8.1/10

Thomas de Nooij

Werkt direct en goed

Hm technische dienst

Super handig

Graag een handige app voor betalingen

Bedankt voor uw review!

Enige aanloopperikelen doordat de pas twee magneetstrips heeft en als je de verkeerde gebruikt kun je niet afrekenen. Het pompstation heeft nu met een marker een kruisje op de goede kant gezet, maar... Enige aanloopperikelen doordat de pas twee magneetstrips heeft en als je de verkeerde gebruikt kun je niet afrekenen. Het pompstation heeft nu met een marker een kruisje op de goede kant gezet, maar het is heel onhandig om twee strips te hebben waarvan er maar één functioneert.

gebruiksgemak

zie hierboven

Reactie tankpas.nl:

Bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. De smalle strip is voor gebruik in Nederland en de brede strip voor gebruik buiten Nederland. Mocht u een tip hebben hoe... Bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. De smalle strip is voor gebruik in Nederland en de brede strip voor gebruik buiten Nederland. Mocht u een tip hebben hoe wij dit duidelijker kunnen vermelden op de tankpas dan horen wij het heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Tankpas.nl

Thomas van Schijndel

Fijn met tanken

Snel en makkelijk

Parkeren is een drama via YelloBrick. Telkens moet ik op de app de inloggegevens invullen en werkt niet. Daarom voor parkeren Parkmobile aangeschaft. Ik gebruik de tankpas alleen nog maar voor tanken.

Bedankt voor uw review!

Wat vervelend dat het inloggen bij Yellowbrick niet goed werkt. Wij gaan hier een melding van maken.

Het team van Tankpas.nl

Alleen wat problemen gehad in Spanje met de combi pas. Blijken niet overal te weten hoe ze de pas moeten scannen via de strip of aan de voorzijde in het scan apparaat stoppen.

MDG. BV

Geen verbeter punten

Daily Maid Service

Helemaal top!

Overzichtelijke facturen

Sommige onbemande tankstations pakken de pas niet, terwijl er wel op staat dat ze de travelcard aannemen.

Bedankt voor uw review!

Het aanschaffen van de pas ging zonder enig probleem. Snelle levering en duidelijke informatie over het gebruik.

Geen bonnetjes meer in de auto die vervolgens kwijtraken. Overzichtelijk

Informatie over de buitenlandse pas kan beter. Wanneer kies je voor een nationale en wanneer voor een internationale pas. Wegen een aantal vakanties in het buitenland op tegen de meerkosten van de pas. Ik mag de brandstofkosten en tolwegen in het buitenland toch ook aftrekken.

S.O.L

Heel makkelijk in gebruik. Echt een aanrader

RB Control

Waarom 2 facturen
Een voor het brandstof verbruik
En
Een voor het gebruik van de kaart a 7,50 ex

Waarom kan dit niet op één factuurgeen