9.8/10

Met Talisman zijn wij met Nieuw Jaar naar Marrakesh en Essaouira geweest. We warenwet al geweest maar nu was het off track, andere buurten en lokale ervaringen.

Wij hebben heel graag de quad tour gedaan in de duinen van Essaouira, en genoten van onze wandeling in IMill

Ik zou Terre des Etoiles niet aanbevelen...een beetje té clubmed-achting...

Riccardo de Vries

Top. De service- en klantgerichtheid zijn ruim voldoende. Prettige medewerkers waarbij ik vooral Linda Kanters wil noemen.

Kennis niveau, ervaring met verre reizen, weten waar ze over praten.

Kijk goed de vouchers na die naar de klanten worden gestuurd. Zorg dat alle data klopt met de afspraken die met de klant zijn gemaakt. De klant moet er blindelings op kunnen vertrouwen dat alles klopt. Dat hoort gewoon bij de status die een bedrijf als Talisman uitstraalt.

Excellent

(1) Knowledgeable Staff
(2) Client focus
(3) Responsiveness to questions etc.
(4) Office back up when absent from
Office.

None

Johan Konings

MAATWERK, en niet alleen met een grote M, maar volledig in hoofdletters !!!
Het is ook daarom dat we telkens weer bij Talisman terechtkomen voor onze reizen.
Er wordt echt geluisterd...

Continue persoonlijke betrokkenheid bij een dossier.
Tussentijdse feedback.

We hebben een prachtige reis gemaakt door Vietnam en Laos, zeer goed georganiseerd met een scala aan vervoermiddelen (naast vliegtuig en auto ook diverse tochten per boot, scooter, fiets en trein),...

Alle activiteiten op een dag sloten strak op elkaar aan, mooie balans in drukke schema's en rust, goede lokale gidsen.

In Saigon zat het War renmants museum (perspectief van Vietnam op de oorlog) niet in het programma, was een suggestie van de lokale gids en is echt een aanrader.

Net terug van een fantastische reis naar de Dubai en Oman. Alles was tot in de details goed geregeld. We hebben een onvergetelijke, zorgeloze, vakantie gehad. Het vervoer tussen de verschillende...

Talisman vertaald heel goed de behoefte van de reiziger. Ze weten waar ze het over hebben omdat de reisadviseur ook daadwerkelijk op de locatie geweest is. Maatwerk is waar Talisman goed in is. Door goed te luisteren weten ze exact wat je wil en daar maken ze dan voor jou een speciale reis voor. Talisman heeft een persoonlijke benadering en heeft veel aandacht voor jou als individuele reiziger. Talisman is zorgeloos met vakantie gaan!

Wij zijn al heel wat jaren zeer tevreden

waar je ook komt ,het is tot in de puntjes goed geregeld

nee

Uitstekend georganiseerde reis naar Indochina (Vietnam, Laos, Cambodja) waarbij goed rekening wordt gehouden met de persoonlijke wensen. Ter plekke ook een zeer goed functionerende organisatie (Exo).

Wat wordt afgesproken klopt volledig.

Kleinigheid: adviseer de reizigers enkele pasfoto's mee te nemen voor visa ter plaatse.

Marion

Net terug van een fantastische reis Namibië. Zoals gewoonlijk klopte alles in de organisatie en hebben we een zorgeloze vakantie gehad. Onze eerste reis was naar Maleisië in de begintijd van...

Ze weten waar ze het over hebben omdat de reisadviseur er ook daadwerkelijk geweest is. Ze luisteren naar wat je graag zou willen en hebben tips om het zo optimaal mogelijk te maken. Ook draaien ze hun hand niet om voor ingewikkelde reisschema's of bijzondere wensen. Verder heel persoonlijk en er wordt gelet op details.

Misschien aardig om op de website bij de accommodaties aan te geven in welke prijsklasse ze vallen?

We hebben een fantastische reis gemaakt, georganiseerd door Talisman. We vielen van de ene in de andere verbazing. Prachtige hotels en lodges op bijzondere locaties.

Persoonlijk & professioneel.
Kennis van zaken.

Het was wat lang stil tussen het daadwerkelijke boeken en het moment dat de reis dichterbij kwam. Misschien tip om daarin iets meer aan verwachtingen management te doen en een paar mail contactmomenten in te plannen: bijv. mail te sturen dat het pakket met reisgids binnenkort wordt toegestuurd. En fijn om te weten dat de betaling is binnengekomen bijv. en de klant daarvan even een mail te sturen.