9.8/10

Clementine Bovy en Huib Snoek

Bij talisman reizen krijg je een top georganiseerde op maat gemaakte reis geheel naar onze wensen. vriendelijke professionele persoonlijke begeleiding . we gaan altijd met een gerust hart op reis... Bij talisman reizen krijg je een top georganiseerde op maat gemaakte reis geheel naar onze wensen. vriendelijke professionele persoonlijke begeleiding . we gaan altijd met een gerust hart op reis en dat is de beste start die je kunt maken als het een reis is met veel verschillende landen, hotels en aktiviteiten.

Professioneel samenwerken en meedenken, alternatieven aan bieden en bereikbaarheid!!!

Ga praten met Talisman reizen !

Martine

We hebben super genoten van onze reis naar Australie. Alles was tot in de puntjes geregeld !

Top organisatie ! Mooie hotels, alle transfers perfect geregeld ! Super goede begeleiding bij het organiseren van de reis.

Voor ons was alles prima in orde ! Geen echte verbeterpunten.

Sandra van der Valk

Prachtige reis gemaakt naar Tanzania, samengesteld door Talisman

Alles is goed geregeld bij aankomst op een nieuwe bestemming

nog meer variatie aanbieden

Weerman

Zeer goed, professioneel, deskundig met optimale service en vriendelijkheid

zie boven

Ludo vlaander

Goed geregeld , fijn contact

Klant gerichtheid

De Nijs

Behulpzaam, snel en persoonlijk

Snelheid van werken en reageren, persoonlijke benadering.

Website is een beetje omslachtig, liever naar beneden scrollen ipv naar de zijkant.

Ronald Prins

Boeken van reis en verblijf en opties uitwerken

Meedenken, ontzorgen en dingen aangeven waar jezelf niet aan gedacht had.

Buisness class tickets KLM voor alle 3 varianten (flexibel, standard en light). Met een goldcard heb je niet de meest dure klasse nodig om toch lounge toegang, vooraf stoel reserveren en extra... Buisness class tickets KLM voor alle 3 varianten (flexibel, standard en light). Met een goldcard heb je niet de meest dure klasse nodig om toch lounge toegang, vooraf stoel reserveren en extra bagage nodig.

Vandenbussche

Een vriendelijk en gemotiveerd team.
Reeds meerdere malen een reis op maat geboekt via Talisman.
Een vriendelijk en gemotiveerd team.
Reeds meerdere malen een reis op maat geboekt via Talisman.
Ze nemen hun tijd om op basis van een eerste voorstel de nodige aanpassingen te doen en het bij te sturen totdat het volledig aan de eisen van de klant voldoet.

Vakkennis en vriendelijkheid.

Voorlopig niet

J. Cooijmans

Talisman travel design heeft onze op maatreis voor Nieuw Zeeland verzorgd. Door de hele persoonlijke benadering, goed luisteren naar de wensen, afspraak is afspraak, is dit echt een droomreis... Talisman travel design heeft onze op maatreis voor Nieuw Zeeland verzorgd. Door de hele persoonlijke benadering, goed luisteren naar de wensen, afspraak is afspraak, is dit echt een droomreis geworden.

Persoonlijke benadering. Afspraak is afspraak. Altijd goed bereikbaar en snel antwoorden. En bovenal kennis van zaken.

Karin Wessels

Onze reis naar Zuid Afrika was fantastisch. Vanaf het eerste contact tot thuiskomt. Geweldig georganiseerd en gecommuniceerd. Prachtige locaties, kleinschalig, exclusief en persoonlijk. Mooie balans... Onze reis naar Zuid Afrika was fantastisch. Vanaf het eerste contact tot thuiskomt. Geweldig georganiseerd en gecommuniceerd. Prachtige locaties, kleinschalig, exclusief en persoonlijk. Mooie balans tussen activiteiten en ontspanning.

Het persoonlijke contact, goed luisteren, meedenken en adviseren. Het topniveau en originaliteit van de locaties welke zij selecteren.