Gewoon goed

Dank u!

Leuke, spontane contactpersoon. Bank is zo goed als nieuw!

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de bank laten reinigen.

N.Bal

Zeer klantvriendelijk komt afspraken netjes na.
tevreden klant die zo nodig terug komt.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Dank voor uw beoordeling.

Professionele werkhouding en contact. Goede service

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles naar wens was.

Groeneveld

Met grote bevlogenheid zijn onze eetkamer stoelen gereinigd door Rien. Alle stoelen zijn nauwkeurig bestudeerd op eventuele vlekjes. Op enkele kleine plekjes na zijn de stoelen weer helemaal netjes.... Met grote bevlogenheid zijn onze eetkamer stoelen gereinigd door Rien. Alle stoelen zijn nauwkeurig bestudeerd op eventuele vlekjes. Op enkele kleine plekjes na zijn de stoelen weer helemaal netjes. We zijn er blij mee!

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw eetkamerstoelen. Bedankt voor uw beoordeling.

Ons kleed is weer mooi schoon, Ophalen en terugbrengen op afgesproken dag en tijd is echter raar verlopen: zelf moeten helpen met het vervoeren van het kleed naar en van het busje waarmee het... Ons kleed is weer mooi schoon, Ophalen en terugbrengen op afgesproken dag en tijd is echter raar verlopen: zelf moeten helpen met het vervoeren van het kleed naar en van het busje waarmee het vervoerd werd( anders werd het niet meegenomen). Dit omdat er niets gevraagd is over wat voor kleed wij hebben. Wij hebben een groot en zwaar kleed ( Alleen de maten waren bekend bij de firma, verder was ons niets gevraagd, ook niet tijdens telefonisch contact). Later bleek dat ons kleed eigenlijk niet meegenomen had moeten worden, maar thuis gereinigd had moeten worden. Dit werd verteld door( de overigens aardige) meneer die het kleed vervoerde. Dus betere communicatie met de klant is wel van belang. Het ophalen en terugbrengen kwam op ons zeker niet professioneel over. Gelukkig waren wij in staat om mee te helpen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review. Inderdaad had er beter moeten worden doorgevraagd en wat voor ons het meest belangrijk is of het kleed te tillen is. Leermomentje voor ons dus. Fijn dat uw kleed weer mooi... Dank voor uw review. Inderdaad had er beter moeten worden doorgevraagd en wat voor ons het meest belangrijk is of het kleed te tillen is. Leermomentje voor ons dus. Fijn dat uw kleed weer mooi schoon is en hartelijk dank voor de hulp bij het tillen.

Arie

Helemaal geweldig. Stoel was erg vuil maar hij heeft hem keurig schoongemaakt.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over uw stoffen stoel reinigen, review. Hartelijk dank!

Jaap

Uiterst tevreden. Bankstel is perfect gereinigd. Rien is gepassioneerd bezig met zijn werk en zeer nauwkeurig. Service staat voorop. Dat zie ik graag. Kan hem bij iedereen aanraden.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel en fijn dat u tevreden bent over het reinigen van het bankstel.

Mariska

Top bedrijf! Bank is weer als nieuw. Werken heel nauwkeurig en nemen de tijd.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de bank reinigen naar wens was.

H. Kuchler

Keurige en beschaafde persoon, die bankstel netjes heeft gereinigd

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel voor uw reactie.