Werking van de pas

IA Security@Zorg

Tot op heden vol tevreden

Flexibel

1x per maand laten factureren

Johno BV

Aanvragen van de pas ging niet zonder telefonisch contact

geen borg en BeNeLux

2x Sepa verklaring lijkt mij onnodig.1 x zou voldoende moeten zijn.

Fack Beheer BV

Werkt perfect en snelle service.

gewoon top geregeld.

geen.

J&m grondwerk

Heel goed

Overzichtelijke facturen

Factuur kunnen bekijken in app

CCC Montage

Perfect...

Good...

The app can be better. I think will be better to see in the app the invoices and the history of invoices. Also will be nice if I can see the petrol stations and the prices.

Schrander Security

Pas werkt prima, alleen de organisatie is slecht in het uitvoeren van vragen en wensen , ben al bijna een jaar bezig met de vraag voor maandelijkse afschrijven, blijkt een hele moeilijke vraag... Pas werkt prima, alleen de organisatie is slecht in het uitvoeren van vragen en wensen , ben al bijna een jaar bezig met de vraag voor maandelijkse afschrijven, blijkt een hele moeilijke vraag blijven per gebruik afschrijven, had ik ook prima met me pin pas kunnen tanken :( sukkels

Pas werkt prima

Zorgen dat je berijkbaar bent en niet een calcentrum die dan aangeeft kan zelf niets doen zal ze mailen :(

Beste,
Bedankt voor je review. Om over te gaan op maandfacturatie zal je een zakelijke machtiging moeten afgeven (Twikey). Zodra deze is getekend zal je maandelijkse facturen in plaats van wekelijkse facturen kunnen ontvangen. Het kan zijn dat er een aanvullende borg nodig is voor deze wijziging, dit zal de financiële afdeling aangeven. Voor vragen kan je contact opnemen met collections@travelcard.nl, of 088 110 5000, keuze 3.

Sven

Het gaat allemaal zoals beloofd. Eerste periode krijg je wekelijks een factuur. Dit vond ik wat storend maar na 3 maanden kun je dit omzetten naar een maandelijkse factuur. Hiervan werd ik wel... Het gaat allemaal zoals beloofd. Eerste periode krijg je wekelijks een factuur. Dit vond ik wat storend maar na 3 maanden kun je dit omzetten naar een maandelijkse factuur. Hiervan werd ik wel netjes op de hoogte gebracht.

Communicatie

b

Slecht

nee

nee

Hi,
Bedankt voor je review. Ik zie dat je de werking van de pas en de informatie op de website een lage score hebt gegeven.
Zou je hier iets meer toelichting op kunnen geven?
Alvast...
Hi,
Zou je hier iets meer toelichting op kunnen geven?
Alvast bedankt,

Kelly

Zeer slecht

Geen goede ervaring

Hi Kelly,
Bedankt voor je review. Zou je mij iets meer kunnen vertellen bijv. welk bestelgemak en welke informatie je op de site mist?
Alvast bedankt,

J.Jongkees Holding bv

Helaas lukt automatische incasso niet

Wekelijks factureren

Incasso machtiging werkt niet

Beste,
Bedankt voor je review. Ik heb contact opgenomen met de Financiële Afdeling om het problem omtrent het automatische incasso op te lossen.
Het team van...