Werking van de pas

Marlies Slomp / Facility-Wijs

Bevalt tot nu toe prima, werkt altijd en de portal geeft mij snel inzicht in het gebruik

Eenvoudig aan te vragen, snelle levering

De periode voordat er overgegaan wordt tot maandelijkse facturering is best wel lang (kan dat niet naar 1 maand?)

JAB Beheer BV

Ik heb er nog geen enkele keer mee kunnen betalen, dus ik heb er niet zo veel aan

snelle toezending, alleen doet hij het niet

Zorg dat het gewoon werkt

frisse matras

Ik heb de tankpas sinds kort maar zeer tevreden over het gebruiksgemak.

Kwikfit ideaal dat ze gratis vloeistoffen bijvullen en je krijgt 20% ledenkorting en voor een x bedrag heb ik ook pechhulp. Allerbelangrijkste is natuurlijk geen Tankbonnen meer verzamelen en-of... Kwikfit ideaal dat ze gratis vloeistoffen bijvullen en je krijgt 20% ledenkorting en voor een x bedrag heb ik ook pechhulp. Allerbelangrijkste is natuurlijk geen Tankbonnen meer verzamelen en-of kwijtraken.

Ik kan me niks bedenken.

Royal Bison

Zeer tevreden

Gebruiksgemak, de vele voordelen die je er bij krijgt.

Het zou mooie zijn als de transactie kosten bij het parkeren er afgehaald kunnen worden.

Dennis Boutkan

Zie onder

Alles op 1 factuur

Gemiste kans dat deze pas geen chip heeft, maar alleen magneetstrip. Bij het nieuwe SHELL systeem van binnen betalen bij de automaat werkt de pas daardoor niet. En sowieso is een chip beter ivm... Gemiste kans dat deze pas geen chip heeft, maar alleen magneetstrip. Bij het nieuwe SHELL systeem van binnen betalen bij de automaat werkt de pas daardoor niet. En sowieso is een chip beter ivm draadloos betalen. Ik vind dit ook niet kunnen gezien het stevige maandbedrag.

Hyundai Welding

Heb hem net maar moet ik nog ervaren.

Geen idee ik merk weinig verschil met andere aanbieders.

Wellicht een combinatie van tank/laadpas in één ipv een losse tankpas en een losse laadtag.

Therapie & Coaching

Prima!

alles in één, administratief fijn

nee

Turgay

Gemakkelijk

makkelijk, handig en snel

Informatie op de website FAQ omtrent parkeren.

anoniem

Aanmaken is op zich vrij simpel, erg snelle levering en op zich kun je zo aan de gang. Wekelijkse facturen in het begin zijn ze heel transparant over maar levert wel extra administratie op in het... Aanmaken is op zich vrij simpel, erg snelle levering en op zich kun je zo aan de gang. Wekelijkse facturen in het begin zijn ze heel transparant over maar levert wel extra administratie op in het begin.

Verder lastig dat je niet contactloos kunt betalen met de pas EN altijd je kilometerstand moet invullen bij een tankbeurt, dat is wel vervelend. Gelukkig uitgevonden dat je daar ook gewoon 0 in kan toetsen, voor mij als eenmanszaak is dat verder niet van belang.

Gemakkelijke aanvraag

Tankpas werkt niet contactloos maar met magneetstrip
Tanken in het buitenland tegen niet-pompprijzen maar listing-prijzen.

FVL Diensten

Geen omkijken meer naar

Gemak
Achteraf betalen

Het zou wel fijn zijn om de facturen in de app te kunnen raadplegen