Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Joyce Aarts

Heel blij met onze aankoop.
Na een prettige ervaring in de winkel in Utrecht de mooie table du Sud gekocht. Heel goed ad ies ontvangen, lekker meegedacht en alle tijd genomen.
We hebben...
Heel blij met onze aankoop.
We hebben hem nu 2 dagen in huis, en genieten volop van deze mooie tafel

Communicatie en afhandeling

Instagram

Jan

Stoel kapot na ruim 2 jaar, firma verstopt zich achter jaar garantie ( stoel 500 p stuk. )

Alles

Niet

Nvt

Tot zover prima service

Klantenservice als iets niet goed is

Bij het afleveren een kleed uitleggen
Nalopen
Bij het afleveren een kleed uitleggen
Nalopen
Ik heb twee leveringen gehad en ik vind dat de jongens er een behoorlijke vaart in houden en alles heel snel doen, mogelijk een iets te strak lever schema?

Via mijn buurvrouw

Pien

Heel goede ervaring

Expertise advies, meedenkend met de klant, komt afspraken na

Upsell mogelijkheden - helpen met interieur advies bijvoorbeeld

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Heel fijne winkel, veel keuze en mogelijkheden. Dankzij de goede advisering en klantvriendelijkheid, een heel blije klant!

B. Den Ouden

Prima service: er was iets niet helemaal OK bij levering maar dit werd meer dan prima opgelost.

Service

Via via

Marco

Matig

Mooie showroom

Als je 10.000 euro wil uitgeven kan dat.als je een klacht hebt is de klantenservice waardeloos.weken wachten op reactie.en nog geen oplossing

Internet

Claire Cornelisse

Meer dan blij met onze aankoop!

- Mooie grote showroom in Utrecht met het complete assortiment.
- Keuze uit een brede stoffen collectie in onwijs veel kleuren.
- Goed advies bij de aankoop
- Geen kosten voor...
- Mooie grote showroom in Utrecht met het complete assortiment.
- Keuze uit een brede stoffen collectie in onwijs veel kleuren.
- Goed advies bij de aankoop
- Geen kosten voor montage bij levering op de begane grond
- Geen aanbetaling noodzakelijk

- Proces van het melden van de definitieve levertijd na het bestellen verliep wat stroef. Zelf moeten bellen voor een update vanwege dat deze niet binnen de gegeven periode werd gegeven.

Via sociale media -> instagram -> facebook

ilona vranken

Heel erg slecht!om te beginnen komt een beige stoffen bankstel niet ingepakt aan bij onze woning,vervolgens zit er een vlek in wat er niet uit gaat,er word door de chauffeur op papier gezet dat er... Heel erg slecht!om te beginnen komt een beige stoffen bankstel niet ingepakt aan bij onze woning,vervolgens zit er een vlek in wat er niet uit gaat,er word door de chauffeur op papier gezet dat er een nieuw kussen voor komt en word ook door hem ondertekend,dag erna kregen we bericht dit niet ging gebeuren er kwam een reiniging wat niet de afspraak was.hadden echter geen keuze want verder werd er niks mee gedaan dan dat!na 3 maanden toch een nieuwe sloop ontvangen waar we vervolgens niks aan hebben gehad want de bank zit na 3 maanden al
Zo onder de pluizen alsof ze al 10 jaar staat!!heel heel slecht!!zeker voor zoveel geld!zou t nooit iemand aanraden om bij deze zaak iets te kopen,en nog niet te spreken over t tafeltje waar we 2 weken niks op mochten zetten ivm met behandelen van t hout wat erop zit,lijkt me dat dat al uitgehard moet zijn als t bij de klant komt en er is 2 maanden levertijd op.dus beste mensen koop er aub niks!

Spullen verpakken wat geleverd worden!vriendelijker personeel voor aan telefoon,problemen sneller oplossen!

Via vrienden

Wilma Passier

Mooie showroom met hele mooie tafels en stoelen. Goed advies. Denken
mee in de mogelijkheden De gemaakte afspraken komen ze altijd na.

Afspraak is afspraak

Mond op mond

Cynthia

Top service! Helaas was er online een foutje gemaakt tijdens het bestelproces maar dit is keurig netjes opgelost door Table du Sub.

Kwaliteit, fijne persoonlijke klantenservice, goede bezorgservice.

Nog meer prachtige meubels maken!

Instagram