Particuliet

Zeer positief

Vlotte, nette levering. Ondanks zeer zorgvuldige verpakken van glasmateriaal, toch een breukje. Dit werd heel snel en klantgericht opgepakt en nagezonden. Ook werd de service doorgetrokken mocht het... Vlotte, nette levering. Ondanks zeer zorgvuldige verpakken van glasmateriaal, toch een breukje. Dit werd heel snel en klantgericht opgepakt en nagezonden. Ook werd de service doorgetrokken mocht het wederom gebroken aankomen. Ouderwetse degelijke service in een nieuw jasje. Dat nodigd uit tot bestellen.

Tot mijn spijt heb ik 2 verkeerde borden ontvangen van Janneke Brinkman. Ik had uit de serie Fruit & Flowers besteld en kreeg 2 borden van de serie Vlinders.
Daarnaast kreeg ik een theeblik...
Daarnaast kreeg ik een theeblik geleverd van serie Fruit & Flowers met een deuk erin.

goede service bij een product dat beschadigd is

Marianne

Snelle levering en mooie produkten

Top, snelle levering

Prima! Snelle reactie op mail, snelle verzending en snelle verwerking van de - helaas - gebroken en beschadigde artikelen.

Hans Vermeulen

Correcte en snelle levering. het aardewerk is breukvrij verpakt.