Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Ben en Marlies Appelhof - Leentvaar

Een tafel van Table du Sud stond al heel lang op onze verlanglijst. Niet alleen omdat het mooie tafels zijn maar ook vanwege het succesvolle ondernemerschap van twee jonge dorpsgenoten. Na een... Een tafel van Table du Sud stond al heel lang op onze verlanglijst. Niet alleen omdat het mooie tafels zijn maar ook vanwege het succesvolle ondernemerschap van twee jonge dorpsgenoten. Na een bezoek aan de showroom hebben we een prachtige tafel samengesteld die past in onze beperkte woonruimte. We zijn er zooo blij mee!

Hoge kwaliteit, mooie afwerking. Deskundige levering en montage.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Wij hebben heel lang in Leende gewoond en hebben de groei van dit mooie bedrijf op de voet gevolgd.

Familie Quist

Nadat wij een zeer slechte ervaring bij een ander (niet met naam te noemen, maar hij zit in Waalwijk) meubelbedrijf, zijn wij in augustus zeer goed geslaagd bij Table de Sud in Heeze. Wij hebben... Nadat wij een zeer slechte ervaring bij een ander (niet met naam te noemen, maar hij zit in Waalwijk) meubelbedrijf, zijn wij in augustus zeer goed geslaagd bij Table de Sud in Heeze. Wij hebben daar een prachtige Deens Ovale tafel van notenhout gekocht. Die zou geleverd gaan worden op 17 november.
In de eerste week van november ontvangen bericht dat de tafel inderdaad op 17 november gaat worden geleverd en vervolgens staan er op 17 november rond de klok van 13,00 uur twee zeer vriendelijke heren voor de deur om de tafel te plaatsen.
We zijn zeer tevreden van het eindresultaat en genieten dagelijks van onze aankoop.

Kwaliteit, service en .......... afspraak is afspraak!!!

Geen.

Via internet.

Claes

Wij hebben een mooie kiezelvormige eettafel met onderstel, stoelen, bank en 2 bijhorende barkrukken gekocht bij Table du Sud. De verkoper in de showroom van Heeze was zeer vriendelijk en heeft ons... Wij hebben een mooie kiezelvormige eettafel met onderstel, stoelen, bank en 2 bijhorende barkrukken gekocht bij Table du Sud. De verkoper in de showroom van Heeze was zeer vriendelijk en heeft ons zeer goed geholpen met het kiezen van de juiste materialen en stoffen. We hebben een snelle en vlotte levering ervaren. We zijn zeer tevreden van het eindresultaat, de kwaliteit en genieten dagelijks van onze aankoop.

Snelle levering en zeer kwalitatieve en mooie materialen

via Pinterest

Mark van Nuenen

Zeer goede positieve ervaring met Table Du Sud, prachtige showroom, vakkundig personeel en heel veel leuke meubels van deze tijd.

Prachtige showroom, veel keuze en zeer vakkundig advies gehad in de showroom in Heeze van de meubeladviseur Frans van Laar.

Nee, er is aan alles gedacht, mooi en goed concept.

Via hun advertenties

Evi

Erg mooie showroom, deskundig klantvriendelijk advies.
Snelle planning van levering en constante update van de levering.
Vriendelijke bezorgers die alles mooi op z’n plaats zetten. Erg mooie showroom, deskundig klantvriendelijk advies.
Snelle planning van levering en constante update van de levering.
Vriendelijke bezorgers die alles mooi op z’n plaats zetten.
Erg tevreden over alle handelingen en bevelen daarom Table du Sud aan iedereen aan!!

Mooie Showroom, met kwaliteit meubelen.

Via, via

Kapteijn

Inspirerende showroom, aardige en deskundige medewerkers, orderverwerking prima geregeld.

Assortiment, showroom,

De website zou gebruiksvriendelijker kunnen. Weinig overzichtelijk en het configureren van bijvoorbeeld een tafel is best lastig.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Mond op mond en Pinterest.

Alice van der Kort - Beauty Salon Alice Grace

Ondanks dat het super druk is in de prachtige winkel, werd ik snel geholpen, fijn personeel die je met veel liefde helpen

Hele goede kwaliteit meubels!

Telefonisch slecht bereikbaar, email wordt niet op gereageerd. Ik wil alleen mijn naam veranderen op de factuur, zo moeilijk lijkt me dat niet. Hier ben ik al een tijdje mee bezig, maar nog steeds... Telefonisch slecht bereikbaar, email wordt niet op gereageerd. Ik wil alleen mijn naam veranderen op de factuur, zo moeilijk lijkt me dat niet. Hier ben ik al een tijdje mee bezig, maar nog steeds niet geregeld. Erg jammer.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Fantastische winkel met prachtige meubels en fijn personeel, alleen erg jammer dat naam aanpassen op de factuur nogal lastig blijkt te zijn. Dat is het enige wat ik vervelend vind.

Marco&Agnes

Wat een mogelijkheden heeft Table du Sud om je tafel helemaal naar je eigen smaak samen te stellen. De 3D functie in je eigen (woon)kamer is een geweldige tool. We hebben daardoor de tafel nog iets... Wat een mogelijkheden heeft Table du Sud om je tafel helemaal naar je eigen smaak samen te stellen. De 3D functie in je eigen (woon)kamer is een geweldige tool. We hebben daardoor de tafel nog iets aangepast. De levering verliep heel vlot.
Ontzettend leuk personeel van receptionist bij ontvangst in de showroom, tot adviseurs en chauffeurs aan toe.

Mooie materialen, mogelijkheid tafel helemaal naar je eigen smaak samen te stellen. Bij vragen snelle en duidelijke reactie via mail

Minder lange wachttijd in showroom

Via reclame op TV

Eva

Mooie showroom, als je advies wil in de winkel dien je een afspraak in te plannen. Dat deden we, echter werden we meer dan een half uur later geholpen.

We bestelden een eettafel, een...

We bestelden een eettafel, een aantal mobitec stoelen en een eetkamerbankje.
Op de eetkamerbank zat een hele lange levertijd. ( we bestelden in februari en begin juli wordt het geleverd.)

Stoelen en tafel zouden eerder komen( april), dat zou de medewerker in orde maken. Hij begreep dat we geen meubels meer hebben na een fikse verbouwing.

Echter bleek er iets ‘fout’ te zijngegaan en zouden we heel de bestelling pas in juli geleverd krijgen. zgn zouden de stoelen ook pas in juli klaar zijn.

Na een paar telefoontjes met fabrikant bleken de stoelen al klaar in april.

Table du sud wilde kennelijk geen deelbestelling zoals beloofd doen. Na een telefoontje van onze interieurarchitecte die bij onze advies afspraak was, was het opeens wel mogelijk.

Inmiddels zijn de tafels en stoelen geleverd. Tot nu toe bevalt het wel, maar ik zou niet opnieuw iets kopen door de slechte communicatie. En als we zo de recensies lezen, zijn we niet de enige.

onze pas geverfde muur zat onder de vegen na het leveren van de tafel en stoelen.

Op het bankje wachten we nog.

Showroom is mooi

Service kan heel veel beter.

via interieur architecte

Jansen

Ontvangst is showroom was slecht. We moesten een uur rijden, maar eenmaal aangekomen werden we niet geholpen en niemand had tijd ons te helpen terwijl er geen klanten binnen waren. Totaal niet... Ontvangst is showroom was slecht. We moesten een uur rijden, maar eenmaal aangekomen werden we niet geholpen en niemand had tijd ons te helpen terwijl er geen klanten binnen waren. Totaal niet vriendelijk te woord gestaan. Tafel bestellen en leveren ging erg goed. Tevreden over het eindresultaat

Online configurator, levering en eind resultaat

Vriendelijke en behulpzaam personeel in showroom

Via interieur styliste