Werking van de pas

HaPe-Agri

Geen enkel probleem

Overal tanken tot nu toe

BvD Administraties

Ik kon op zeer korte termijn met de aangevraagde kaart tanken en ik wist wanneer er wat werd afgeschreven.

geen bonnen meer om te verwerken

Bij sommige tankstations word de pas soms slecht gelezen

RELO Wonen Zaandam

Prima keuze geweest

Makkelijk in gebruik

Mariya zorg

Fijne ervaring.

Gemak

De facturatie wordt per mail verstuurd. Echter zou het voor mij overzichtelijk zijn als ik alle facturen op de app kan terugvinden. Ik snap dat het kan via de website, maar de app zou voor meerdere... De facturatie wordt per mail verstuurd. Echter zou het voor mij overzichtelijk zijn als ik alle facturen op de app kan terugvinden. Ik snap dat het kan via de website, maar de app zou voor meerdere punten ingezet kunnen worden waaronder dus een facturenoverzicht.

Connect

Prima systeem

Werkt gewoon hoed

?

Maria José

Georganiseerd voor de gebruiker

gebruiksgemak

U kunt de parkeerfunctionaliteit introduceren, het is slechts een suggestie, twee in één

Rijschool Stephanie Lagerveld

Tankpas snel geregeld

Goede factuuroverzicht

123recherchebureau

Pas werkt vaak niet of naar vele pogingen

zie boven

Reactie Tankpas.nl:

Beste,
Ik heb onze collega's van de klantenservice gevraagd om contact met je op te nemen om dit probleem op te lossen.
Het team van Tankpas.nl

VP cleaning

We betalen altijd iedere maand. Soms zit er 2 weken tussen en dan word direct de pas geblokkeerd en dit is voor ons een reden on om over te stappen naar de concurrent

Geen blokkade als er 1 betaling is gemist

Reactie Tankpas.nl:

Beste,
Wij vinden het spijtig dit te horen en vinden het jammer dat u ons als klant gaat verlaten. Een oplossing voor dit probleem zou het tijdig betalen van deze facturen zijn om een tijdige blokkade voorkomen.
Het team van Tankpas.nl

Slecht