Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Ingrid Segers

Alleen maar positieve ervaring!

Komen afspraken na

Van lieshout

Op al mijn vragen een keurig antwoord gekregen

Uitleg over producten. men denkt mee

Hoe heeft u ons gevonden?

Jongens komen uit mijn woonplaats

Annemarie Schrauwen

Hele slechte ervaring. 2 Leren banken gekocht met 7 zitplaatsen a 2388 euro waarvan 3 zitplaatsen zacht zitten en de andere 4 hard en de koppelstukken zitten aan de verkeerde kant! Kortom 2 banken... Hele slechte ervaring. 2 Leren banken gekocht met 7 zitplaatsen a 2388 euro waarvan 3 zitplaatsen zacht zitten en de andere 4 hard en de koppelstukken zitten aan de verkeerde kant! Kortom 2 banken van verschillende kwaliteit. Ze komen de bank met de zachte zitplaatsen nu ophalen en gaan er nieuw schuim in doen zodat hij net zo hard zit als de andere bank. Wordt vervolgd....................

Vriendelijkheid van verkoopsters in de showroom en de chauffeurs.

Betere klantenservice. We komen euro's brengen en iedere tevreden klant levert hoeveel nieuwe klanten? Als jullie die gedachte doorvoeren in jullie gehele keten dan doe je het goed.

Hoe heeft u ons gevonden?

Gevestigd in ons dorp. Bewust ook daar gekocht om ondernemers in ons dorp te ondersteunen

Nicolien Gooijer

Mooi materiaal, levering conform afspraak

Hoge kwaliteit, mooi ontwerp

Engelen

Uitstekend

Keuze mogelijkheden en advies in de showroom.

N.v.t.

Hoe heeft u ons gevonden?

Kende het bedrijf al uit de regio.

Steve

Prima toko, mooie spullen en goed geholpen!

Creativiteit, zij hadden als enige wel de combinatie van blad en poot waar ik naar op zoek was!

Het aangeven van de levertijd, die verschoof naar steeds later op de dag.

Hoe heeft u ons gevonden?

Online op zoek gegaan naar tafels via google

van kessel

- Mooi product
- Duidelijke communicatie over levering en betaling
- Komen afspraken na

- In de showroom alles behalve behulpzaam te woord gestaan. Liepen al kwartier rond, niemand sprak ons aan. Moesten steeds opnieuw zelf naar de medewerker lopen om iets te vragen, na antwoord op 1... - In de showroom alles behalve behulpzaam te woord gestaan. Liepen al kwartier rond, niemand sprak ons aan. Moesten steeds opnieuw zelf naar de medewerker lopen om iets te vragen, na antwoord op 1 vraag ging ze weer verder met telefoon en laptop (is niet van stoel afgekomen). Niet uit zichzelf verder vertellen of meelopen voor de opties.

Google en Pinterest

Reactie Table Du Sud:

Hi Mevrouw,
Ik stuur u even een mail om te achterhalen om welke verkoper dit gaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zijn wel blij dat u tevreden bent over de tafel.
Mvg,
Teun

Richina Timmers

Topkwaliteit tafels en hele fijne en deskundige medewerkers

Kwaliteit en persoonlijke benadering

Vooral zo servicegericht blijven. Vaak zie je dat bij groei de service en persoonlijke benadering minder worden. Zou jammer zijn.

Soof

Heb diverse meubelen van Table du Sud alle met een zeer goede kwaliteit! Je kan blijven combineren en aanvullen wanneer nodig!

VVV= Vlot-Verfrissend-Vriendelijk;)

Grotere showroom

Advertentie;)

T. van de Braak

Alles volledig volgens afspraak, heel fijn

Alle tijd voor informatie en vragen

Internet