Ronald

Tapijt goed gereinigd en de pure limolade van een halve liter goed verwijderd. Top.

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Ronald, bedankt voor uw review.

Minouschka Felicia

Een hele aardige meneer. Met veel geduld kon een gezellige praatje met hem maken.
Ik ben super blij met mijn hoekbank. Alle viezigheid is eruit. De bank ziet er nieuw uit alsof het pas uit de...

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste mevrouw, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat uw bank weer schoon en fris enige jaren mee kan.

Heb mijn vloerbedekking 20 jaar ligt het er laten reinigen. Ziet er ongeloofelijk fris schoon uit. Goede service ook met kamers helpen uitruimen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review. Fijn dat u over onze werkzaamheden tevreden bent.

J.G. Verbrugge-Gerritsen

Bij mijn vader in Hellevoetsluis zijn her tapijt en de vloerkleden gereinigd, tot onze grote tevredenheid.
Onze dank hiervoor.
J.G. Verbrugge-Gerritsen

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste mevrouw Verbrugge-Gerritsen, graag gedaan. Fijn dat het tapijt reinigen naar wens is uitgevoerd. Bedankt voor uw review.

Jan S.

Dit bedrijf doet wat het zegt, legt zaken gezellig uit en geeft je het idee dat er niets fout kan gaan.
En het is waar: er is niets fout gegaan en ons bankstel ziet er weer voortreffelijk...

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Jan, dank voor uw complimenten. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Bedankt voor de gastvrije ontvangst en lekkere koffie.

Verbrugge

Gisteren mijn tapijt laten reinigen en hier heel erg blij mee. Keurige man die het komt doen alles netjes op tijd. Een tevreden klant uit spijkenisse

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat uw tapijt reinigen naar wens is uitgevoerd. Dank voor uw mening.

Klantvriendelijk, komt de wensen van de klant tegemoet en levert goed werk.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u voor uw beoordeling van onze werkzaamheden.

Ivo

Ouderwets goede service, kwaliteit en prijs. Helemaal goed.

Hartelijk dank.

J. van Dijk

Zeer klantgerichte en vakkundige service. Er worden geen verkeerde verwachtingen gewekt, maar Tapijtenreiniging gaat ervoor om het best mogelijke resultaat te behalen. Daardoor is mijn bankstel is...

Reactie Tapijtenreiniging:

Daar worden we blij van. Dank voor uw leuke reactie, fijn dat uw bank weer stralend schoon is.

nvt

Tapijt goed schoon teruggekomen

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review, beoordeling.