Werking van de pas

J.h. Zwerver

Werkt prima en duidelijk. Overzichtelijke facturen.

Overzichtelijke facturen

ECDienstverlening

Beter kan het niet!

Kaart makkelijk te onderscheiden van al het andere plastic in mijn portemonnaie.

N.v.t.

Ramon

Super gemakkelijk!

Snel

Jeroen Honig Consultancy

Fijne pas waar je met weinig moeite een correcte factuur krijgt.

Eenvoud

Zorgen dat het mogelijk is om direct een maandfactuur te krijgen door bijvoorbeeld een borg te betalen

Reactie Tankpas.nl:

Hi Jeroen,
Hi Jeroen,
Bedankt voor je review en feedback! Wij gaan kijken wat we met de maandfacturatie kunnen doen. Als je drie maanden klant bij ons bent is het in ieder geval mogelijk om van week- naar maandfacturatie te gaan (mits er geen storneringen etc. hebben plaatsgevonden), hier ontvang je automatisch een mail over.
Nog een fijne dag gewenst!

MTKBouwen

Overal tanken

Advocatenkantoor Van der Kruis

Prima, loopt lekker vlot.

gemak van betalen en facturen waardoor de administratie zonder veel moeite klopt.

digitale betaalpas

Promosports

Heeft een maand geduurd voor dat ik de pas dan eindelijk in huis had na veel bellen en mailen.

Doen wat de pas moet doen, brandstof afrekenen.

Factuur maandelijks en niet wekelijks

Reactie Tankpas.nl:

Hi!
Sorry voor de vertraging van de tankpas. Soms blijft deze hangen in het systeem. De aanvragen worden altijd gecontroleerd maar soms glipt er nog weleens eentje doorheen. Excuus hiervoor!...
Hi!
Verder is de facturatie de eerste drie maanden wekelijks. Na 3 maanden kan je account overgezet worden naar maandelijkse facturatie mits er de afgelopen drie maanden geen problemen waren met afschrijven etc. :)
Ondanks alles nog veel tankplezier toegewenst!

Perfect Work

No payment on chip

pin

limit change should be on the website. Limit Change itself.

Heko services

Goede ervaring, en veel opties om te tanken

Kort en bondige uitleg op de site

Nvt

Kamphof freelance services