Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Jyldau Esselink-Koning

Zeer goed geholpen in Deventer.

Vriendelijk en doortastend.

Geen.

Via onze interieurstyliste

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn in onze showroom in Deventer!

Gery Bisseling

Wij zijn zeer tevreden met onze Deens ovale eiken tafel en Lody stoelen. Krijgen geweldige reacties van vrienden en kennissen.

Gewoon zichtbare kwaliteit.

Geen, ga zo door Table du Sud

Via onze dochter

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de mooie complimenten, we vinden het super leuk dat jullie (en jullie vrienden) de set zo mooi vinden. Nog heel veel plezier ervan!

Silver

Ook nu weer uitermate tevreden over Table du Sud! Weer een fijne ervaring na een eerdere aankoop, prima geholpen. Werden tijdig op de hoogte gehouden over de levering en betaling van onze nieuwe... Ook nu weer uitermate tevreden over Table du Sud! Weer een fijne ervaring na een eerdere aankoop, prima geholpen. Werden tijdig op de hoogte gehouden over de levering en betaling van onze nieuwe tafel.

Warme ontvangst, sfeervolle showroom. Meedenken, oplossingsgericht, nemen de tijd.

Nvt

Mond op mond reclame

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat jullie wederom blij zijn met jullie aankoop. Daar doen we het natuurlijk voor. Nog heel veel plezier van de meubels!

Arjan

Fijne bezorging en nemen netjes afval mee

Nee

Bekend

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en nog veel plezier van de meubels!

Neline

Goede kwaliteit

Via Facebook

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en nog veel plezier van de meubels!

NV PAKA Vloeberghs

Op 1 december leverden jullie onze sidetable.
Prachtig stuk!
Op 1 december leverden jullie onze sidetable.
Prachtig stuk!
Graag wilden wij “al” uw medewerkers van website-opmaak (prachtig), klantendienst, contact met de klant gedurende de fabricatie, mensen die alles vervaardigen tot leverdienst feliciteren!
Uw firma is “af”!
Zelden meegemaakt!

Eén van de sterkste firma's die ik meemaakte op alle gebied: communicatie met de klant, gemaakte afspraken waarmaken, kwaliteit van het product,...

Géén

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Internet...Nederlands bedrijf en wij wonen in België!

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de mooie complimenten, hier worden wij allemaal heel erg blij van.
Nog veel plezier van de meubels!

Judith Dassen

Wij zijn zeer tevreden kregen goed en eerlijk advies.

Mooie degelijke meubels goed advies en op tijd geleverd.

Online

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Nog veel plezier van de meubels!

Johan de Jager

Zeer goed

Nemen ruim de tijd, denken mee in de winkel. Online goede impressie

Instagram

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor jullie positieve review en nog veel plezier van de meubels!

Cees van Geenhuizen

Mooie collectie, goed verkoop gesprek en een goede afhbadeling

Goede service

Google

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor jullie mooie review. Nog heel veel plezier van jullie meubels!

Vincent Braun

In de showroom geprobeerde stoelen worden verkeerd besteld en dus verkeerd geleverd. Omruilen wil men alleen tegen hoge kosten en lange wachttijd.

Lever service. Ik bestel voor meer dan €5000,- en wordt zeer slecht behandeld. De fout bij het bestellen zou bij mij liggen.

Google

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
We vinden het ontzettend vervelend dat de stoelen niet het gewenste onderstel hebben. De stoelen zijn geleverd volgens de ondertekende order, het gaat dus niet om een foute levering. Helaas ruilt de leverancier geen stoelen om, daar kunnen wij niks aan veranderen. Gelukkig wilden zij eenmalig een uitzondering maken, de kosten voor het omruilen vanuit hen zijn €95. We vinden het zelf ook jammer dat we geen ander voorstel kunnen doen, mochten jullie toch gebruik willen maken van hun aanbod horen wij dat graag. Onze excuses voor het ongemak en in ieder geval veel plezier van de meubels!