9.8/10

André Zoeteweij

Wij hebben nu voor de derde keer een reis laten samenstellen door Talisman. En het bevalt ons nog steeds goed. Veel is mogelijk en de persoonlijke benadering van het persooneel, in ons geval Evelyn... Wij hebben nu voor de derde keer een reis laten samenstellen door Talisman. En het bevalt ons nog steeds goed. Veel is mogelijk en de persoonlijke benadering van het persooneel, in ons geval Evelyn Oostveen, bevalt ons prima. Er wordt goed naar je geluisterd, wat de wensen zijn en wat je wil en zeker wat je niet wilt. Alles is tot het laatste toe super goed geregeld, overal is aan gedacht en rekening mee gehouden.
André en Diana Zoeteweij

Persoonlijke benadering. Goede adviezen. Goed luisteren naar hetgeen je aandraagt.

Een tip, meestal moet je om 12 uur uitchecken als je dan een avondvlucht hebt moet je dus de hele middag zien te overbruggen. Je kunt natuurlijk je kamer bijboeken dat kan soms prijzig zijn. Ik ben... Een tip, meestal moet je om 12 uur uitchecken als je dan een avondvlucht hebt moet je dus de hele middag zien te overbruggen. Je kunt natuurlijk je kamer bijboeken dat kan soms prijzig zijn. Ik ben er voor om de kamer bij de boeking al bij te boeken tot aan het einde van de dag dan is het bij de prijs inbegrepen en valt het niet meer tegen op je laatste vakantiedag.

Rob Spierings

Zeer prettige persoonlijke benadering door de reisadviseurs. In ons geval Astrid en Evelyne. Alles getuigt van professionaliteit. De documentatie is zeer verzorgd. En ter plekke verloopt alles... Zeer prettige persoonlijke benadering door de reisadviseurs. In ons geval Astrid en Evelyne. Alles getuigt van professionaliteit. De documentatie is zeer verzorgd. En ter plekke verloopt alles soepel en zorgeloos

Zie hierboven

Ik adviseur om wat duidelijker adviezen te geven over wenselijkheid c.q. noodzaak van fooien aan chauffeurs en gidsen. Ook de hoogte van het bedrag. In ons geval ging het om Vietnam

Hans Willems

Uitstekende voorbereiding van de reis, goed geluisterd naar onze wensen, tot in kleinste details verzorgd.

De kwaliteit van de gekozen locaties zijn gegarandeerd top. Ze kennen hun bestemmingen.

Niet alle locale gidsen zijn goed. Vooral bij de lange autoritten kan de aanwezigheid van een gids naast een chauffeur 'te veel' zijn.

Caspar

Service van het hoogste niveau. We hebben een vijf sterrenklasse reis gehad.

Anne-Marie

Gemakkelijke contacten en snelle reacties op vragen en/of aanpassingen.

Korte lijnen doordat het contact steeds met de vaste specialist voor de reis van je keuze is.

Geen verbeterpunten op dit moment; we hadden al een uitgebreide, prettige terugkoppeling met onze reisspecialist.

Ann Beddeleem

Tweede keer dat we bij Talisman boekten met grote tevredenheid
Tweede keer dat we bij Talisman boekten met grote tevredenheid
Profesialisme en klantvriendelijkheid zijn in vergelijking met andere reisagentschappen waren we in het verleden mee wekten ( Belgische ) van een stukken hoger niveau

hans Vloemans

Als meerdere reizen met Talisman gemaakt die allen uitstekend zijn bevallen en volledig voldoen aan de beschrijving vooraf.

waarmaken wat beloofd is

We hebben met het gezin een reis gemaakt naar Peru.
Sheila Luijten heeft ons programma samengesteld.
We hebben met het gezin een reis gemaakt naar Peru.
Sheila Luijten heeft ons programma samengesteld.
De reis was fantastisch georganiseerd. Alles was super professioneel, gidsen, auto’s, opvang en programma.

De sterkste punten van Sheila ( het bedrijf): korte lijnen, flexibel, mogelijkheden om eigen wensen op korte termijn in te vullen, meedenken en open voor suggesties, wij vonden de super snelle... De sterkste punten van Sheila ( het bedrijf): korte lijnen, flexibel, mogelijkheden om eigen wensen op korte termijn in te vullen, meedenken en open voor suggesties, wij vonden de super snelle reactie en het snelle handelen heel belangrijk en erg handig.

Momenteel geen

Nieuwenhuijsen

Zeer goed

Ja

Fam. Philipsen

Fantastische reis gemaakt naar Mexico.
Dank U Annelies voor de uitstekende voorbereiding van deze droomreis.

Alles was tot in de puntjes geregeld.
Zeer goede service en gidsen ter plaatse.
Geweldige hotels !
Uniek bezoek aan museum , dat zullen we nooit vergeten!

Alles was perfect.