Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
9.5/10
Hoe waardert u de training?
Wat vindt u van de organisatie van de training?

Anna van der Horst-Tsvylova/Vroegop Ruhe en Co

Zakelijk Nederlands

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik had een traject op maat. Ik was blij met de wijze waarop dit werd vorm gegeven. Naast de focus op de taal onderdelen is er ook aandacht besteed aan de communicatie vaardigheden.

Openbaar Ministerie

Intensieve taaltraining Duits.

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb mijn grammaticakennis opgefrist, veel vocabulaire geleerd die ik kan toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden als jurist en in zakelijke communicatie met Duitsland.

Measuremen

Business English

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb tijdens deze cursus inzicht gekregen in de achterliggende gedachtes achter bepaalde grammaticale regels en gebruiksvormen.

Suzan Hendrickx

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Mijn grammatica is opgeschoond en verbeterd. Het is voor mij nu een stuk helderder wanneer je welke tijd gebruikt en wat de betekenis van een zin is. Waarom gebruik je deze zinsopbouw? Wat wil je er precies mee zeggen? Hoe kom je professioneel over? Vocabulaire is ook aangevuld.

Hans Bohrmann

Dutch advanced

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Teacher was excellent, patient, explained complex things very clearly.

Dennis de Jong

Taalcursus zakelijk Frans

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Nu kan ik een brief opstellen (basis) en een gesprek op vakgebied aangaan. Doordat mijn kennis vergroot is, heb ik een stuk minder angst om het gewoon te gebruiken.

C. vroegop / M. Verschoor BV

Zakelijk duits

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

ik heb dankzij deze training de basis begrippen doorgenomen en handvatten gekregen om mijn duits beter te begrijpen

Neslisah Seyrek

Nederlands

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

training voor het AKV toets.

Teresa Ibrahim

Nederlands

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

I learned grammar, vocabulary and can now understand better what is happening around me at the office as well as emails. I look forward to taking this to the next step.

Phenomenex

Nederlands cursus