Ons kleed is weer mooi schoon, Ophalen en terugbrengen op afgesproken dag en tijd is echter raar verlopen: zelf moeten helpen met het vervoeren van het kleed naar en van het busje waarmee het vervoerd werd( anders werd het niet meegenomen). Dit omdat er niets gevraagd is over wat voor kleed wij hebben. Wij hebben een groot en zwaar kleed ( Alleen de maten waren bekend bij de firma, verder was ons niets gevraagd, ook niet tijdens telefonisch contact). Later bleek dat ons kleed eigenlijk niet meegenomen had moeten worden, maar thuis gereinigd had moeten worden. Dit werd verteld door( de overigens aardige) meneer die het kleed vervoerde. Dus betere communicatie met de klant is wel van belang. Het ophalen en terugbrengen kwam op ons zeker niet professioneel over. Gelukkig waren wij in staat om mee te helpen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review. Inderdaad had er beter moeten worden doorgevraagd en wat voor ons het meest belangrijk is of het kleed te tillen is. Leermomentje voor ons dus. Fijn dat uw kleed weer mooi schoon is en hartelijk dank voor de hulp bij het tillen.

Score voor Tapijtenreiniging: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja