Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Michel Melis

Fijne ervaring ...

vriendelijkheid stiptheid en goede communicatie

in boek ...stijlvol wonen

Jasperse

Kwaliteit

Laswerk poten. Slecht en niet recht

Bla

J. ten Have

Erg mooie tafel gekocht en precies zoals we hebben uitgezocht.

Goede service, hoeft geen aanbetaling te doen

Met brengen van de tafel misschien wat meer hulp met viltjes eronder zetten was nu best zwaar en stond niet stabiel

Via internet en kennis

v Horik

Heel blij met onze nieuwe tafel!

Mooi afgewerkt, fijne service

Pinterest

Maaike

Zeer tevreden met geleverde tafel

Geleverde product is conform verwachting. Tijdens proces op de hoogte gehouden van de voortgang.

nvt

Via internet

Vanessa

Felix tafel van €2500 geleverd met een hele diepe kras die een dag na aflevering door ons gezien is.(ook een grote boenvlek bij de kras dus iemand is het voor aflevering wel opgevallen) Direct... Felix tafel van €2500 geleverd met een hele diepe kras die een dag na aflevering door ons gezien is.(ook een grote boenvlek bij de kras dus iemand is het voor aflevering wel opgevallen) Direct contact opgenomen met de klantenservice waarin aangegeven werd om dit “krasje” met een sponsje weg te poetsen. Te bizar voor woorden dat ik deze dame moest uitleggen dat als ik een nieuwe tafel bestel ik verwacht dat dit zonder enkele schade geleverd wordt. We zijn inmiddels een maand verder en nog geen stap verder.

Verbeter aub je klantenservice diensten!

Instagram

Reactie Table Du Sud:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Vervelend dat nog niet alles naar wens verloopt. Onze klantenservice is nog druk bezig met een oplossing, daarvoor zijn we nog in contact met de leverancier. Hiervan worden jullie ook op de hoogte gehouden. In verband met vakanties kan dit wat langer duren dan normaal gesproken. Zodra wij meer weten horen jullie het ook, als jullie in de tussentijd al vragen hebben kunnen jullie natuurlijk alvast bij ons terecht!

Yvonne van Dalen

Een mooie bedrijf met hele mooie meubels

Goede kwaliteit
Klantvriendelijk
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Via onze interieur styliste

Pieter

Mooie spullen en netjes geregeld

Veel keuzeopties in materialen en kleuren om de meubels naar eigen smaak samen te stellen.
Communicatie rondom de levering, onderhoudservice en garantie is sterk

Tijdens onze afspraak was de eerste verkoper niet zo behulpzaam en wist ook niet goed uit te leggen wat mogelijk was bij welke meubel. Zoveel opties vraagt toch om een stukje begeleiding in wat past... Tijdens onze afspraak was de eerste verkoper niet zo behulpzaam en wist ook niet goed uit te leggen wat mogelijk was bij welke meubel. Zoveel opties vraagt toch om een stukje begeleiding in wat past bij de ruimte waar de meubels komen en het gebruik. De tweede verkoopster was erg goed en in korte tijd konden we tot een keuze komen

Mond op mond reclame

Matthijs

Goed en betrouwbaar bedrijf. Gemaakte afspraken worden nagekomen en de producten zijn van uitstekende kwaliteit. Goede aflevering en vriendelijke bezorgers.

Doen wat ze beloven

Google

Evert Uenk

Mooie spullen, ruime keus

Prijs kwaliteit, voorspelbaar en duidelijk

Ga vooral zo door

Hoe heeft u ons gevonden?

Internet en via de winkel