Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Hans van der Laan

mooie tafels en komen afspraken na

Interior designer

V Veenema

Goede website, goede service, snelle levering.

Goede kwaliteit, onderscheidende producten.

Betreffende onze tafel [rond eiken (145x4)] met gekozen onderstel (chaneau): tafel heeft onvoldoende stabiliteit, kantelt bij leunen / zwaarder gewicht aan een zijde. Meer informatie hierover was... Betreffende onze tafel [rond eiken (145x4)] met gekozen onderstel (chaneau): tafel heeft onvoldoende stabiliteit, kantelt bij leunen / zwaarder gewicht aan een zijde. Meer informatie hierover was wenselijk geweest, zodat we een breder onderstel hadden kunnen kiezen.

Google

Anke Marynissen

Wij hebben een ronde tafel online gekocht. Vriendelijke mederwerkers die alles duidelijk uitleggen. Goede en duidelijke richtlijnen gehad over de levering. Levering ook prima uitgevoerd

Prijs kwaliteit is echt super goed, ze zijn ook goed georganiseerd

niets

Online

Familie Schmidt

Tafel via beeldbellen gekocht. Verkoopster nam alle tijd om met ons door de winkel te lopen. Via haar iPad konden we de tafels zien. Ging prima. Uitstekend advies gekregen.

Vriendelijk, professionele en makkelijk te bereiken.

Niet van toepassing.

Via Facebook

Leenes

Heldere afspraken die ook allemaal worden nagekomen.

Prettige benadering bij de bestelling, goed contact over de voortgang en prettige jongens die de tafel kwamen leveren en in elkaar hebben gezet.

online

Maaike

Professionele en vriendelijke service. Vanaf de vragen die ik op de website heb gesteld, tot het bestelproces, het plannen van de bezorging en het moment dat onze tuintafel er daadwerkelijk was,... Professionele en vriendelijke service. Vanaf de vragen die ik op de website heb gesteld, tot het bestelproces, het plannen van de bezorging en het moment dat onze tuintafel er daadwerkelijk was, echt TOP! Ondanks dat we nooit naar de showroom zijn kunnen gaan door corona, het volste vertrouwen in het product dat we besteld hebben en we zijn ontzettend blij met onze tuintafel want wat is hij mooi :)!

Service

Geen.

Instagram

Michiel

Uiteindelijk prettig en vriendelijk geholpen aan mooie meubelen

Kwaliteit van de meubelen

Winkel in Deventer was een aanfluiting, levertijden waren erg lang.

Google.

Aletta

Bij Table du Sud heldere informatie gekregen, duidelijke communicatie via de mail en creatief meegedacht.

Ivm de corona maatregelen niet fysiek naar de showroom kunnen gaan dit is creatief opgelost met beeldbellen. Omdat wij al eerder een bezoek hadden gebracht aan de showroom heeft het ons goed geholpen.

Kan niets bedenken...

Via internet

Marco van Kemenade

Super fijn en goed betrouwbaar bedrijf

Snel correct en goede service

Nvt

Via familie

Rosanne van Hoof

Super!

Heel vriendelijk en behulpzaam via online showroom, nemen alle tijd voor je en geven goede tips. Duidelijke communicatie erna via mail mbt factuur, betalen en leveringsopties.

Wachttijd van zeker 8wkn maar ik geloof dat dit wel overal een beetje zo is.

Instagram