil zeer bekwaam

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u voor de review, fijn dat u tevreden bent over het reinigen van de fauteuil.

De Roode

Afgelopen donderdag is onze bank en zijn onze eetkamerstoelen gereinigd. Professionele en eerlijke man die duidelijk uitlegde wat wel en niet mogelijk was. Zijn super tevreden met het resultaat!... Afgelopen donderdag is onze bank en zijn onze eetkamerstoelen gereinigd. Professionele en eerlijke man die duidelijk uitlegde wat wel en niet mogelijk was. Zijn super tevreden met het resultaat! Aanrader! De bank en stoelen zien er weer als nieuw uit. En dat terwijl ze 10 jaar oud zijn.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor de review.

L van Bodengraven

Super bedrijf !! Correct en gaan heel netjes te werk !!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank, we doen ons best.

J. Fer

Dank u!

Particulier

Tapijt is na de reiniging goed opgeknapt. Men reageerde snel op de aanvraag en het ophalen en terugbrengen gebeurde helemaal volgens de gemaakte afspraken. Zeer klantvriendelijk al met al!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verricht.

Ronald de Wit

Heel goede ervaring met het laten reinigen van een (Turks) vloerkleed

Reactie Tapijtenreiniging:

Graag gedaan, bedankt voor de review.

Van der wilk

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat alles prima ging!

delnoij

Heel tevreden. Afspraak maken ging vlot en op redelijk korte termijn. Aardige man. Onze bank en fauteuil zijn echt weer fris!

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw bank en fauteuil. Dank voor de review!