Ons kleed is weer mooi schoon, Ophalen en terugbrengen op afgesproken dag en tijd is echter raar verlopen: zelf moeten helpen met het vervoeren van het kleed naar en van het busje waarmee het...

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review. Inderdaad had er beter moeten worden doorgevraagd en wat voor ons het meest belangrijk is of het kleed te tillen is. Leermomentje voor ons dus. Fijn dat uw kleed weer mooi schoon is en hartelijk dank voor de hulp bij het tillen.

Arie

Helemaal geweldig. Stoel was erg vuil maar hij heeft hem keurig schoongemaakt.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over uw stoffen stoel reinigen, review. Hartelijk dank!

Jaap

Uiterst tevreden. Bankstel is perfect gereinigd. Rien is gepassioneerd bezig met zijn werk en zeer nauwkeurig. Service staat voorop. Dat zie ik graag. Kan hem bij iedereen aanraden.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel en fijn dat u tevreden bent over het reinigen van het bankstel.

Mariska

Top bedrijf! Bank is weer als nieuw. Werken heel nauwkeurig en nemen de tijd.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de bank reinigen naar wens was.

H. Kuchler

Keurige en beschaafde persoon, die bankstel netjes heeft gereinigd

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel voor uw reactie.

Goede en vriendelijk service en afspraken zijn netjes nagekomen. Het ophalen en reinigen van de vloerkleed duurde lang door drukte maar aangezien wij geen haast hadden was dat geen probleem.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

Snelle afspraak voor reinigen en impregneren van kantoorstoelen.
Medewerker was tijdig aanwezig en vlot klaar.
Een verbeterpunt is dat er geen beschermd zeil/plastic voor de vloer was...

Reactie Tapijtenreiniging:

In onze berichten, per email of telefonisch, laten wij altijd weten dat de vloer nat kan worden aangezien wij nat reinigen. Ons vriendelijk verzoek is om de vloer te beschermen d.m.v. plastic zeil. Onze medewerkers hebben deze meestal in de auto. Helaas deze keer is daar niet aan gedacht. Onze verontschuldiging hiervoor. Uw mening over onze dienstverlening waarderen wij en kunnen we van leren.

Prima!!

Hartelijk dank!

Ik heb particulier m'n vloerbedekking laten reinigen en alle vlekken zijn er ook daadwerkelijk uitgegaan. Het resultaat was boven verwachting goed.
Goede service en professioneel geholpen.

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

N. Cordilia

Prima service. Aardige meneer. En de bank ziet er TOP uit!

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.