Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

De ervaring is alleen nog maar een online bestelling geweest. Meer niet.

Ik kan nog niets bedenken . Het product krijg ik pas over 4 weken. Dus ik begrijp deze feedback van u niet zo goed.

Ja.

Vraag pas na aflevering om feedback.

Online

Prettig ontvangst en goede uitleg van Bas gehad

vond het fijn om de zaak te bezoeken alvorens we de aankoop deden. kwamen samen op iets mooiers uit dan dan we thuis hadden bedacht.

nee was prima

google

Fijne service. Er werd veel tijd genomen om al onze wensen voor een nieuwe tafel door te nemen. De tafel die afgelopen week bezorgd is voldoet aan alles.

Aandacht voor de wensen van de klant. Veel mogelijkheden

Nvt

Mond op mond reclame.

Lin

We hebben jullie via social media gevonden en hebben 2 bezoeken aan Nieuwkoop gebracht.

Prachtige tafels bekeken en goed advies gekregen.

De onderhoudsspullen onder de aandacht brengen, of een proefmonster erbij leveren. Voor zo’n mooie eetkamerbank van africaleder mag je dat toch wel een beetje verwachten.

Via instagram.

Reactie Table Du Sud:

Hoi Lin,

Bedankt voor je review!
Er zit standaard een onderhoudssetje bij de banken van Africa leer. We gaan deze alsnog opsturen naar u. Excuses voor het ongemak. Kun je even de naam waaronder de bestelling is geplaatst aan menno@tabledusud.nl doorgeven, dan sturen we deze zo snel mogelijk op! Ik kan uw achternaam niet herleiden helaas.

C.

Monique Wassen

Superblij met mijn prachtige ronde tafel. Vond het doodeng online ongezien te bestellen maar het is perfect uitgepakt!

Zeer klantgericht

Google

Hans. ten Napel

Zeer goed

Geweldige verkoopster, geen moeite teveel
Goed product
Fijne nette bezorgers

Wachttijden in showroom erg lang, maar als je aan de beurt bent zijn ze er ook echt voor je

online

G. van den Ham

Super

Correct nakomen van afspraken. Snelle levering. Eerlijke prijs.

Website

Herman Schmitz

Vanaf het eerste bezoek en bezorgen, heel vriendelijk behulpzaam, duidelijke uitleg over te kopen tafel ook door de bezorgers.

Het personeel is mijn inziens heel professioneel.

Geen ga zo door.

Google

Yolanda 't Lam-van Hutten

Jong en mooi bedrijf met een prachtige showroom en een kijk op de fabriekshal waar de tafels worden vervaardigd.
De werknemers zijn vriendelijk en heel klantgericht en hebben kennis van zaken....

-vriendelijk
- klantgericht
- kennis van de producten

geen verbeterpunten. Houdt dit niveau vast en het bedrijf zal nog groter groeien

tipje: misschien een idee om op blad 2 bij aanschaf product de mogelijkheid te hebben om een foto te plaatsen van het gekochte product.

Facaebook

S.M. Baggerman

Erg leuk om te zien dat deze groep zo gedreven is. Ik ben nog steeds heel blij met de door ons gekochte tafel en de levering van het ondethoudsmiddel is prima verlopen.

Via internet