Werking van de pas

Metaprint BV

Positief

administratief gemak

Momenteel is het niet mogelijk om het emailadres voor de facturering aan te passen op de site. Email gestuurd naar Tankpas maar tot op heden nog steeds niet aangepast

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor uw feedback.
Goed om te zien dat u tevreden bent.
Bedankt voor uw feedback.
Goed om te zien dat u tevreden bent.
Het klopt dat het op dit moment nog niet mogelijk is om uw emailadres voor facturering via onze Portal te wijzigen. Helaas kan ik uw gestuurde email niet vinden, zou u ons nogmaals deze email willen versturen? Dan kunnen wij dat voor u wijzigen in ons systeem.
Groet, Travelcard.

Ga niet met ze in zee!

Klanten op kosten jagen

Reactie Tankpas.nl:

Graag komen we met u in contact, wij willen graag uw probleem oplossen. Groet, Travelcard

Wieger

Enige waar ze goed in zijn is facturen sturen. Verder duurt het aanvragen weken, zijn ze onbereikbaar, reageren niet op mail en komen ineens toch met een borgsom.

Nog niet gevonden

Duidelijke info op site, bereikbaar zijn

Reactie Tankpas.nl:

Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben u geprobeerd te bellen maar krijgen u helaas niet te pakken. Graag komen wij in contact met u om te kijken hoe wij uw... Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben u geprobeerd te bellen maar krijgen u helaas niet te pakken. Graag komen wij in contact met u om te kijken hoe wij uw problemen komen oplossen. Mvg, Ramon van Travelcard

Japak

Werkt uitstekend

Hoi!
Wat goed om te zien dat u tevreden bent! Als we u kunnen helpen dan horen wij het graag van u. Gr, Travelcard

Pro28

Super snel geregeld

snelheid na aanvraag

de incasso kwam door een wijziging in mijn bedrijfsadres iets later . Daar is 3 x voor gemaild en gebeld . Ik heb het direkt uitgelegd , maar intern wordt niet optimaal gecommuniceerd en vastgelegd

Reactie Tankpas.nl:

Goed om te horen! Gr, Ramon van Travelcard! :)

Gaat je niks aan

RONDUIT SLECHT

NIKS

ALLES

Balance Yourself

Ik had snel een laadpas nodig voor mijn nieuwe elekstrische auto en dit was een van de snelste.

De tankpas was er snel

Ik had graag ook willen weten hoe lang het zou duren voor ik de pas daadwerkelijk zou kunnen gebruiken. Wat een paar dagen duurt na aankomst. Ik was nieuw in de wereld van elektrische auto's en... Ik had graag ook willen weten hoe lang het zou duren voor ik de pas daadwerkelijk zou kunnen gebruiken. Wat een paar dagen duurt na aankomst. Ik was nieuw in de wereld van elektrische auto's en dacht dat als je pas aangemeld is je direct kan laden. Dat is nog wel fijn om ergens toe te voegen voor nieuwelingen! Want dit ben ik ook nergens tegen gekomen in stukken die ik gelezen heb vooraf

Flexklus Installatie

Kosten voor de parkeren mogen ze wel duidelijk vermelden je bent er gewoon veel duurder uit

Niet telefonisch ook niet goed behandeld

Duidelijk de kosten weergegeven op de website. Voor al de samenwerking met yellowbrick

I-Ke

Tot nu mooi