Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
Wat vindt u van de organisatie van de training?
Hoe waardert u de training?

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Heeft mij naar hoger niveau gebrachte en meer vertrouwen in openbaar spreken in Engels

Wilfred Kluin

Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Heb de training gevolgd om het 'Business English' beter te beheersen. De training heeft hierin zeker meerwaarde gehad. Door niet de nadruk op alleen grammatica te leggen maar ook op bijvoorbeeld cross cultural communication, werd de meerwaarde alleen maar groter.

Rabobank

Zakelijk Nederlands

...

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Zelfvertrouwen is enorm toegenomen, grammatica is vooruit gegaan, het voeren van een gesprek verloopt veel makkelijker inclusief Engelse vaktermen

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Vergroting woordenschat, grammatica weer opgefrist en meer zelfverzekerdheid om Engels te spreken.

D-rt Groep

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Mijn engels op zakelijk niveau verbeterd

A. Dieduksman

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Training op maat, gericht op onze behoefte. Tijdens de lessen was er ruimte om af te wijken en te richten op prioriteiten.

Deborah, D-rt Groep B.V.

Business Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

De grammatica is d.mv. herhaling en vele oefenopdrachten weer goed onder de aandacht gebracht, zodat je dit beter kunt toepassen op de werkvloer. En na de training een comfortabeler gevoel om Engels te praten op de werkvloer

Tanacha Pijloo

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb 5 lesdagen gehad en de training was heel duidelijk en zeer interessant . Ik zal de rest van mijn carrière iets aan deze lessen hebben.

Sabrina - SUEZ

Taaltraining Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Ik heb veel aan de training gehad. Mijn wensen die wij in de intake hebben besproken zijn verwerkt in het trainingsprogramma. Ik ben veel zekerder als ik in het Engels moet bellen of schrijven.