Table Du Sud

Table Du Sud Ook benieuwd naar feedback over de webshop Table Du Sud? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company307
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Table Du Sud met 9.6/10. Gebaseerd op 307 ervaringen.
Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit afleverservice
Kwaliteit geleverde items

Goed (8/10)

veel keuze in afmetingen, uitvoeringen, etc. En mooi product geleverd. Zeer blij mee.

concrete afspraken maken over aflevering. Met name het tijdstip en rekening houden met de gewenste tijd van de klant. De tafel zou op een bepaalde datum geleverd worden, zonder concrete richtlijn qua tijd. Uiteindelijk was het allemaal naar wens ingedeeld, maar daar heb ik even op moeten wachten. Ik had ook alternatieven voorgesteld, waar geen reactie op kwam. Ik vind het wel prettig als er duidelijkheid gegeven kan worden.

Ook de tijd en aandacht in de showroom, had even een aanloopje nodig. Merkbaar is dat de medewerkers het druk hebben met de zaak. Wellicht zijn de medewerkers van Table Du Sud ook zo met hun vak bezig, dat ze soms niet helemaal stilstaan bij wat een klant wel of nog niet weet, wat nodig is om tot een aanschaf te komen. Ik denk door een klantgerichtere benadering, zou het nog meer kunnen opleveren.

Score voor Table Du Sud:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie tafels en ze zijn zeker niet standaard t.o.v. wat je in reguliere woonwinkels tegenkomt. showroom op de nieuwe locatie is veel mooier. op de oude locatie was het kleiner en stoffiger. maar je ziet meteen dat er gewerkt wordt met mensen, die weten wat ze doen. .

Karin
Karin

Duidelijk, weet waar ze over praten, geen geleuter.

Vooral zo doorgaan!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik wilde alleen een nieuwe tafel, en gelukkig hoef ik dan geen hele showroom met andere producten door te wandelen. tafels ruim voldoende opgesteld, .
gesprek met teun was duidelijk, tafels zijn in verschillende afmetingen en poten verkrijgbaar. .
zeer tevreden met de tafel.

Klantvriendelijk

Top.

Goed (8/10)

Doen wat ze zeggen.

Iets eerder informeren ( over de stoelen ) als de bestelling wat langer duurt.

Score voor Table Du Sud:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede uitlevering. prettig contact.

Hans Thissen
Hans Thissen

De open ruimte waar men liet zien hoe ze werken. Niks geheimzinnigs. Wekt vertrouwen.

Bij eerste ontmoeting in nieuwe showroom, destijds nog niet helemaal klaar, was Teun alleen terwijl er al vier nieuwe klanten waren.
' n hulpje was handig geweest.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ontvangst en prettig contact. .
deskundig advies.

Uitstekend (10/10)

Mooie tafel voor een goede prijs.
Duidelijk afspraken mbt bezorgen van de tafel.
Tafel is netjes afgewerkt.

We hebben door verhuizing van het bedrijf wat langer op onze tafel moeten wachten. Bij bestellen werd gezegd dat de tafel in juni zou komen, echter werd dit juli. Voor ons absoluut geen probleem, maar als we dan een verbeterpunt moeten noemen was het fijn geweest als hierover gecommuniceerd was. Nu hebben we zelf contact op genomen om te vragen wanneer de tafel geleverd zou worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke benadering, alles kan naar persoonlijke wensen gemaakt worden..
mooie kwaliteit tafel, wij zijn erg tevreden!.

Uitstekend (10/10)

Snelle levering naar de wens van de klant

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klant vriendelijke en goede uitleg over het product en advies en snelle levering.

Peter
Peter

Mooi afgewerkt product, concurrerend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke en correcte bediening, prachtige showroom.

M . Dokter
M . Dokter

Uit Brabant , altijd oke

Niet nodig

Vriendelijk.

chris
Zeer slecht (2/10)
chris

aandacht voor de klant en showroom

Reactie Table Du Sud:

Hoi Chris, dit is een vervelende samenloop van omstandigheden. Tijdens de Pinksterdagen zijn we begonnen met onze verhuizing, op onze website stond vermeld dat de showroom gesloten zou zijn (weliswaar relatief laat ivm wijziging in de planning). Op zondag hebben we de hele werkplaats stofvrij gemaakt waardoor het stof ook deels in de showroom is gekomen. Inmiddels hebben we een dorp verderop 500m2 nieuwe showroom geopend met aangrenzend onze moderne fabriek. Ik ben er van overtuigd dat u versteld staat! We zullen bij een eventuele aankoop de gemaakte reiskosten (2x) vergoeden.

Score voor Table Du Sud:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

2e pinksterdag drie kwartier in de auto gezeten nadat we op de internetsite een mooie tafel hadden gezien. we kwamen terecht in een chaotisch onder de stof liggende "showroom" met de aan gegeten lunch nog op tafel!! geen mens die even kwam vragen wat we kwamen doen!! tja dan maar weer drie kwartier terug in de auto....... zoiets hebben we nog nooit mee gemaakt waardeloos!! als jullie geen zin hebben om te verkopen kunnen jullie beter de "showroom" op 2e pinksterdag beter gesloten houden.

Bedrijfsinformatie

Table du Sud is de webshop waar u nog handgemaakte en ambachtelijke meubelen kunt bestellen voor een scherpe prijs. Geen import maar een Nederlands oerdegelijk product. Doordat wij alles zelf produceren in ons eigen moderne fabriek in Heeze kunnen wij snel en eenvoudig inspelen op de wensen van de klant. Een lagere tafel? Of een aangepast onderstel? Geen probleem, bij Table du Sud staan we voor u klaar!
Adres
Langstraat 3, Hal 2L