Werking van de pas

iGrow Smartcapital BV

Eenvoudig aan te vragen eenvoudig te gebruiken

Wordt (bijna) overal geaccepteerd ook in het buitenland

A4M Holding BV

Verdomde handig

Je kan overal terecht

Niet

O'Weel Software

Werk vaker niet dan wel (Tankpas doet het nu helemaal niet meer, contact gehad volgens Tankpas is alles correct). Geen BTW in de UK. Te vaak facturen i.p.v. gecombineerd. App laat enkel elektrische... Werk vaker niet dan wel (Tankpas doet het nu helemaal niet meer, contact gehad volgens Tankpas is alles correct). Geen BTW in de UK. Te vaak facturen i.p.v. gecombineerd. App laat enkel elektrische laadpaal locaties zien.

Een tankpas die goed werkt (met chip i.p.v. magneetstrip).
één factuur per maand met alles erop (ook de kosten voor de pas)
Een App/website die laat zien waar je tanken/laden (en niet...
Een tankpas die goed werkt (met chip i.p.v. magneetstrip).
één factuur per maand met alles erop (ook de kosten voor de pas)
Een App/website die laat zien waar je tanken/laden (en niet alleen laden zoals in de App).

Reactie Marco op uitleg Tankpas.nl.
Dank voor u reactie.
VAT UK kun je waarschijnlijk inderdaad zo terugvragen (belastingdienst UK) maar dat kan net zo goed zonder Tankpas.
Ik heb de Tankpas al meer dan vier maanden in bezit en dat klopt dan wordt de benzine op één factuur gezet maar voor de kosten van de pas krijg je nog een aparte factuur. Voor een kleinere onderneming verlies je dus het voordeel van minder werk/facturen en heb je wel de extra kosten voor de Tankpas.
Marco.

Bruma dienstverlening

Bevalt goed

veel punten waar de tankpas geaccepteerd word

geen verbeterpunt

Perfect Painters

Werking is prima

Gemak van tanken met de pas

Communicatie is slecht. Heb al meerdere keer aangegeven dat ik een maandelijkse factuur wil ipv werkelijk maar word ggh aangegeven. Kwalijke zaak naar mijn mening.

Admr

Werkt goed. Gebruiksvriendelijk

Makkelijk in gebruik

Ik heb op de site gekeken maar kon het niet vinden, in plaats van week facturen maand facturen. Ik ontvang nu wekelijks een factuur helaas.

jknops retail services

Telefoon app zou hetzelfde moeten zijn als pc app

redelijk duidelijk

Telefoon app zou hetzelfde moeten zijn als pc app

Coöperatieve Verzekeringen Kamerik

doet wat ie moet doen

informatie mbt laadpas duidelijker omschrijven

Koutar Bouhadi

Ik heb mijn pas na 3 maanden nogsteeds niet ontvangen. Belachelijk

Levering

Reactie Tankpas.nl:

Beste,
Ik heb gevraagd of iemand van onze sales medewerkers contact met je wilt opnemen om dit probleem op te lossen.
Het team van Tankpas.nl

De Kaasbaas

Prettig in gebruik

Het was in het begin best onduidelijk hoe ik mijn tankpas kon gebruiken. Het aanvragen van een pincode was niet goed terug te vinden op de website. Pas na het bellen met een medewerker wist ik waar... Het was in het begin best onduidelijk hoe ik mijn tankpas kon gebruiken. Het aanvragen van een pincode was niet goed terug te vinden op de website. Pas na het bellen met een medewerker wist ik waar ik moest zijn. Het zou handig zijn als deze info meteen bij de aanvraag al vermeld wordt.
Verder zou een factuur per maand, makkelijker zijn met de administratie, i.p.v. wekelijks.