Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
9.5/10
Hoe waardert u de training?
Wat vindt u van de organisatie van de training?

D-rt groep

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Zelfvertrouwen is enorm toegenomen, grammatica is vooruit gegaan, het voeren van een gesprek verloopt veel makkelijker inclusief Engelse vaktermen

D-rt groep

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Vergroting woordenschat, grammatica weer opgefrist en meer zelfverzekerdheid om Engels te spreken.

D-rt Groep

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Mijn engels op zakelijk niveau verbeterd

A. Dieduksman

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Training op maat, gericht op onze behoefte. Tijdens de lessen was er ruimte om af te wijken en te richten op prioriteiten.

Deborah, D-rt Groep B.V.

Business Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

De grammatica is d.mv. herhaling en vele oefenopdrachten weer goed onder de aandacht gebracht, zodat je dit beter kunt toepassen op de werkvloer. En na de training een comfortabeler gevoel om Engels te praten op de werkvloer

Tanacha Pijloo

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb 5 lesdagen gehad en de training was heel duidelijk en zeer interessant . Ik zal de rest van mijn carrière iets aan deze lessen hebben.

Sabrina - SUEZ

Taaltraining Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb veel aan de training gehad. Mijn wensen die wij in de intake hebben besproken zijn verwerkt in het trainingsprogramma. Ik ben veel zekerder als ik in het Engels moet bellen of schrijven.

HMSHost

Heather

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Veel mbt spraak en grammer

Marco Kroon

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Veel, het heeft mij veel meer inzicht gegeven in de regels aangaande grammatica en gebruiken en gewoontes in de Engelse taal. Absoluut een training geweest waar ik nu en in de toekomst veel aan zal hebben.

Sabrina vd W / Timewax

Training Engels Business

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Het doel van de training Engels Business was een betere spreek- en schrijfvaardigheid. Dat is zeker gelukt en daarnaast is de woordenschat enorm vergroot.