Jan Coen

Prima, snelle levering

Rs

Slecht

Reactie Tandartswereld.nl:

Hoi, bedankt voor je review. Gelieve in het vervolg eerst de productbeschrijving grondig door te nemen alvorens tot conclusies te komen.
-Inhoud van de verpakking
Graag weer tot ziens :)
Met een vriendelijke lach,
Team Tandartswereld.nl

Karel

Betrouwbare winkel, super snelle levering

Sietze Tienstra

Prima. Goede service en prijs.

Ontevreden

Slechte ervaring aangezien je maar de helft van je bestelling binnen krijgt. Contact opnemen met hun is ook een gedoe. Ik raad het een ieder af om hier te bestellen! Lekker naar de Etos of Kruidvat... Slechte ervaring aangezien je maar de helft van je bestelling binnen krijgt. Contact opnemen met hun is ook een gedoe. Ik raad het een ieder af om hier te bestellen! Lekker naar de Etos of Kruidvat bespaard je een hoop centen en gezeik!

Reactie Tandartswereld.nl:

Wat jammer dat u ons op deze wijze hebt ervaren. Ondanks dat het artikel al in nabestelling stond en gepland stond om vandaag te worden verzonden, hebben we uw feedback serieus genomen. Daarom... Wat jammer dat u ons op deze wijze hebt ervaren. Ondanks dat het artikel al in nabestelling stond en gepland stond om vandaag te worden verzonden, hebben we uw feedback serieus genomen. Daarom hebben we besloten om de bestelling per direct te annuleren. U kunt binnen 3 werkdagen een terugbetaling verwachten en natuurlijk staat het u vrij om elders te bestellen. We hopen dat u elders wel het gewenste product vindt en hopen dat het wel aan uw verwachtingen voldoet ;)..
Team Tandartswereld.nl

Carl Coucke

De uitleg bij de producten is voldoende en de prijzen zijn bij de laagste in de EU, makkelijk om te vinden wat je zoekt en makkelijk te bestellen. Eveneens een vlugge levering, toppers!

Loes van Toor - Bolkestein

Prima, goede service. Snelle levering!

Carla Schaft

Heel goed!