Vriendelijkheid chauffeurs

Klantenservice.

Geen.

Internet

Jeroen

Onze tafel is echt precies geworden zoals we deze in gedachten hadden. De kwaliteit is erg goed en het design is erg mooi. De levering verliep ook erg goed en ze hebben de tafel netjes in elkaar... Onze tafel is echt precies geworden zoals we deze in gedachten hadden. De kwaliteit is erg goed en het design is erg mooi. De levering verliep ook erg goed en ze hebben de tafel netjes in elkaar gezet.

Mooi design en goede kwaliteit

Instagram

Nijhuis

Table du Sud

klant vriendelijk, nauwkeurig, duidelijke info

internet

G.J.M. Krol

Via website besteld, per mail goed op hoogte gehouden van gang van zaken en vriendelijke leveranciers

mooie site, degelijke kwaliteit, handige webshop

Hoe heeft u ons gevonden?

Pinterest, Mond tot mond reclame via vrienden

F.

Prima geholpen in de showroom.

Maar klantenservice is echt ruim onvoldoende.
Prima geholpen in de showroom.

Maar klantenservice is echt ruim onvoldoende.
De bouw is door ziekte 1 week uitgelopen. Wij hebben ruim vantevoren gebeld of de leverdatum 1 week op kon schuiven. Dit kon maar zou ons €75,- kosten!!!???!
Werkelijk belachelijk op een tafel van €1900,-. Hierbij verwachtten wij toch wel een beetje klantenservice.

Prachtige tafel

Klantenservice

Via binnenhuisarchitect

Reactie Table Du Sud:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
We geven de leverdatum 4 weken van te voren door. We geven ook aan dat tot 5 dagen voor de levering dit kosteloos verzet kan worden. Als het daarna nog verzet wordt zitten er inderdaad kosten aan verbonden, dit omdat onze processen dan al in gang zijn. Met het grote aantal aflevermomenten van ongeveer 200 per week zijn die helaas niet zo flexibel om op het laatste moment aan te passen.
Fijn om te horen dat je blij bent met de eettafel!

M Cillessen

Verkoop ging soepel en vlot daarna raar en worden niet goed meer geholpen

Verkoop

De juiste tafel afleveren en de juiste maten hanteren, kopen een tafel van 77cm hoog en word geleverd in 75,5 en er word na levering verteld dat 77cm niet mogelijk is.. nu al 2 weken heen en weer... De juiste tafel afleveren en de juiste maten hanteren, kopen een tafel van 77cm hoog en word geleverd in 75,5 en er word na levering verteld dat 77cm niet mogelijk is.. nu al 2 weken heen en weer aan het mailen en nog steeds geen oplossing. Wel word er door de afdeling verkoop aangegeven als ik anoniem bel en op internet dat de tafel in alle hoogtes te krijgen is? Heel bijzonder voel me voor de gek gehouden door het bedrijf wat gebeurt hier??

Via Facebook

Yorrick van Dam

Top

Geweldig mooie marmeren tafels.

Geen verbeterpunten

Internet

Gerard

Uitstekend!! Fijn om zaken mee te doen en hoge kwaliteit van meubels.

Klantgericht, zeer goede after sale service en het nakomen van de afspraken.

Geen!

Winkel deventr

Marieke Sijbrandij

Uitstekend geholpen met het hele traject; uitzoeken meubel en bekleding, bestelling en verzending,
Facturering en meubelstuk plaatsen

Van begin tot einde uitstekend en ruim op tijd op de hoogte gehouden.

Hoe heeft u ons gevonden?

Via het meubelstuk dat ik zag in een woonwinkel. Kijkende via Google wie dat merk nog meer verkoopt kwam ik bij table du sud terecht

M. van der Made

Prima bedrijf, goede afspraken gemaakt, levering zoals afgesproken.

Mooie producten, heldere afspraken.

Geen.

Via internet.