Werking van de pas

Hassan boutrah

Super snel en overal tanken

Zou wel fijn zijn om in Duitsland te tanken

m.Schraven

Eindelijk de passen in huis, pincode mocht ik eerder zelf kiezen. Nu gaan tanken...pincode zou niet correct zijn. Contact betreft dit probleem kan alleen tijdens werkdagen. Kan wel een nieuwe... Eindelijk de passen in huis, pincode mocht ik eerder zelf kiezen. Nu gaan tanken...pincode zou niet correct zijn. Contact betreft dit probleem kan alleen tijdens werkdagen. Kan wel een nieuwe pincode aanvragen die per post komt over 3 tot 5 werkdagen, heb meen ik ergens gelezen dat het nog wat kost, maar dat is niet zo erg als het je eigen fout is.
Irritrant om te zien dat er wel al borg(€375) en abonnementsgeld is afgeschreven terwijl het niet werkt.
Ik vind dat men niet mag afschrijven voordat het werkelijk ook allemaal werkend is.

bestelgemak

Alles werkend maken en netjes afwerken voordat men begint met geld innen.

m Schraven

Pas is niet binnen een week binnen, wel is er 2x borg berekend voor onze beide bedrijven.
Tot 3 maal toe wordt er niet gereageerd op mail, nu gebeld, en zou worden terug gebeld..

Hopelijk krijgen we de voordelen nog.

Mail wordt niet beantwoord

Prima pas, werkt goed ook voor elektrisch laden

zowel nationaal als internationaal veel betaalpunten

geen verbeterpunten

Hartelijk dank voor uw review!
Wij blijven ons netwerk voor elektrische rijders uitbreiden. Vooral in Duitsland hebben wij recentelijk veel nieuwe acceptatiepunten :)

Werkt fantastisch!

Overal in NL te gebruiken.

Pasje in portemonnee heeft flink te lijden, wellicht ieder jaar (of 2 jaar) voorstellen om te vervangen tegen niet te hoge prijs.

Hartelijk dank voor uw review!
Indien de pas niet goed meer werkt kunt u via onze portal zonder kosten een nieuwe aanvragen. Wij verzenden de nieuwe pas binnen 2 werkdagen.
Met vriendelijke...
Het team van Tankpas.nl

ChauffeurJaMa

Prima service

Super gemakkelijk

Zo blijven doorgaan

Vroegop electrotechniek

Werkt goed maar te duur voor de kilometers die ik rijd

Een factuur

Te duur

Pas heeft 2 kanten (met buitenland), is vaak onduidelijk welke het moet zijn. Zelfs de pomphouders weten het soms niet. Soms doet hij het niet, geen idee waarom dat is. Recent is dat gelukkig niet... Pas heeft 2 kanten (met buitenland), is vaak onduidelijk welke het moet zijn. Zelfs de pomphouders weten het soms niet. Soms doet hij het niet, geen idee waarom dat is. Recent is dat gelukkig niet meer zo.

dat het ding werkt

maak de pas met 1 werkende kant. Maandelijkse afrekening is niet duidelijk genoeg.

Reactie Tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij hebben goed nieuws! Wij vernieuwen begin 2020 de lay out van onze Europese Tankpas. Wij verwachten dat het hiermee gemakkelijker is om de pas te gebruiken. Wij zullen u een berichtje sturen zodra het zover is en vervangen dan graag uw pas voor een nieuwe ;)
Het team van Tankpas.nl

Ton Gobes / Emago Beheer

Gebruik hem al jaren is echt top.

Prima overzichten

Meer punten waar ook uw elektrische tankpas werkt.

Bedankt voor uw review!

ASG Administratie en Advies

Met de tankpas kun je niet contactloos betalen.

Snelle levering, binnen no time had ik het. Bij een concurrent duurde het te lang en heb ik het uiteindelijk geannuleerd.

Met de tankpas kun je niet contactloos betalen.

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor uw review en feedback!