Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
Hoe waardert u de training?
Wat vindt u van de organisatie van de training?

BUKO Verkeer & Veiligheid

Duits

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Veel zelfvertrouwen ontwikkeld in het Duits spreken

Eduard Treur - Treur Kaas

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

In 10 ochtenden van 3 uur (30 uur) een level hoger gekomen met het spreken, schrijven en lezen van (zakelijk) Engels. Met veel meer zelfvertrouwen een Engelse presentatie geven, flink wat punten op... In 10 ochtenden van 3 uur (30 uur) een level hoger gekomen met het spreken, schrijven en lezen van (zakelijk) Engels. Met veel meer zelfvertrouwen een Engelse presentatie geven, flink wat punten op de 'i' gezet op technisch vlak (voorzetsels & spreekwoorden o.a.) en door de 1 op 1 begeleiding sloot de training geheel aan op mijn wensen en niveau!

Nanda van Zwam

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Na vele jaren in het buitenland gewoond te hebben was dit echt een hele goede opfrissing van de Nederlandse Taal en het zakelijk schrijven.

Petru Codreanu

Advanced french course

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Confidence, knowledge, expertise and practice

I. van Gastel

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

De training is op maat aangeboden en de trainer is zeer flexibel.

Sterre

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb enorm veel aan de trainingen gehad! Ik ben communicatief veel sterker en zelfverzekerder. We hebben presentaties geoefend, woordenschat verbreed en vooral heel veel gepraat wat voor mij heel... Ik heb enorm veel aan de trainingen gehad! Ik ben communicatief veel sterker en zelfverzekerder. We hebben presentaties geoefend, woordenschat verbreed en vooral heel veel gepraat wat voor mij heel goed werkte. Elke les met mijn trainer was een feest!

Andreea

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Verfijning van mijn taalvaardigheden, beter de taal gebruiken en aan de situaties toepassen.

GGD Regio Utrecht

Nederlands taal

Foutloos schrijven

Talencursus Duits

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Geweldige cursus waardoor mijn Duits weer helemaal bijgespijkerd is

Sinan Kutlu / ING Bank NV

Nederlands A2