9.7/10
9.5/10

Uitstekend georganiseerde reis naar Indochina (Vietnam, Laos, Cambodja) waarbij goed rekening wordt gehouden met de persoonlijke wensen. Ter plekke ook een zeer goed functionerende organisatie (Exo).

Wat wordt afgesproken klopt volledig.

Kleinigheid: adviseer de reizigers enkele pasfoto's mee te nemen voor visa ter plaatse.

Marion

Net terug van een fantastische reis Namibië. Zoals gewoonlijk klopte alles in de organisatie en hebben we een zorgeloze vakantie gehad. Onze eerste reis was naar Maleisië in de begintijd van...

Ze weten waar ze het over hebben omdat de reisadviseur er ook daadwerkelijk geweest is. Ze luisteren naar wat je graag zou willen en hebben tips om het zo optimaal mogelijk te maken. Ook draaien ze hun hand niet om voor ingewikkelde reisschema's of bijzondere wensen. Verder heel persoonlijk en er wordt gelet op details.

Misschien aardig om op de website bij de accommodaties aan te geven in welke prijsklasse ze vallen?

We hebben een fantastische reis gemaakt, georganiseerd door Talisman. We vielen van de ene in de andere verbazing. Prachtige hotels en lodges op bijzondere locaties.

Persoonlijk & professioneel.
Kennis van zaken.

Het was wat lang stil tussen het daadwerkelijke boeken en het moment dat de reis dichterbij kwam. Misschien tip om daarin iets meer aan verwachtingen management te doen en een paar mail contactmomenten in te plannen: bijv. mail te sturen dat het pakket met reisgids binnenkort wordt toegestuurd. En fijn om te weten dat de betaling is binnengekomen bijv. en de klant daarvan even een mail te sturen.

Uitstekende opvolging, flexibel, er wordt goed geluisterd naar de wensen en noden, zeer snelle reactietijden. Kortom perfect georganiseerd.

Het uitstippelen van de reis was een leuk proces, waarin goed geluisterd is naar onze wensen

Al 10 reizen gemaakt met Talisman, wat getuigt van onze grote tevredenheid met hen. De reizen zijn altijd tot in de puntjes verzorgd en perfect op maat gemaakt naar onze wensen. De laatste jaren is...

Wij hebben Talisman inmiddels zes keer ingeschakeld voor zowel reizen naar Azië alsmede Afrika. Dit jaar zijn we voor de derde keer naar Botswana geweest en het feit dat we al die jaren terug...

- Het ‘op maat’ samenstellen van de reis
- Klantgerichtheid
- Snelheid en compleetheid van de informatie

- Geen enkele

De eerste keer een reis geboekt bij Talisman. Het contact was vanaf het eerste moment heel prettig en persoonlijk.
Dit had tot gevolg dat we een reis hebben gemaakt die ons perfect beviel!

Persoonlijk contact
Reisagent kon uit eigen ervaring spreken
Veel mogelijkheden waardoor wij een reis op maat hebben kunnen creëren.
Een perfecte begeleiding van A tot Z

Geen!

De medewerkster Evelyn en haar vervangster hebben perfekt alles georganiseerd. Denken met je mee. Wij waren met 6 volwassenen en 6 kinderen. Reisgidsen voor 3 families etc.
Hadden al...

Hadden chauffeur en Rodney. Die alles regelde ter plekke.
Op de terugweg naar t vliegveld. N omweg voor de lunch? Geen probleem. Nog ergens ijsje halen? Altijd n lach en geen probleem.

Helemaal niets op aan te merken.

Yvette Van Dael

We komen altijd happy terug van onze reizen met Talisman. Alles is tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Met goede lokale gidsen, geweldige hotels en net dat beetje extra waarom we het niet zelf...

Zie review