Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Mooie kwaliteit / snelle oplossing verkeerde levering

Producten verpakken!

google

TOP

Prachtig bedrijf/ showroom met enthousiaste medewerkers.

Hans

Bartafel met krukken en salontafel gekocht. goed geholpen in showroom in nieuwkoop. onbewerkte staal was mooi, hout ook. goed voorgelicht over verschillende vormen van bewerking. bij levering bleek...

mooie producten, degelijk. kwalitatief goed. verschillende maten te bestellen, veel keuzemogelijkheden in afwerking.

Chauffeurs zouden beter kunnen communiceren over wat ze aan het doen zijn, bijvoorbeeld: de komende 10 minuten zie je ons even niet, dan zetten we in de vrachtwagen de barkrukken in elkaar ;)

google

Nette service, goed geholpen, goede berichtgeving, nette aflevering

Alles correct

Internet

Fem Vanhaecke

Heel blij met onze Fenix tafel. prachtig exemplaar! helemaal naar wens!

goeie communicatie
vriendelijk personeel

instagram

Zeer prettige ontvangst op bedrijf om samen de wensen door te nemen. Goed advies gekregen. Goed bereikbaar, vakkundig te woord gestaan; prettige mailwisseling.

Opvallend is dat er zeer veel mogelijkheden/combinaties zijn en dat een individueel meubel kan worden besteld. Duidelijk wat betreft afspraken.

nvt!

via Internet

Karen

Goede bereikbaarheid. Vriendelijk en gastvrij.

Mooie producten van goede kwaliteit

Google

Alles verliep keurig naar wens. Natuurlijk had ik het fijn gevonden als de tafel sneller geleverd had kunnen worden, maar dat is een detail. De communicatie verliep prima en de tafel staat helemaal...

Geen specifiek opvallende punten, maar het verliep allemaal heel soepel en dat is erg prettig.

De bezorgers arriveerden zo'n drie kwartier eerder dan vooraf aangegeven. Gelukkig was ik thuis en kon de tafel snel geplaatst worden. Een telefoontje of berichtje een half uur of een uur voor levering had echter geen kwaad gekund, voor het geval ik nog niet thuis zou zijn geweest.

Via Google

Snelle reaktie op vragen en behulpzaam. Jammer dat de geleverde tafel geen zwart blad(black oak) heeft,maar antraciet grijs. Tevens lijkt het erop dat het hout van verschillende kwaliteit is, met...

Devina

Wij hebben een zeer goede ervaring met Table du Sud. Eettafel en salontafel zijn keurig afgeleverd.

uitgebreide keuze/opties

Update over levertijden. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld omdat het al meer dan 8 weken was, maar werd toen keurig geholpen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Via Facebook heb ik de winactie gewonnen bij Table du Sud. Via instagram had ik ze gevonden en toen de winkel al bezocht.