Shanna

Zeer vriendelijke man, eerlijk advies en mijn trap weer zo goed als nieuw. Zeker een aanrader!

Goede service, vriendelijke man. ben tevreden over het kleed

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank dat u onze dienstverlening wilde beoordelen. Met vriendelijke groet, Rien Braun | Tapijtenreiniging.nl

J. Goudswaard

Ons bankstel is vakkundig gereinigd ,
En het resultaat is geweldig.
Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank dat u onze dienstverlening wilde beoordelen. Met vriendelijke groet, tapijtenreiniging.nl

Mijn evaring met dit bedrijf is dat zij de gemaakte afspraken keurig nagekomen zijn. Er is een duidelijke offerte gemaakt, de afspraak die gemaakt werd voor een bepaalde datum en tijdstip werd... Mijn evaring met dit bedrijf is dat zij de gemaakte afspraken keurig nagekomen zijn. Er is een duidelijke offerte gemaakt, de afspraak die gemaakt werd voor een bepaalde datum en tijdstip werd volledig nageleefd.

Tenslotte, ben ik tevreden over het sympathieke contact met degene die mijn tapijt kwam ophalen en terugbrengen.

Reactie Tapijtenreiniging:

We zijn zeer tevreden over het resultaat van de door u gereinigde tapijten. Kleuren zijn weer volledig opgeleefd en een lust voor het oog.

Goede service

Youri

Zeer correcte nette manier van werken. Neemt de tijd en geeft ook uitleg.

Reactie Tapijtenreiniging:

Goed werk geleverd onder niet alleen een correcte maar ook soepele behandeling van hun client