8.1/10
Werking van de pas

Wel ok..

Ik ben jarenlang vennoot geweest van SSG Benelux vof, vervolgens zijn mijn vennoot en ik uit elkaar gegaan op een vriendschappelijke wijze, ik begreep van hem dat hij Borg heeft betaald en deze reeds terug heeft, ik heb ondanks jaren lange tijdige betaling en bewezen liquiditeit, nog steeds mijn borg niet weer!

wel ok..

Luc Boerde

Pas werk vaak niet, tankstations krijgen foutmelding welk niet bekend is bij medewerkers

één magneetstrip op de pas maken in plaats van 2

Nick

Zeer goede pas, heeft gewerkt bij alle stations waar ik langs ben gekomen tot nu toe

Portal iets verbeteren met meer statistieken etc.

Elektro Zaanstad

Werken met een universele tankpas is altijd al ideaal geweest. Deze tankpas is daar niet slechter in dan de meeste. Een paar leuke voordeeltjes hier zijn echter dat er ook treintickets mee kunnen...

Een persoonlijk verbeterpunt is de aanmelding voor Yellowbrick met de tankpas, bij mij is die niet vlekkeloos verlopen. Het is vrij lastig om hier ondersteuning te krijgen, en werkt de aanmelding op de app niet. Ik verwacht dit een puntje van Yellowbrick te zijn en geen algemene storing

Opvallend is de snelheid waarmee de aanmelding en de pas is geregeld. Dagen in plaats van weken. De factuur over de email is ook altijd een behoorlijke plus.

Reactie tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review!

Uiteraard streven wij ernaar om nieuwe functionaliteiten aan de pas toe te voegen.
Wist u dat u ook zonder kosten uw ruitenwisservloeistof en olie kunt laten bijvullen bij de KwikFit?

Het team van Tankpas.nl

Beste, wij zijn erg tevreden met jullie tankpas zeker omdat het nu mogelijk is om met een pas bij alle stations te kunnen tanken en tevens ook nog in het buitenland zeker omdat wij werken in de...

HEM BV

Makkelijk in gebruik. Duidelijke overzichtelijke factuur

Bedankt voor uw review!

Gebruik van de pas is prima. OV ook icm de app.

Bestelling was blijven liggen, vandaar lage score op snelheid

Zorg voor controle op uitlevering

klant contact is erg vriendelijk

Bedankt voor uw review,

We zien inderdaad dat uw aanvraag langer heeft geduurd dan dat de bedoeling is, excuses hiervoor. Wanneer u in de toekomst een nieuwe pas besteld mag u ervan uitgaan dat wij deze binnen 2 werkdagen verzenden.

Het team van Tankpas.nl

Gemakkelijk in gebruik, duidelijke overzichten.

Controle van de tankbonnetjes is lastig omdat je zelf de BTW er bij moet berekenen.

Goede service en klantvriendelijkheid.

tonnie lakeman

Gewoon goed, en geen gezeur meer met alle bonnetjes ,, blijde boekhouder gelijk

nee

gewoon goed en correct , alleen borg is hoog , maar begrijpelijk voor de miskleunen

Bedankt voor uw review!

Super service nooit problemen mee gehad