J. Brown

Ik zag gelijk een groot verschil toen u bezig was. De bank was de volgende dag goed droog, vlekkeloos en egaal.

Heel erg bedankt en tot over 2 of 3 jaar.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u familie Brown voor uw review. Fijn dat alles naar wens was.

Kooijman

Prima bedrijf, vriendelijk personeel en een prachtig resultaat.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling. Worden we blij van.

Dante6

Heel tevreden en top service

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over onze reiniging. Bedankt voor uw review.

Dgv

Prima ervaring

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Annelies

Snelle en vakkundige reiniging van stoffen bankstel

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

Dick van der Poort

Onze ervaring met Tapijtenreiniging is zeer positief. Er is eerst een proefje gedaan, voor we besloten hebben opdracht te geven ons bankstel te reinigen. Het ging om een bankstel van Topvorm met... Onze ervaring met Tapijtenreiniging is zeer positief. Er is eerst een proefje gedaan, voor we besloten hebben opdracht te geven ons bankstel te reinigen. Het ging om een bankstel van Topvorm met lichte bekleding. Na de reiniging was grotendeels de originele kleur weer terug. We zijn erg blij met ons mooie, schone bankstel.

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste heer van der Poort, dank voor uw beoordeling. Fijn dat onze werkzaamheden naar wens is uitgevoerd.

Anna

Uitstekende ervaringen met dit bedrijf. We laten al jaren geregeld onze lichte vloerbedekking door Tapijtenreiniging schoonmaken, met iedere keer weer een prima resultaat. Prijs kwaliteit verhouding... Uitstekende ervaringen met dit bedrijf. We laten al jaren geregeld onze lichte vloerbedekking door Tapijtenreiniging schoonmaken, met iedere keer weer een prima resultaat. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Anne

Keurig op tijd en wat een fantastische service! Snel, vriendelijk en een super resultaat! Rien is een aardige en betrokken man die zelf ook ontzettend geniet van mooie resultaten en daar streeft... Keurig op tijd en wat een fantastische service! Snel, vriendelijk en een super resultaat! Rien is een aardige en betrokken man die zelf ook ontzettend geniet van mooie resultaten en daar streeft hij dan ook naar. Je weet niet wat je ziet! Echt een aanrader

Reactie Tapijtenreiniging:

Wat een mooie review heeft u geschreven hartelijk dank.

Het kleed is goed gereinigd.

Dank voor uw review.

Goed, doen wat ze zeggen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw vloerkleed.