Fam. Van der Wagt

Uitstekend!

Dank voor de review.

S.

Keurig bedrijf dat goed werk levert.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over onze uitgevoerde werkzaamheden. Dank voor de review.

Fam. Koevoets

Uitstekend!

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel! Fijn dat u tevreden bent over reiniging tuinkussens en vloerkleed.

Meubelreiniging (https://www.meubelreiniging.info)

Keurige service door een kundige professional!

Dank voor de review!

Toet

Na een telefonische afspraak was die meneer op tijd bij ons ..om het bankstel schoon te maken ..ziet er weer als nieuw uit..wij zijn erg tevreden en blij..volgende keer weer dit bedrijf..'m.v.g.... Na een telefonische afspraak was die meneer op tijd bij ons ..om het bankstel schoon te maken ..ziet er weer als nieuw uit..wij zijn erg tevreden en blij..volgende keer weer dit bedrijf..'m.v.g. mevr.Toet

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn mevrouw Toet dat uw bankstel weer enige tijd mee kan, bedankt voor de review.

Karin

Erg tevreden. Duidelijke en eerlijke informatie vooraf, afspraak snel gemaakt. Tapijt is erg opgeknapt en ziet er weer fris en vlekvrij uit, medewerker was erg vriendelijk.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over de tapijtreiniging. Hartelijk dank voor de review.

Mvd

Na eerst zelf proberen, een professioneel bedrijf gezocht om urine van kat na ongelukje uit stuk tapijt en bank te verwijderen. Prima resultaat

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat het resultaat naar wens was, bedankt voor de feedback.

Particulier

Goed werk en volledig volgens de afspraken

Dank voor de review!

Lugtenburg

Serieus en perfecte service

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank, fijn dat u tevreden bent over het reinigen van de bank en vloerkleed.

Gerald Kikkert

Prima ervaring ivm reiniging vloerbedekking trappen

Dank voor uw review.