Petra Wijs

Na 1 keer behandelen was de bank niet helemaal schoon, er waren strepen te zien en ook bij hoofdsteunen nog vuil.
Na telefonisch contact hierover werd er direct zonder problemen een 2e afspraak gepland om zonder extra kosten te komen reinigen. Het resultaat was hierna heel goed. Wat een goede service.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over de reiniging van uw bank en nabehandeling service. Dank voor de beoordeling.

Gonnie

Prima. Tapijt werd opgehaald en schoon weer terug gebracht tegen de afgesproken prijs.

Dank voor uw review.

Pieters

Erg tevreden. Bank ziet er weer als nieuw uit.

Reactie Tapijtenreiniging:

Familie Pieters, dank voor de review.

Diana

Ik ben erg tevreden over de service ben ik een vaste klant en het goede resultaat elke keer bij het reinigen van mijn tapijt.
Dank u wel!
Diana

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je wel Diana. Fijn dat u tevreden bent over de reiniging van tapijt.

P. Kleingeld

Prima, op tijd, duidelijk uitleg wat ze gingen doen en hoe schoon het zou kunnen worden

Reactie Tapijtenreiniging:

Mooie klus, bank en gestoffeerde stoelen reinigen. Hartelijk dank voor de beoordeling.

Hein Reedijk

Erg tevreden over de service en het goede resultaat bij het reinigen van ons wollen tapijt!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor de review, fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Leo Breebaart

100% positief

Dank u.

Wil

Dank u.

van Item

Zeer goede services, erg klantvriendelijk

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank, fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

I Lacet-welmers

Beste mensen, ik wil jullie even laten weten dat de reiniging die jullie gedaan hebben met onze wollen berber(zat kattepis in!) geweldig geslaagd is!! wat ziet het er weer mooi uit,en geen pislucht... Beste mensen, ik wil jullie even laten weten dat de reiniging die jullie gedaan hebben met onze wollen berber(zat kattepis in!) geweldig geslaagd is!! wat ziet het er weer mooi uit,en geen pislucht meer;zelfs niet bij vochtig weer.. fantastisch!! i l te e

Reactie Tapijtenreiniging:

Wat fijn dat u tevreden bent en de kattenpis uit het kleed is verwijderd. Dank voor de review.