Rachel

Amazing service - highly recommend

Reactie Tapijtenreiniging:

Thanks Rachel for the review.

Anneke Wesdorp

Zeer tevreden over de tapijt reiniging,

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank mevrouw Wesdorp voor de beoordeling.

Edwin

Goede zorg en aandacht voor het produkt, duidelijk en helder in de afspraken. Ik wil iedereen aanbevelen om zaken te doen met dit bedrijf, voor ons een meer dan dikke voldoende.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je Edwin. Volgend jaar misschien weer tapijt reinigen. We horen het t.z.t. wel.

Eric Jansen

Vriendelijke man die zijn afspraken nakomt. Mijn twee stoffen fauteuils, die ik zelf als verloren beschouwde, hebben een tweede leven gekregen en kunnen er weer jaren tegenaan. Gewoon ouderwets... Vriendelijke man die zijn afspraken nakomt. Mijn twee stoffen fauteuils, die ik zelf als verloren beschouwde, hebben een tweede leven gekregen en kunnen er weer jaren tegenaan. Gewoon ouderwets vakwerk.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank, fijn dat u tevreden ben over het reinigen van de stoffen fauteuils.

Aardige man, en fantastisch werk geleverd! Bank weer als nieuw!! Super blij mee!

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw reactie. Fijn dat alles naar wens was.

johnny sprock

Onze ervaring was heel positief ,de meneer was optijd had alles wat hij nodig had bij zich en je kan zien dat meneer heel veel plezier had in zijn job.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Bij ons tapijt laten reinigen zijn daar heel blij van geworden ’t is ook nog geïmpregneerd. Voor zo’n prijs en de kwaliteit zeggen wij: gewoon doen!

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

Goede service. Schoonmaken word grondig gedaan.

Reactie Tapijtenreiniging:

Bedankt voor het beoordelen.

Jammer van de wat lange wachttijd, maar verder uitermate netjes afgehandeld!

Reactie Tapijtenreiniging:

Bedankt voor uw beoordeling.

Heldere afspraken over ophalen en terugbrengen. Resultaat reiniging goed .

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor de beoordeling van onze werkzaamheden.