Anne

Keurig op tijd en wat een fantastische service! Snel, vriendelijk en een super resultaat! Rien is een aardige en betrokken man die zelf ook ontzettend geniet van mooie resultaten en daar streeft... Keurig op tijd en wat een fantastische service! Snel, vriendelijk en een super resultaat! Rien is een aardige en betrokken man die zelf ook ontzettend geniet van mooie resultaten en daar streeft hij dan ook naar. Je weet niet wat je ziet! Echt een aanrader

Reactie Tapijtenreiniging:

Wat een mooie review heeft u geschreven hartelijk dank.

Het kleed is goed gereinigd.

Dank voor uw review.

Goed, doen wat ze zeggen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw vloerkleed.

Eelco

Goed, alle vlekken zijn er uit!

Reactie Tapijtenreiniging:

Alle vlekken verdwenen. Goed om te lezen. Bedankt voor uw review.

J Elissen Schippers

Na dat mijn kleed was opgehaald en terug gebracht ,was alles helemaal in orde.Ik kan niet anders zeggen dat het voor 100% service is verleent.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat wij uw kleed na nogmaals gereinigd te hebben glad en zonder bobbels terug hebben bezorgt. Dank u voor de geplaatste review.

Betrouwbaar en ervaren

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

Erskin

Houden zich keurig aan hun afspraken en dit word ook kuerig bevestid per mail.Doen geen valse beloftes Prima bedrijf dus en aardige en beleefde mensen

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank om uw review te plaatsen.

Ronald

Tapijt goed gereinigd en de pure limolade van een halve liter goed verwijderd. Top.

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Ronald, bedankt voor uw review.

Minouschka Felicia

Een hele aardige meneer. Met veel geduld kon een gezellige praatje met hem maken.
Ik ben super blij met mijn hoekbank. Alle viezigheid is eruit. De bank ziet er nieuw uit alsof het pas uit de winkel is gekomen. Het is zeker een aanrader. Ik heb zeker geen spijt !

Nogmaals super bedankt.

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste mevrouw, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat uw bank weer schoon en fris enige jaren mee kan.

Heb mijn vloerbedekking 20 jaar ligt het er laten reinigen. Ziet er ongeloofelijk fris schoon uit. Goede service ook met kamers helpen uitruimen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review. Fijn dat u over onze werkzaamheden tevreden bent.