Werking van de pas

ProNautica

Simpel, werkt altijd, ook in het buitenland met DKV optie.

Eenvoud

Maandelijks factureren i.p.v. na iedere transactie. Maakt het nog eenvoudiger.

Scheepvaart onderneming Laurina vof

Werkt prima

Landelijke dekking

De facturering zou beter mogen, ik heb al een paar keer om maandfacturen gevraagd, maar krijg nog steeds voor iedere tankbemanningen een losse factuur en ook een losse factuur voor de abonnement... De facturering zou beter mogen, ik heb al een paar keer om maandfacturen gevraagd, maar krijg nog steeds voor iedere tankbemanningen een losse factuur en ook een losse factuur voor de abonnement kosten. Alles op 1 factuur zou administratief veel fijner werken

Reactie Tankpas.nl:

Hi,
Hi,
Bedankt voor de feedback. Op dit moment zijn de paskosten en transacties nog apart van elkaar. Wij hopen dat deze maand samen te voegen zodat je daadwerkelijk nog maar 1 factuur krijgt ipv 2 (1 voor paskosten en 1 voor transacties)!

B&B Financiële en Administratieve Diensten

Top

Geweldige service

Maandbetaling

Katwijkse Reddingsbrigade

Tankpassen worden om de haverklap geblokkeerd. Berichten gestuurd, verzoeken ingediend, geen of zeer late reacties gekregen. Onze bedrijfsvoering loopt gevaar; wij gaan naar een andere aanbieder.

Er is veel aan de service te verbeteren

Reactie Tankpas.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor je feedback. Helaas kunnen wij er niks aandoen als een account tijdelijk wordt dichtgezet vanwege een geweigerd incasso. Het resultaat hiervan is dat de tankpassen niet werken. Al met al heel vervelend. Het incasso kan al geweigerd worden als de factuur (bijv. 500 euro) hoger is dan het door u toegezegde limiet (bijv. 300 euro). Dan zal het probleem zich bij elke factuur voordoen. Wellicht dat hier nog naar gekeken kan worden.

079 photography

De pas werkt prima, maar ik heb al meerdere keren contact moeten opnemen met jullie klantenservice over een machtiging voor incasso. Uiteindelijk de eerste keer niets meer gehoord, blijkbaar... De pas werkt prima, maar ik heb al meerdere keren contact moeten opnemen met jullie klantenservice over een machtiging voor incasso. Uiteindelijk de eerste keer niets meer gehoord, blijkbaar opgelost. De tweede keer ging ik over naar maandbetaling en weer dezelfde vraag. Meerdere collega's met verschillende antwoorden, maar blijkbaar hoefde ik toch niets meer te doen en is het opgelost. En ik heb een keer Yellowbrick niet kunnen gebruik ivm been betaling? Dit naar de klantenservice gemaild, maar 0 reactie. Helemaal niks, maar een paar dagen later werkte het blijkbaar weer..

gemak

zie hierboven

FurSen Bekdur

Gemakkelijk overal tanken

Snel aangevraagd en geleverd

De limieten moeten makkelijker aangepast kunnen worden via de website/app bijvoorbeeld.

Lagerwerf Metselwerken

Het is makkelijk altijd een pasje bij de hand te hebben waarmee je kunt tanken.

Je krijgt altijd overzichtelijk de factuur en het getankte bedrag word automatisch afgeschreven

Contactloos betalen zou als dat mogelijk is makkelijk zijn.

Rikxoort Bouw Service

Gewoon goed

Gemakkelijk in gebruik

Niks

KTN Projecten

Eenvoudig, werkt als een normale betaalpas

Emile

Plotseling sinds een week of 3 kan ik geen E5 meer tanken. Als ik bel wordt het afgedaan met een bug waar ze mee bezig zijn..
Iets dat na drie weken echt onzin is.
Kortom, bagger laart

Niet meer.

Heb je zaken op orde en hou op met liegen tegen je klanten.