Werking van de pas

Nietvte gebruiken

Nvt

Doorgeven van machtigingen werkt niet bij Tankpas. Meteen oogezegd

Afbouw Oost

Jammer dat de pas snel aan de limiet zit en dat je niet wordt terug gebeld om je limiet te verhogen

Overal tanken

Terug bellen als dat tegen je klant zegt

Idriss

Tanken is prima, is het nodig om altijd kilometers door te geven? Was blij dat ik bij BOB autowas zonder problemen kon betalen met de pas. Waar ik wel problemen mee heb (nog steeds) is dat ik niet... Tanken is prima, is het nodig om altijd kilometers door te geven? Was blij dat ik bij BOB autowas zonder problemen kon betalen met de pas. Waar ik wel problemen mee heb (nog steeds) is dat ik niet mijn kaart in yellowbrick kan activeren. Ik heb gebeld en ik kom er nog steeds niet helemaal uit. Ik ga het volgende week weer proberen.

Doet wat het moet doen

contactloos betalen met de pas zou fijn zijn. Issues met yellowbrick verhelpen, maar misschien is dat iets wat alleen voor mij geldt.

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor de review. Wanneer je tijdens het afrekenen bi vervangende auto voor "ja" kiest, dan is het niet nodig om de kilometerstand in te voeren ;)
Deze functie bieden wij omdat...
Deze functie bieden wij omdat er onder onze klanten ook veel vraag is naar kilometer rapportages.
Yellowbrick kan geactiveerd worden in de Yellowbrick app. Bel ons gerust als dit niet lukt!
Het team van Tankpas.nl

Viervoeten

Makkelijk, snel en geen gedoe.

Overal tanken voor prijs pomp.

Ohbz

Prime

Duidelijk

Doe je ding

DB multiservice

Werkt perfect

Je kan overal en bij ieder tankstation tanken en de service van Kwikfit

Geen verbeterpunten

V.O.F. Bardoel-Lange

Bevalt goed, fijn hoe de app erbij werkt, om tankstations in de buurt te vinden.

De app erbij.

Nog geen gevonden.

AVB Care

Super service!

Snel en duidelijk

RietdekkersbedrijfDaals

Snel geregeld

Overal te gebruiken

Nog niks op aan te merken

J Rook Holding

Zeer slecht

Niet

Zijn er denk ik niet bij zo’n vlut bedrijf