Pieters

Erg tevreden. Bank ziet er weer als nieuw uit.

Reactie Tapijtenreiniging:

Familie Pieters, dank voor de review.

Diana

Ik ben erg tevreden over de service ben ik een vaste klant en het goede resultaat elke keer bij het reinigen van mijn tapijt.
Dank u wel!
Diana

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je wel Diana. Fijn dat u tevreden bent over de reiniging van tapijt.

P. Kleingeld

Prima, op tijd, duidelijk uitleg wat ze gingen doen en hoe schoon het zou kunnen worden

Reactie Tapijtenreiniging:

Mooie klus, bank en gestoffeerde stoelen reinigen. Hartelijk dank voor de beoordeling.

Hein Reedijk

Erg tevreden over de service en het goede resultaat bij het reinigen van ons wollen tapijt!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor de review, fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Leo Breebaart

100% positief

Dank u.

Wil

Dank u.

van Item

Zeer goede services, erg klantvriendelijk

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank, fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

I Lacet-welmers

Beste mensen, ik wil jullie even laten weten dat de reiniging die jullie gedaan hebben met onze wollen berber(zat kattepis in!) geweldig geslaagd is!! wat ziet het er weer mooi uit,en geen pislucht... Beste mensen, ik wil jullie even laten weten dat de reiniging die jullie gedaan hebben met onze wollen berber(zat kattepis in!) geweldig geslaagd is!! wat ziet het er weer mooi uit,en geen pislucht meer;zelfs niet bij vochtig weer.. fantastisch!! i l te e

Reactie Tapijtenreiniging:

Wat fijn dat u tevreden bent en de kattenpis uit het kleed is verwijderd. Dank voor de review.

Vink

Goed geregeld. Ophalen en netjes terugbrengen.
Was eerlijk over een vlek die er niet helemaal uitging.
Wij wisten van deze vlek dus al blij dat deze al zover schoon is geworden.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Bulk Liquid Network group BV

Correct, adequaat en secuur

Reactie Tapijtenreiniging:

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst, bakjes koffie en de reclame. Wij waarderen de review, dank.