mariabrants-Inzaken-

Mijn vloerkleed laten reinigen. Toen het kleed 'gereinigd' werd teruggebracht zag ik bij het neerleggen van het kleed dat de koffievlekken er nog allemaal in zaten.
Dus het reinigen heeft niet...
Dus het reinigen heeft niet geholpen.
Gebeld met bedrijf, maar hij zei dat hij dat al wist en dat het idd klopte dat de vlekken er nog in zaten.
Da's op z'n zachtst gezegd vreemd!
Geen garantie zei hij. ( over 'geen garantie’ kan ik niets vinden op jullie site. )Ik ben ervan uit gegaan dat jullie als professionals met ervaring wel weten of koffievlekken er wel of niet uitgaan.

Het zou fijn zijn geweest wanneer er vantevoren telefonisch contact was opgenomen met de mededeling dat de vlekken na reiniging niet weg waren.
Dan hadden we overleg kunnen hebben wat te doen.

Aanbod was het kleed weer te komen ophalen en het chemisch te reinigen, toen wel met de mededeling: onzekere uitslag of het gaat lukken.
De gok gewaagd, maar helaas.
Kortom gedoe en weggegooid geld.

Reactie Tapijtenreiniging:

Er komt geen Brants voor in onze administratie. U heeft een fout gemaakt, het kleed is door een ander bedrijf gereinigd. Chemisch reinigen, dat doen wij niet en bevelen wij niet aan. Het is jammer... Er komt geen Brants voor in onze administratie. U heeft een fout gemaakt, het kleed is door een ander bedrijf gereinigd. Chemisch reinigen, dat doen wij niet en bevelen wij niet aan. Het is jammer dat men een beschuldiging uit en het reinigen van het kleed niet door ons is uitgevoerd. Sowieso nemen wij al geen kleden meer mee met koffievlekken.

InZaken

Excuses, mijn review voor het reinigen van het vloerkleed betreft een ander bedrijf! Dus geheel onterechte review beschrijving voor Tapijtenreiniging.

R. Mulder

Reageren snel, scherp geprijsd en houden je goed op de hoogte.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Bernadette

Uitstekende service ophalen en brengen. Turks tapijt is weer als nieuw.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn Bernadette, dank voor de beoordeling.

R.H. Meijer

Het karpet is goed schoon, maar behoorlijk vervilt. Jammer...

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor de beoordeling. Het kleed was wat ouder, daar kan de vervilting ook aan liggen.

Fam. Hobbel

Vloerkleed laten reinigen

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

Prima, vriendelijk en kundig.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

de Wijs

Rien heeft onze bank weer helemaal vlekkenvrij gemaakt. We zijn erg tevreden over de geleverde service. En goed geprijsd.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn familie de Wijs dat u tevreden bent over het reinigen van uw stoffen bank. Dank voor uw review.

M S Khan

Mijn bankstel was erg vies geworden door allerlei vlekken. Uiteindelijk via tapijtreiniging zijn de vlekken voor 90% eruit. Dankzij tapijtreiniging is mijn bankstel bijna weer als nieuwe.

Reactie Tapijtenreiniging:

Familie Khan, dank voor uw review, beoordeling. Fijn dat uw bank weer schoon en fris is geworden. Ook nog bedankt voor de gastvrijheid.

van Beek

Tapijt vakkundig gereinigd

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw tapijt. Dank voor de beoordeling.