Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit afleverservice

Super

In ons eigen dorp.

Kirstin

Mooi bedrijf met oog voor de klant. Denken goed mee ook als er na het plaatsen van de bestellingen toch nog aanpassingen/wensen van onze kant zijn.

Zie hierboven!

Instagram

Wij waren verrast door de showroom en wijze van klantbenadering in positieve zin.

Geen kauwgum kauwende verkopers meer.

Bol.com

Francien van Noort

De geleverde tafel is prachtig en de service prima.

Klantvriendelijk en flexibel

We bezochten op 1 mei de toonzaal in Heeze. Dat was een aangename ervaring. Het personeel was zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Enkel op het vlak van de ruwheid van het leer kon men ons...

Zie hierboven. Ook handig dat je in de toonzaal kan komen kijken en dan thuis op je gemak kan beslissen en bestellen online.

We hebben een zetel online besteld, maar kregen nog geen bevestiging of een andere reactie. Deze beoordelingsmail is het eerste dat ik hoor, en dat is wel vreemd. Een bevestiging dat de bestelling goed is doorgekomen zou fijn zijn.
Bij de keuze van het Afrikaleer werd aangegeven dat de kleur licht kan afwijken, en dat het leer natuurlijke oneffenheden kan bevatten. Dat vind ik helemaal niet erg want het is een natuurproduct. Wat ik wel jammer vind, is dat we totaal geen keuze hebben over het algehele uitzicht van het leder. In de stalenboek zaten namelijk kleuren op heel ruw leer en kleuren op heel glad leer. Ik snap dat je niet exact je eigen leer kan uitkiezen, maar het zou fijn zijn mochten we op de bestelling kunnen aangeven of we eerder ruw of eerder heel glad leer verkiezen. Ik veronderstel dat ze in de fabriek meerdere stukken leer van één kleur hebben liggen, en dat ze een beetje zouden kunnen uitkijken of ze nu ruw of glad leer kiezen om te gebruiken. Volgens het personeel was dat niet mogelijk.

Hoe heeft u ons gevonden?

Online op google na zoekopdracht 'lederen zetels'.

Allereerst ben ik heel erg blij met mijn nieuwe ovale tafel! Hij is helemaal prachtig en precies zoals gewenst.
Vanwege het gewicht van de tafel was het een zware klus voor de bezorgers om...

Vanaf het moment van het bestellen tot het afleveren ben ik via de mail goed op de hoogte gehouden van het proces. Daarnaast vond ik dat de bezorgers de tafel erg netjes hebben afgeleverd.

In de voorfase heb ik kleurstalen besteld. Het bestelproces voor deze blokjes was hetzelfde als voor een tafel met alle bijbehorende mails die niet aansloten bij mijn bestellen. Ook kreeg ik de staaltjes in eerste instantie niet, na contact kreeg ik de staaltjes wel, en uiteindelijk ontving ik nogmaals een pakket. Dit proces kan volgens mij beter afgestemd worden.

Via google

Heeze hoofdkantoor super.
Boskoop slechte ervaringen; we konden geen losse tafelblad bestellen in Boskoop en wel in Heeze.
Heeze was zeer vriendelijk, goede service en levertijd ook...

Hele mooi tafels, uniek op maat gemaakt.

Boskoop service verbeteren svp.

Via mijn vrouw

Menno Lijkendijk

Prima bedrijf,prachtige tafel.

Klantvriendelijk

Google

Henry

Wij hebben er een grote ovale tafel gekocht. Prima geholpen en prima op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Keurig bedrijf.

Veel keus, goede website, zeer veel mogelijkheden.

Hebben via mail doorgegeven om de factuur aan te passen naar de bedrijfsnaam en ondanks bevestiging dat dat gedaan was bleek dat niet het geval. Dus niet zeggen dat je iets aangepast hebt als dat niet geval is.

Via via

J Hulshof

Prima service en prettige mannen bij het monteren van de producten!!!

Hoe heeft u ons gevonden?

via mijn dochter, de fam. Petrovic