Wilmar

Fijne samenwerking gehad, de eigenaar heft goed doorgewerkt, ondanks dat zijn collega's niet zijn komen opdagen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel voor de beoordeling.

Prima op tijd volgens afspraak. Prettige en hulpvaardige behandeling. Grote precisie.
aanbevelingswaardig!!

Dank u wel.

Stephanie - Spijkenisse

Goed resultaat na het reinigen van onze hoekbank!

Hartelijk dank!

Inge Weesenaar

Ons tapijt hebben wij laten reinigen door de Firma Tapijtenreiniging. Het contact verliep heel prettig, wij kregen goed en eerlijk advies, en ze reageren snel reactie op vragen. Het eindresultaat... Ons tapijt hebben wij laten reinigen door de Firma Tapijtenreiniging. Het contact verliep heel prettig, wij kregen goed en eerlijk advies, en ze reageren snel reactie op vragen. Het eindresultaat was heel goed, het tapijt zag er weer fris en schoon uit.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank mevrouw Weesenaar voor uw review tapijtreiniging

Uitstekend. Prima service. Kleed goed gereinigd.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het vloerkleed reinigen.

Juliet

De heer Rien Braun was erg professioneel, hij legt precies uit wat hij gaat doen. Je merkt gewoon dat hij met plezier zijn werk doet. Mijn bankstel en 4 eetkamerstoelen die stralen weer.
Rien...
Rien nogmaals bedankt voor alles.

Goede service!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank, fijn dat u tevreden bent.

Super blij met de schone bank, hij is weer als nieuw. ( Tweedehands bank laten schoon maken )

Dank u voor de review.

Prima, mooi op de afgesproken tijd.
Werkzaamheden keurig uitgevoerd

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel voor de beoordeling.

Super net bedrijf. Zeer tevreden over de werkzaamheden

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u voor de beoordeling.

Aveetje

Heel erg goed! Makkelijk telefonisch te bereiken, word snel terug gebeld, snelle reactie met offerte en soepel een afspraak gemaakt om mijn bank te laten reinigen.
Dit ging ook soepel en fijn...
Dit ging ook soepel en fijn dat Rien zelf plastic zeil bij zich had om mijn vloer te beschermen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je wel Angela (Aveetje) voor de review bank reinigen Spijkenisse.