Jan S.

Dit bedrijf doet wat het zegt, legt zaken gezellig uit en geeft je het idee dat er niets fout kan gaan.
En het is waar: er is niets fout gegaan en ons bankstel ziet er weer voortreffelijk...

Reactie Tapijtenreiniging:

Beste Jan, dank voor uw complimenten. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Bedankt voor de gastvrije ontvangst en lekkere koffie.

Verbrugge

Gisteren mijn tapijt laten reinigen en hier heel erg blij mee. Keurige man die het komt doen alles netjes op tijd. Een tevreden klant uit spijkenisse

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat uw tapijt reinigen naar wens is uitgevoerd. Dank voor uw mening.

Klantvriendelijk, komt de wensen van de klant tegemoet en levert goed werk.

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u voor uw beoordeling van onze werkzaamheden.

Ivo

Ouderwets goede service, kwaliteit en prijs. Helemaal goed.

Hartelijk dank.

J. van Dijk

Zeer klantgerichte en vakkundige service. Er worden geen verkeerde verwachtingen gewekt, maar Tapijtenreiniging gaat ervoor om het best mogelijke resultaat te behalen. Daardoor is mijn bankstel is...

Reactie Tapijtenreiniging:

Daar worden we blij van. Dank voor uw leuke reactie, fijn dat uw bank weer stralend schoon is.

nvt

Tapijt goed schoon teruggekomen

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw review, beoordeling.

Diana muit

Aardige meneer die netjes te werk gaat. Bank ziet er weer als nieuw uit.

Reactie Tapijtenreiniging:

Kijk daar doen we het voor. Fijn dat u tevreden bent over het reinigen van uw bank. Dank voor uw reactie.

De vlek is er niet uit en bovendien is er een kring achter gebleven op een groter
Stuk tapijt. survice was wel vriendelijk maar toch zonde van mijn geld

Reactie Tapijtenreiniging:

Wij hebben aangegeven dat wij niet kunnen garanderen dat vlekken eruit gaan. U heeft zelf met chemische middelen de vlek geprobeerd te verwijderen wat een nog lelijkere vlek gaf. Wij kunnen het proberen gaven wij aan daar ging u mee akkoord.

Op tijd aanwezig, bankstel goed schoongemaakt

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank voor uw beoordeling.

Gewoon goed

Dank u!