Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Marjan

Super! Goede hulp in Deventer bij maken definitieve keuze, en snelle levering

-duidelijk communicatie
-vriendelijk
-klantgericht

er waren op de site voor de tafelhoogte 2 maten weer gegeven, terwijl er uiteindelijk 1 de goede was

Hoe heeft u ons gevonden?

Via een vrenden die een hele mooie tafel bij jullie had gekocht

Ron Sellemans

Uitstekend

Klantvriendelijk en aant

Internet

Egemen Uzunali

Fijne verkopers, dramatische koeriers, slechte service en moeizame probleem afhandeling. Een korte samenvatting van mijn ervaring met dit bedrijf.

Bij Table Du Sud een tafel besteld icm 8...

Bij Table Du Sud een tafel besteld icm 8 stoelen. 4 stoelen werden geleverd met zwarte handafdrukken. Hoogstwaarschijnlijk waren dit de handafdrukken van de bezorgers. De tafel was helaas ook niet vrij van problemen. De onderkant van de tafel was beschadigd. 1 stoel was zo smerig dat deze direct weer meeging. 6 weken verder en helaas nog steeds geen oplossing. Mijn advies zou zijn om je spullen hier niet te kopen.

Bekwame en nette verkopers

Servicelevering, probleemafhandeling, bezorging.

Webpagina table du sud

Reactie Table Du Sud:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Het spijt ons zeer dat de bestelde meubels niet direct aan de kwaliteitseisen voldoen die je van ons mag verwachten. Zoals direct aangegeven lossen wij dit graag netjes op en zijn jullie hiervoor in contact met onze klantenservice. Wij gaan zowel de tafel als stoelen herstellen, hiervoor zijn jullie samen een afspraak aan het inplannen. We begrijpen dat het vervelend is dat niet alles direct goed is, maar vinden het ook erg jammer dat er al een slechte review is geplaatst voordat wij de kans krijgen dit op te lossen.
Wij hopen natuurlijk dat dit zo snel mogelijk lukt en jullie verder zorgeloos van de nieuwe set kunnen gaan genieten!
Team Table du Sud

Carola Straathof

Positief

Duidelijkheid, stiptheid, goed meedenken

Bij het afleveren van onze bank regende het en daarbinnen voortuin nog niet bestraat was lag er veel zand/modder. De mat die we pas nieuw hebben krijgen we niet meer schoon door de modderschoenen... Bij het afleveren van onze bank regende het en daarbinnen voortuin nog niet bestraat was lag er veel zand/modder. De mat die we pas nieuw hebben krijgen we niet meer schoon door de modderschoenen van de 2 mannen welke het kwamen afleveren. Dat vind ik wel zonde. Ook is bij het naar binnen brengen de muur beschadigd en lag er allemaal gruis daar ze tegen de wand aanliepen. Echt wel 2 verbeterpunten qua aflevering en laatste stukje van het product.

Aanraden van anderen

David Paralusz

Uitermate professioneel - veel bedrijven moeten hier aan een voorbeeld nemen

communicatie - stiptheid - professionaliteit

Doe zo verder!

Internet

Annet Rietveld

Correcte afhandeling van geplaatste bestelling

Duidelijke communicatie

Mond tot mond reclame

Marco van Zanten

Heel positief

Communicatie met medewerkers, zowel in winkel als bij aflevering

Geen idee

via interieurontwerper

Gemma

Geweldige service

Er werd goed meegedacht en advies gegeven. Snel gereageerd bij een klacht, en goed geregeld met de bezorging

Via internet

Peter Geelen

Fantastisch geholpen en mooie showroom

betrokkenheid bij de koop. prima afgeleverd

via kennis