8.1/10
Werking van de pas

Beetje onpersoonlijk, maar ja, dat heb je online.

buitenland is mogelijk.

het enige onhandige is de smalle/brede strip. Roept altijd wel vraagtekens op.

Reactie tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw review.

U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen als er vragen zijn ;)

DDL stucwerken

Uitstekend

Bedankt voor uw review!

Redelijk goed zou nog veel beter kunnen.

Heel breed inzetbaar bij Nederlandse tankstations

- per abuis verkeerd ingevoerde km-standen kunnen niet gecorrigeerd worden. ook niet als al door vorige en opvolgende tankbeurten duidelijk is dat er een foutje bij intoetsen is gemaakt.
- regelmatig dienen verschillende invoerknoppen gebruikt te worden op diverse betaalapparaten.
- geen online inzage gebruik

Goed. alleen jammer dat de week nadat ik hem ontvangen had er een aanbieding was heel oktober

geen borg

Eenvoudig

werkt eenvoudig

nee

Bedankt voor uw review.

Maarten Melis

Bestellen was eenvoudig en de pas was direct te gebruiken.

Handig dat pechhulp meteen te verzekeren is.

Reactie tankpas.nl:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het bestellen eenvoudig is :).

Top

gratis service bij kwik fit

nee

Als pas prima, maar de site is niet best

nieuwe (moderne) website en een beter controle paneel. Ook de facturatie kan eenvoudiger zou ik denken... ?

Reactie tankpas.nl:

Bedankt voor uw feedback!

Verder handig

Ik kom nog steeds op stations waar het DKV logo staat, maar waar je pas toch niet wordt geaccepteerd.
Als je de pas andersom inbrengt geeft ie ook foutmeldingen

Van Eembergen

Krijg telkens Rare vragen tijdens het pinnen, zoals kilometerstand, of het kenteken wel klopt en dan twijfel ik of ik het wel goed doe

Verder heel makkelijk

Reactie tankpas.nl:

Bedankt voor uw review, Tijdens het afrekenen krijgt u de vraag of u een vervangende auto rijd J/N. Indien N dan kunt u de kilomterstand invullen. De reden dat deze functie bestaat is dat de... Bedankt voor uw review, Tijdens het afrekenen krijgt u de vraag of u een vervangende auto rijd J/N. Indien N dan kunt u de kilomterstand invullen. De reden dat deze functie bestaat is dat de kilomterstanden per tankbeurt dan op de factuur en in rapportages weergegeven kunnen worden. Hierdoor heeft u een sluitende administratie. Indien deze informatie voor u niet relevant is kunt bij de vraag of u een vervangende auto heeft ook JA antwoorden. Een kilometerstand invullen is dan niet nodig. Als u verdere vragen heeft vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het team van Tankpas.nl