9.8/10

Charles Vandervelde

Uitstekend: de organisatie en het klantencontact zijn topklasse.

De aangeboden accomodaties zijn uitstekend en het contact met de klant voor én na de reis is zeer goed.

Geen.

J Prins

Wij zijn al verschillende keren met Talisman op reis geweest en het is altijd geweldig goed geregeld! Niks dan lof voor Talisman.

Alles is goed geregeld, echt geweldig! Kan niet zeggen van een sterk punt, alles is gewoon goed.

Nee zou het niet kunnen zeggen, hoop nog vaak met Talisman op reis te gaan.

Astrid Alewijnse

Zeer positieve ervaring. Alles altijd tot in de puntjes geregeld en verzorgd.

Persoonlijke service.

Wij reizen vaker met Talisman en het zou dan handig zijn als we dan een soort van persoonlijke webpagina zouden hebben waar de reizen die we gemaakt hebben zijn opgeslagen en ook nieuwe offertes en... Wij reizen vaker met Talisman en het zou dan handig zijn als we dan een soort van persoonlijke webpagina zouden hebben waar de reizen die we gemaakt hebben zijn opgeslagen en ook nieuwe offertes en reizen die we nog gaan maken. Dan heb je alles mooi en overzichtelijk bij elkaar.

Hans Willems

Wij boeken onze reizen al sinds 5 jaar met Talisman en dit zijn zonder uitzondering allemaal top vakanties geweest. De bestemmingen zijn fantastisch en de organisatie verloopt van het begin tot het... Wij boeken onze reizen al sinds 5 jaar met Talisman en dit zijn zonder uitzondering allemaal top vakanties geweest. De bestemmingen zijn fantastisch en de organisatie verloopt van het begin tot het einde van de reis zonder problemen.

Op maat gemaakte reizen, rekening houdend met de individuele wensen van de klant. Uitstekende service van begin tot eind.

Parkeerservice op Schiphol niet altijd even ideaal.

Prachtig bedrijf met letterlijk reizen op maat
Ingrid vander Spoel heeft met veel liefde al onze wensen steeds weer aangepast, fantastisch
Zulke werknemers hebben een dikke pluim verdiend

zie boven

M. van Beers

Al vele jaren organiseert Talisman naar grote tevredenheid onze verre reizen en vakanties.

Zeer klantgericht, persoonlijk, accuraat en super vriendelijke benadering.

Nee..

Vooral heel erg goed. We zij. Onlnga naar Talisman overgestapt. We waren niet tevreden meer over het Reisburo waar we al jaren bij zaten.
Talisman is slagvaardig, communiceert goed en snel....
Talisman is slagvaardig, communiceert goed en snel. Geeft meteen aan wat wel en wat niet kan.
We hebben. U een vakantie, georganiseerd door Talisman, achter de rug. Alles was perfect geregeld. Geen nare verrrassingen. Alles klopte gewoon. Prima, dus.

Communiceert goed en snel
Terzake kundig
Komen met verrassende ideeen
Accomodaties en agenten prima

Adrie & Marianne Toor

Het was weer een geweldige ervaring om samen te werken met Talisman. We hadden een eigen reis naar Australië op gezet en door Talisman is eerst gekeken naar de haalbaarheid en daarna hebben we in... Het was weer een geweldige ervaring om samen te werken met Talisman. We hadden een eigen reis naar Australië op gezet en door Talisman is eerst gekeken naar de haalbaarheid en daarna hebben we in een persoonlijk gesprek de puntjes op de i gezet. Door Talisman is daarna alles uitstekend geregeld en hebben we een fantastische vakantie gehad

De ervaring en kennis van zaken. Het nakomen van de afspraken en zorgdragen dat zelfs de kleinste details geregeld waren.

Er waren op deze weinig tot geen verbeterpunten

Jeroen en Ellen van der Meer

Prima, werken snel en zorgvuldig - snelle respons op alle vragen en leveren value for money

klantgerichtheid, aanbod, kwaliteit van advies

de voorbeeldreizen zijn zeer inspirerend, misschien het aanbod nog iets uitbreiden?

Maarten Meijnen

Wij hebben een 5 weekse reis geboekt naar Thailand, Laos en Cambodja voor een gezin met nog drie relatief kleine kinderen. Wij hebben een pracht van een reis gehad die zonder enige probleem verlopen... Wij hebben een 5 weekse reis geboekt naar Thailand, Laos en Cambodja voor een gezin met nog drie relatief kleine kinderen. Wij hebben een pracht van een reis gehad die zonder enige probleem verlopen is en met een perfecte balans tussen activiteit en rust momenten zodat de kinderen net zo veel plezier in de reis hebben gehad als wij als ouders. Of wel, zeer goede ervaring op communicatief, organisatorisch en kennis gebied.

Zie hierboven. Prettige communicatie. Organisatie van de reis was top. En de lokale kennis was dusdanig dat ze goed hebben kunnen inschatten hoe resorts en activiteiten zouden bevallen voor een... Zie hierboven. Prettige communicatie. Organisatie van de reis was top. En de lokale kennis was dusdanig dat ze goed hebben kunnen inschatten hoe resorts en activiteiten zouden bevallen voor een gezin met onze samenstelling.