Werking van de pas

Instructie materiaal bij eerste gebruik en wat te doen bij storingen laadpaal

Snelheid

Instructie materiaal bij eerste gebruik en wat te doen bij storingen laadpaal

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat u problemen heeft met een laadpaal, heeft u al contact met ons gezocht over hoe wij uw probleem kunnen oplossen?
Wij zullen uw advies over...
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen uw advies over instructiemateriaal bij eerste gebruik meenemen ten harte nemen. Graag willen wij uw gebruik vergemakkelijken.
Travelcard

KA4Quality

Kan beter

Veel tankstations

Minder vaak facturen sturen. Gewoon 1 factuur per maand

Bedankt voor uw feedback.
U geeft aan dat u graag een maandelijkse facturatie wilt, u bent inmiddels langer dan 3 maanden klant bij ons en heeft u de mogelijkheid om over te stappen naar maandelijkse facturatie.
Zou u ons hierover een email willen sturen naar info@travelcard.nl ovv uw contractnummer, dan kunnen wij dit zsm voor u regelen.
Travelcard

Frank

Makkelijk

Reactie Tankpas.nl:

Goed om te zien dat u tevreden bent over ons.
Als wij u ergens mee kunnen helpen kunt altijd contact met ons opnemen.
Travelcard.

JF

snel en makkelijk geregeld, wel gedoe met aanvragen incasso bij de bank

de wekelijkse facturen in het begin, wat een gedoe

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor uw feedback!
Goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent met ons.
Bedankt voor uw feedback!
Goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent met ons.
Inderdaad u krijgt de eerste 3 maanden een wekelijkse factuur, na deze 3 maanden heeft u de mogelijkheid om het om te zetten naar maandelijkse facturatie. Wanneer u dat wilt kunt u een email sturen info@travelcard.nl
Groet, Travelcard

Metaprint BV

Positief

administratief gemak

Momenteel is het niet mogelijk om het emailadres voor de facturering aan te passen op de site. Email gestuurd naar Tankpas maar tot op heden nog steeds niet aangepast

Bedankt voor uw feedback.
Goed om te zien dat u tevreden bent.
Bedankt voor uw feedback.
Goed om te zien dat u tevreden bent.
Het klopt dat het op dit moment nog niet mogelijk is om uw emailadres voor facturering via onze Portal te wijzigen. Helaas kan ik uw gestuurde email niet vinden, zou u ons nogmaals deze email willen versturen? Dan kunnen wij dat voor u wijzigen in ons systeem.
Groet, Travelcard.

Ga niet met ze in zee!

Klanten op kosten jagen

Reactie Tankpas.nl:

Graag komen we met u in contact, wij willen graag uw probleem oplossen. Groet, Travelcard

Wieger

Enige waar ze goed in zijn is facturen sturen. Verder duurt het aanvragen weken, zijn ze onbereikbaar, reageren niet op mail en komen ineens toch met een borgsom.

Nog niet gevonden

Duidelijke info op site, bereikbaar zijn

Reactie Tankpas.nl:

Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben u geprobeerd te bellen maar krijgen u helaas niet te pakken. Graag komen wij in contact met u om te kijken hoe wij uw... Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben u geprobeerd te bellen maar krijgen u helaas niet te pakken. Graag komen wij in contact met u om te kijken hoe wij uw problemen komen oplossen. Mvg, Ramon van Travelcard

Japak

Werkt uitstekend

Hoi!
Wat goed om te zien dat u tevreden bent! Als we u kunnen helpen dan horen wij het graag van u. Gr, Travelcard

Pro28

Super snel geregeld

snelheid na aanvraag

de incasso kwam door een wijziging in mijn bedrijfsadres iets later . Daar is 3 x voor gemaild en gebeld . Ik heb het direkt uitgelegd , maar intern wordt niet optimaal gecommuniceerd en vastgelegd

Reactie Tankpas.nl:

Goed om te horen! Gr, Ramon van Travelcard! :)

Gaat je niks aan

RONDUIT SLECHT