Werking van de pas

Goed !

Veel stations kunnen tanken

Reactie tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw leuke review!

Mocht u toch problemen ervaren met de brandstofpas dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Het team van Tankpas.nl

Het ontvangen van de code heeft veel te veel tijd gekost

Novicactus BV

Pas werkt totaal niet in Engeland, ook niet bij zgn. aangesloten pompstations. Diverse keren zijn wij omgereden om zo'n pompstation te bezoeken maar telkens lukte het niet om met de pas te tanken. Dit lag niet aan de medewerkers van de pompstations want die hebben de pas werkelijk aan alle kanten door het apparaat gehaald.

Sielesâlt

Klantenservice is onder de maat.

Wijzigingen via inlog website worden niet doorgevoerd. Klantenservice is slecht bereikbaar. uiteindelijk wel contact. |Op hun verzoek vragen via email naar klantenservice doorgezet: nooit meer iets vernomen.

Tevreden gebruiker

Snel, zo goed als overal te gebruiken

Overveld-klusservice

Geen gedoe met bonnetjes geweldig.
werkt bij alle tank stations, alleen niet bij de door mij gebruikte carwash punten.

meer carwash plaatsen waar ik deze pas kan gebruiken

na het tanken kan ik weg rijden zonder bonnetje

Zeer eenvoudig

Olaf van Lierop

De tankpas is zeer fijn in gebruik. Met namen dat je er overal mee terecht kunt is wat mij betreft een groot voordeel. De facturen en dergelijk zijn ook goed en overzichtelijk.

Het wijzigen van het kenteken is wat lastig en kost volgens mij ook geld? Het zou misschien handig zijn als de passen niet per kenteken gaan maar gewoon gebruikt kunnen worden zonder kenteken.

Overal werkend. Overzichtelijke facturen. Alles vragen zijn goed terug te vinden op de site.

Dylan van ballonnetje.com

Prima. werkt prettig. Na het inloggen op de website moet ik alleen even zoeken welke transactie wel of niet betaald was.

verder alles!

Dirk Bruning

De ervaring op zich is goed.
Wel miet je goed uitkijken welke kant je naar boven doet vanwege de mogelijkheid voor 2 verschillende betaal regio's.
Europees of Nederlands

bijvoorbeeld contactloos kunnen betalen

Overal in Europa te gebruiken.