Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit geleverde items

Alice Jonas

Top

Goede uitleg
Goed meedenken met de klant

Hanneke

Wij zijn zeer tevreden. Wat de website belooft maakt Table du Sud ook waar: onze sidetable moest op maat gemaakt worden maar werd toch snel geleverd en de kwaliteit is prima. Ook op de bezorging en...

Zie hierboven: snelle levering, prima kwaliteit,

Toen wij de sidetable via de webshop besteld hadden kregen wij vrijwel meteen een uitnodiging om Table du Sud te beoordelen. We konden toen nog geen beoordeling geven omdat de bestelling nog niet geleverd was. Dus advies: wacht met vragen om een beoordeling tot bestelling is afgeleverd.

Via google

Positief!
Leuke gewone jongens die hun best doen om mooie spullen te leveren

*uitgebreide site
* tijdens bezoek showroom alle tijd om mee te denken en te kijken
* snelle service

mond op mond reclame

Prima ervaring. Vriendelijk en goed geholpen bij de online bestelling. Keurig geleverd op 1 hoog en netjes afgewerkt en opgeruimd!

Google

Marcel

Geweldig!

Alles is mogelijk en kwaliteit is zichtbaar

Hoe heeft u ons gevonden?

Google term: natuurlijk houten tafel met stalen poot

Goed mee denkend bedrijf zonder dominantie.

Korte en duidelijke afspraken.

Goede ervaring, mooi werk

Duidelijke website, en slechts een aanbetaling hoeven doen.

Terugkijken van je bestelling, in een order geschiedenis zou fijn zijn

Google

Kees

Heel wisselend. Aan de ene kant zeer positief, maar de 1e levering was een enorme misser. Het uiteindelijke resultaat is zeer naar tevredenheid!

Flexibiliteit en geen gezeur. Gelijk het probleem aanpakken.

Betere controle op het eindproduct. Leveren wat in de showroom staat en geen variant daarop. Voorkomt tegenvallers en dus kosten.

Mond op mond reclame!!

Een paar maanden geleden een eettafel en tv meubel gekocht van "geleefd" eiken. Wij zijn erg blij met onze meubels , die erg mooi van kwaliteit zijn. De levering was al binnen 6 weken. Prima...

Prima kwaliteit meubels.

Het was druk in de winkel waardoor we wel geduld moesten hebben. Maar daardoor konden we wel rustig snuffelen Dus maar een klein minpuntje.

Facebook

Zeer tevreden. Heel erg blij met het eindproduct. Vanaf het moment dat we de showroom binnen liepen hadden we meteen het gevoel hier koop ik mijn tafel!

Diverse showroom met veel leuke items die je nergens anders kunt kopen!Leuke kasten op maat bijvoorbeeld en het is ook leuk dat ze je mee de fabriek in nemen om het eea te laten zien.

Tot nu toe geen.