8.1/10
Werking van de pas

Van Eembergen

Krijg telkens Rare vragen tijdens het pinnen, zoals kilometerstand, of het kenteken wel klopt en dan twijfel ik of ik het wel goed doe

Verder heel makkelijk

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor uw review, Tijdens het afrekenen krijgt u de vraag of u een vervangende auto rijd J/N. Indien N dan kunt u de kilomterstand invullen. De reden dat deze functie bestaat is dat de... Bedankt voor uw review, Tijdens het afrekenen krijgt u de vraag of u een vervangende auto rijd J/N. Indien N dan kunt u de kilomterstand invullen. De reden dat deze functie bestaat is dat de kilomterstanden per tankbeurt dan op de factuur en in rapportages weergegeven kunnen worden. Hierdoor heeft u een sluitende administratie. Indien deze informatie voor u niet relevant is kunt bij de vraag of u een vervangende auto heeft ook JA antwoorden. Een kilometerstand invullen is dan niet nodig. Als u verdere vragen heeft vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het team van Tankpas.nl

Verkeersopleiding BING

De tankpas bevalt prima. Ik had alleen laatst wat moeite bij een wasstraat.

Onderhoudsbedrijf Jakoba

Ik ben zeer tevreden over mijn tankpas en de klantvriendelijkheid van de medewerkers zowel telefonisch als per mail.

klantvriendelijkheid.

geen. ga zo door

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor deze mooie review!

Bij vragen kunt u altijd even bellen of mailen.

Het team van Tankpas.nl

Maurits

Mijn ervaring is boven verwachting
word netjes gefactureerd
vriendelijk dank

De snelle service en korting

De borg vond ik persoonlijk nogal fors!

PD

Bevalt prima.

Ik had ook een medewerker gesproken bij het overzetten van mijn Tankpas. Hij had mij goed geholpen. Snel en vakkundig! (goede product kennis)

Ik had 2 vrouwelijke klantenservicemedewerkers gesproken maar die hadden naar mijn mening niet echt veel product kennis. Ook werd ik meerdere keren lang in de wacht gezet zonder dat ik op de hoogte... Ik had 2 vrouwelijke klantenservicemedewerkers gesproken maar die hadden naar mijn mening niet echt veel product kennis. Ook werd ik meerdere keren lang in de wacht gezet zonder dat ik op de hoogte werd gesteldt van de voortgang. (dus even uit de wacht halen en aangeven dat ze nog bezig zijn zou niet misplaatst zijn).

Db stellleur

Ben heel erg tevreden met de tankpas

Handig en makkelijk

Prima! Geen aanmerkingen

Gemakkelijk en duidelijk

Cindy Zorg

Pas werd snel geleverd na aanvraag. Tot op heden geen problemen ondervonden met de werking van de pas

Ter Stege multi service

Super

Overal kunnen tanken

Nl en EU pas ,misschien makkelijker om 1 strip op de pas te plaatsen ipv 2.

Reactie Tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw review, Het is op dit moment helaas niet mogelijk om 1 magneetstrip voor gebruik in NL en EU te leveren. De NL strip kun u wel gemakkelijk herkennen aan het formaat, deze... Hartelijk dank voor uw review, Het is op dit moment helaas niet mogelijk om 1 magneetstrip voor gebruik in NL en EU te leveren. De NL strip kun u wel gemakkelijk herkennen aan het formaat, deze is namelijk iets minder hoog. Met vriendelijke groet, Het team van Tankpas.nl