Derwort Loodgietersbedrijf

Goede directe hulp, ook telefonisch verder opweg geholpen.

j.frikken afbouw

Heel goed

zeer goede mensen aan het werk weten precies wat je bedoelt

Glaswerk J.W.

Prettig telefonisch contact gehad over het op voorraad zijn van het te bestellen gereedschap. Zelfde dag verzonden en volgende dag in huis.

Han

Waardeloos als je op de site geweest bent, dat je dan nog dagen van die irritante reclame krijgt als je "ergens" anders een pagina opent. Zou bjna een reden zijn om juist NIET bij jullie te kopen

Keuze hulp voor de "spijkers" helaas niet voor de krammen

Reactie Tackerplein:

Beste Han,

Uw review is niet aan onze aandacht ontsnapt, bedankt voor het delen van uw mening omtrent onze reclame uitingen.

Wij zijn verrast te lezen dat onze reclame zo vaak bij u te zien was. Hoewel hier geen directe reden voor op te noemen is, kunnen wij er wel voor zorgen dat wij de interval van de advertentie aanpassen.

Wij excuseren ons voor het overmatige tonen van de Tackerplein advertenties. We begrijpen dat dit storend is en hopen u en andere gebruikers een betere ervaring te kunnen geven bij een volgende bezoek aan de webshop.

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen om uw mening met ons te delen.

Team Tackerplein.nl

Wapla

Snelle levering. Duidelijke info

Purmer

Scherpe prijs snelle levering. Ben tevreden klant

John

Groot arsortiment, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering!

Groot arsortiment, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering!

Ben

Veel keuze en site is gebruiksvriendelijk

after sales: produkt dat werd geleverd kwam niet overeen met de gevraagde bestelling.
Na telefonisch contact werd dit onmiddellijk recht gezet en na 2 dagen werd het juiste produkt geleverd.
TOP!

Bas

Snelle levering en mijn vraag over de werking van een tacker werd vakkundig beantwoord.

Vakkundigheid, Goede producten