Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
9.5/10
Hoe waardert u de training?
Wat vindt u van de organisatie van de training?

Wen-Chang Wong

Dutch Language Course

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

I am an expat from China. The course gave me a very good start here in the Netherlands. I booked a follow up course "Business Dutch".

Daan Gerritsen

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Flinke vooruitgang geboekt. Allereerst in algemene zin, vervolgens zeker ook in het eigen vakgebied met bijbehorende jargon.

Yanti Rosli

Zakelijk Nederlands

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Verbetering in schriftelijke- en mondelinge communicatie in het Nederlands.

Janienke Bakker / sales binnendienst

Training zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Door deze cursus is mijn woordenschat behoorlijk uitgebreid, ook is mijn uitspraak en zinsopbouw verbeterd waardoor mijn zelfvertrouwen is gegroeid. Ik kan nu goed gesprekken in het Engels voeren zonder te lang na te denken.

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Heeft mij naar hoger niveau gebrachte en meer vertrouwen in openbaar spreken in Engels

Wilfred Kluin

Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Heb de training gevolgd om het 'Business English' beter te beheersen. De training heeft hierin zeker meerwaarde gehad. Door niet de nadruk op alleen grammatica te leggen maar ook op bijvoorbeeld cross cultural communication, werd de meerwaarde alleen maar groter.

Rabobank

Zakelijk Nederlands

...

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Zelfvertrouwen is enorm toegenomen, grammatica is vooruit gegaan, het voeren van een gesprek verloopt veel makkelijker inclusief Engelse vaktermen

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Vergroting woordenschat, grammatica weer opgefrist en meer zelfverzekerdheid om Engels te spreken.

D-rt Groep

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Mijn engels op zakelijk niveau verbeterd