Trends ICT

Snelle service prima resultaat

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent, bedankt voor de review.

Melissa van Gameren

Super vriendelijk en goed resultaat!

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel voor de review.

van Noorden

Gezellige man, mooi resultaat

Reactie Tapijtenreiniging:

Zijn we ook gezellig, dank je wel Lisa en fijn dat je tevreden bent over het resultaat.

Sander

Vakman met verstand van zaken. Bank laten reinigen, goed advies hierover gekregen. Vriendelijk en komt afspraken na. Zeker een aanrader. Werd zelfs nog gebeld om te vragen of alles naar wens was.... Vakman met verstand van zaken. Bank laten reinigen, goed advies hierover gekregen. Vriendelijk en komt afspraken na. Zeker een aanrader. Werd zelfs nog gebeld om te vragen of alles naar wens was. Topper!

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Sander, de bank kan weer enige tijd mee, fijn dat we je daarmee konden helpen. Dank je voor de review.

Kristian

In december hebben twee kleden van ons flinke waterschade opgelopen door een lekkage. Vooral het wollen kleed was door het vocht verkleurd en stonk erg. Het contact met Tapijtenreiniging.nl verliep... In december hebben twee kleden van ons flinke waterschade opgelopen door een lekkage. Vooral het wollen kleed was door het vocht verkleurd en stonk erg. Het contact met Tapijtenreiniging.nl verliep makkelijk en de kleden konden - ondanks de drukte - snel worden opgehaald. Vandaag zijn de kleden geleverd. Helemaal schoon en vrij van geur, complimenten!

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Kristian, dank je wel voor de review en complimenten. Fijn dat alles naar wens is uitgevoerd.

VvE Muiderslotpad 30-104

Zeer vriendelijk geholpen met het gewenste resultaat. Heel fijn dat er de volgende dag nog gebeld is of we tevreden zijn met het resultaat.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat het tapijt met waterschade schoon is geworden, het nabellen graag gedaan en wij bedanken u voor de geplaatste review VVE Muiderslotpad Hellevoetsluis.

Michael

Professionele service, responsief, en conform afspraak

Reactie Tapijtenreiniging:

Vloerkleden reinigen, fijn dat het naar tevredenheid is uitgevoerd. Dank voor de beoordeling Michael.

Mansveld

Goed werk geleverd

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van de fauteuil! Bedankt voor de review.

Fam. Kwekkeboom

Klantvriendelijke benadering & vakkundige reiniging/impregnatie van trappen en bank. Prijs -overigens zeer schappelijk- dubbel en dwars waard. Aanrader!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn dat u tevreden bent over de werkzaamheden.

schoonmaakbedrijf schoon

Dank u!