Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

D van der Meer

Table du Sud in Rotterdam heeft een prachtige showroom. We vonden alles even mooi. We hebben uiteindelijk een prachtige tafel gevonden die perfect in onze woning past. De kwaliteit is merkbaar... Table du Sud in Rotterdam heeft een prachtige showroom. We vonden alles even mooi. We hebben uiteindelijk een prachtige tafel gevonden die perfect in onze woning past. De kwaliteit is merkbaar uitstekend en voelt zeer degelijk. De levering was ook geweldig en professioneel.

De kwaliteit en de bijzondere modellen zijn zeker sterke punten

Vooral zo doorgaan

Internet

Leo

Hartelijke ontvangst in de winkel in Alexandrium. Een tafel op maat besteld geheel naar onze wensen.

Een goede kwaliteit van de produkten. In meerdere maten leverbaar. In Nederland gemaakt.

Nee. Alles is goed geregeld.

Via Instagram en in Alexandrium

s. van Eijck

Positief

kwaliteit en goede service in de winkel. communicatie vanuit planning was ook positief.

levering is 2 maal uitgesteld. Een derde keer werd het ook uitgesteld, maar werd toch de betreffende dag geleverd. Positief dat jullie kwaliteitscontrole uitvoeren en op basis daarvan niet wilde... levering is 2 maal uitgesteld. Een derde keer werd het ook uitgesteld, maar werd toch de betreffende dag geleverd. Positief dat jullie kwaliteitscontrole uitvoeren en op basis daarvan niet wilde uitleveren. Desondanks is het wel vervelend als levering 2/3 keer wordt uitgesteld.

social media

Henk van Heffen

TOP: zeer klantvriendelijke hulp in de showroom, correcte levering en uitleg.

Alles gaat bij Table du Sud in één keer goed, komt niet meer zo vaak voor in deze maatschappij.

Via een relatie

Adriaan Eijsvogels

Zeer positief. Levering conform afspraak, er werd van tevoren nog even contact gezocht. Twee keurig nette mannen die zorgvuldig onze bestelling afleverden.

Zie hierboven

We kunnen ze niet bedenken

Via onze interieuradviseur

Fer

Bij bezoek aan showroom Heeze goed te woord gestaan. Men had veel geduld en tijd. Samen met juiste advies keuze gemaakt en tafel en set salontafels gekocht. Keurig binnen de gemaakte afspraken... Bij bezoek aan showroom Heeze goed te woord gestaan. Men had veel geduld en tijd. Samen met juiste advies keuze gemaakt en tafel en set salontafels gekocht. Keurig binnen de gemaakte afspraken geleverd!

Komen afspraken na en leveren zeer goed product.

Nvt

Naams bekendheid

Astrid Jonkheer

Daar heb ik een slechte ervaring mee

Mooi product

Wij hebben 195 euro betaalt voot een verhuislift die we achteraf niet nodig hadden. De verhuislift is ter plekke afgezegd en was ook nog niet onderweg.
Toch kregen wij het bedrag niet terug...
Toch kregen wij het bedrag niet terug gestort.
Heel vervelend.

Via advertenties

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de feedback.
Bedankt voor de feedback.
we kunnen u in deze case helaas geen terugbetaling van de verhuislift aanbieden. Daar de verhuislift bij de verkoop is besproken en een tafelblad van dit formaat en gewicht normaal ook niet via de trap geleverd kan worden is er geen controle voor levering via de trap geweest. Er is geen indicatie geweest dat dit mogelijk zou zijn, in uw geval heeft u een uitzonderlijk gunstige trap waardoor de levering zo wel mogelijk bleek.
Wij werken middels partners voor de verhuisliftservice, dit is dus niet in eigen beheer. Zij berekenen ondanks dat het niet nodig bleek wel de volledige kosten aan ons door. Onze excuses.
Team Table du Sud

C.Dongelmans

Erg vriendelijke meegaande verkoper. Ook zonder afspraak werden we direct en netjes te woord gestaan en geholpen. De levering was precies zoals van te voren was afgesproken met vriendelijke... Erg vriendelijke meegaande verkoper. Ook zonder afspraak werden we direct en netjes te woord gestaan en geholpen. De levering was precies zoals van te voren was afgesproken met vriendelijke vakkundige chauffeur / monteur.

Goede afspraken en een eerlijk advies

Misschien een after sale telefoontje of alles naar wens is.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Bij toeval op de woonboulevard in Utrecht

Alfred

Bij het uitzoeken van de tafel prima geholpen in de winke. Het grote scherm waarop je de verschillen bladen en poten kunt selecteren is erg handig. Ook de tool om de gekozen tafel digitaal in je... Bij het uitzoeken van de tafel prima geholpen in de winke. Het grote scherm waarop je de verschillen bladen en poten kunt selecteren is erg handig. Ook de tool om de gekozen tafel digitaal in je eigen interieur te laden laat je zien of de tafel past in je eigen huis
Bij aflevering werd er zorgvuldig gewerkt, overal kleden onder om de vloer en de tafel niet te beschadigen

Scherm om product te visualiseren prima product correcte bezorging

Via zoeken op internet

C.Dongelmans

We werden zonder afspraak keurig geholpen en geadviseerd door een verkoper. De kwaliteit van de eettafel was precies wat we zochten . Ook de sortering van de stoelen was erg breed. Na diverse andere... We werden zonder afspraak keurig geholpen en geadviseerd door een verkoper. De kwaliteit van de eettafel was precies wat we zochten . Ook de sortering van de stoelen was erg breed. Na diverse andere winkels bezocht geheven zijn we hier perfect geslaagd.

Brede sortering, kwaliteit en vriendelijk personeel

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Bij toeval op The Wall in Utrecht.