Werking van de pas

Sven

Het gaat allemaal zoals beloofd. Eerste periode krijg je wekelijks een factuur. Dit vond ik wat storend maar na 3 maanden kun je dit omzetten naar een maandelijkse factuur. Hiervan werd ik wel... Het gaat allemaal zoals beloofd. Eerste periode krijg je wekelijks een factuur. Dit vond ik wat storend maar na 3 maanden kun je dit omzetten naar een maandelijkse factuur. Hiervan werd ik wel netjes op de hoogte gebracht.

Communicatie

b

Slecht

nee

nee

Hi,
Bedankt voor je review. Ik zie dat je de werking van de pas en de informatie op de website een lage score hebt gegeven.
Zou je hier iets meer toelichting op kunnen geven?
Alvast...
Hi,
Zou je hier iets meer toelichting op kunnen geven?
Alvast bedankt,

Kelly

Zeer slecht

Geen goede ervaring

Hi Kelly,
Bedankt voor je review. Zou je mij iets meer kunnen vertellen bijv. welk bestelgemak en welke informatie je op de site mist?
Alvast bedankt,

J.Jongkees Holding bv

Helaas lukt automatische incasso niet

Wekelijks factureren

Incasso machtiging werkt niet

Beste,
Bedankt voor je review. Ik heb contact opgenomen met de Financiële Afdeling om het problem omtrent het automatische incasso op te lossen.
Het team van...
Beste,

D segers straatwerk

Goeie pas niks mis mee

Makkelijk te gebruiken

?

Drieblad HRM Services BV

Prima service: snel en levert dat wat ik wilde!

Handig

Communicatie bij aanvan van de service over wie voor omzetting naar maandelijkse betalingen zorgdraagt: klant of leverancier.

Het Projekt Bureau

Op dit moment prima tevreden.

Betaalgemak en goed inzicht op de factuur.

Geen.

L.A.Brzoza

Geen problemen, alleen voordelen, ik hoef geen bonnetjes te innen

Beschikbaarheid bij ieder tankstation

Als de kaart een chip zou hebben, zou het betalen voor brandstof nog eenvoudiger worden

marco klaassen dienstverlening

Werkt perfect

BDH Installaties

Werking van de tankpas hier is ideaal, koppeling met het boekhoudprogramma en automatische afschrijving maakt dat we hier helemaal geen omkijken meer naar hebben. Dat is heel wat anders als altijd... Werking van de tankpas hier is ideaal, koppeling met het boekhoudprogramma en automatische afschrijving maakt dat we hier helemaal geen omkijken meer naar hebben. Dat is heel wat anders als altijd maar denken aan een bonnetje of frustraties als er weer eens geen bon te krijgen is bij een onbemande pomp.

past volledig bij onze verwachtingen

zeker niet