Werking van de pas

Makkelijk

Bernard Faber Tekst & Beeld

Positief

geen bonnetjes meer

km registratie vind ik altijd lastig en heb ik zelf voor mijn administratie niet nodig

Edwin van den Akker / 1816 Media

Gemakkelijk tanken door heel Europa

Alles op één factuur! Geen gedoe met moeilijk leesbare bonnetjes meer.

Soms is het wat onduidelijk welke strip ik in Nederland moet gebruiken. Het staat er wel op, bij de strip en een NL/EU symbool op de andere zijde. Maar sommige kaart scanners hebben de "leeskop" op... Soms is het wat onduidelijk welke strip ik in Nederland moet gebruiken. Het staat er wel op, bij de strip en een NL/EU symbool op de andere zijde. Maar sommige kaart scanners hebben de "leeskop" op een andere kant zitten.

Ook is de prijs misschien iets aan de hoge kant. Maar misschien moet ik dan ook maar eens stoppen met roken ;-)

Het zou handig zijn als contactloos mogelijk wordt. Dan zou het wellicht kunnen worden gekoppeld aan Apple Pay, of NFC bij Android. Bij contactloos is er maar één chip nodig in de kaart, om te kunnen werken in NL èn in het buitenland.

A

Veel diensten

Naast kwik-fit nog een andere partij

Bedankt voor je review!

Temp Finance

Uitstekend

Goede informatie op de website

De borgstelling eerst facturerenen dan crediteren , daar moet een duidelijke communicatie over zijn naar de klant

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor je review en feedback!

D.B.S.

Makkelijk en overzichtelijk

Overal kunnen tanken

Kosten voor de pas laag houden

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor je review en feedback!

Careless autorijschool

Goede ervaring, snelle levering en iedere maand een duidelijke overzicht

Jammer dat er hij het parkeren opstartkosten in rekening wordt gebracht soms wil je kort parkeren dan is contant geldgebruik voordeliger.

Birdexpress

Volgens mij hoe meer je tankt des te hoger het abonnement

Overal kunnen tanken ook in Europa

Één abonnements prijs

Bedankt voor uw review!
Wij hanteren een maandelijkse pas prijs. Daarnaast factureren wij 1 op 1 de pompprijs door in Nederland. In Europa brengt DKV een tarief in rekening. Afhankelijk van het land zal er een toeslag van 1- 2% over de transactie gerekend worden.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het heel graag.

Benistant Vastgoed Beheer b.v.

Gaat redelijk goed

nix bijzonders

communicatie

Renoblast and Coatings

Makkelijk te gebruiken.

Factuur overzichtelijk.

Kan vaak niet bij pompen gebruikt worden die in het weekend gesloten zijn, moet dan de pinpas gebruiken, zakelijk, dus geen BTW bon en kan dan ook niet terug ontvangen worden, dit is jammer.

Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen! Wij horen graag om welke tankstations het gaat. Kunt u ons de desbetreffende tankstations mailen? Dit mag naar info@tankpas.nl.
Mocht u...
Bedankt voor uw review.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het ook graag!