Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

NV PAKA Vloeberghs

Op 1 december leverden jullie onze sidetable.
Prachtig stuk!
Op 1 december leverden jullie onze sidetable.
Prachtig stuk!
Graag wilden wij “al” uw medewerkers van website-opmaak (prachtig), klantendienst, contact met de klant gedurende de fabricatie, mensen die alles vervaardigen tot leverdienst feliciteren!
Uw firma is “af”!
Zelden meegemaakt!

Eén van de sterkste firma's die ik meemaakte op alle gebied: communicatie met de klant, gemaakte afspraken waarmaken, kwaliteit van het product,...

Géén

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Internet...Nederlands bedrijf en wij wonen in België!

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de mooie complimenten, hier worden wij allemaal heel erg blij van.
Nog veel plezier van de meubels!

Judith Dassen

Wij zijn zeer tevreden kregen goed en eerlijk advies.

Mooie degelijke meubels goed advies en op tijd geleverd.

Online

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Nog veel plezier van de meubels!

Johan de Jager

Zeer goed

Nemen ruim de tijd, denken mee in de winkel. Online goede impressie

Instagram

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor jullie positieve review en nog veel plezier van de meubels!

Cees van Geenhuizen

Mooie collectie, goed verkoop gesprek en een goede afhbadeling

Goede service

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor jullie mooie review. Nog heel veel plezier van jullie meubels!

Vincent Braun

In de showroom geprobeerde stoelen worden verkeerd besteld en dus verkeerd geleverd. Omruilen wil men alleen tegen hoge kosten en lange wachttijd.

Lever service. Ik bestel voor meer dan €5000,- en wordt zeer slecht behandeld. De fout bij het bestellen zou bij mij liggen.

Bedankt voor je review!
We vinden het ontzettend vervelend dat de stoelen niet het gewenste onderstel hebben. De stoelen zijn geleverd volgens de ondertekende order, het gaat dus niet om een foute levering. Helaas ruilt de leverancier geen stoelen om, daar kunnen wij niks aan veranderen. Gelukkig wilden zij eenmalig een uitzondering maken, de kosten voor het omruilen vanuit hen zijn €95. We vinden het zelf ook jammer dat we geen ander voorstel kunnen doen, mochten jullie toch gebruik willen maken van hun aanbod horen wij dat graag. Onze excuses voor het ongemak en in ieder geval veel plezier van de meubels!

Borren

Duidelijk

Via via

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor jullie positieve review en nog veel plezier van de meubels!

Anke

Prachtige tafel!

Ontwerp is schitterend
Fijn contact met verkoper tijdens aankoop

Kortere levertijd

Via onze interieurontwerpster

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de tafel, nog veel plezier ervan!

Zid

Dieptepunt

Niet aanwezig

Training inclusiviteit voor personeel zou een verademing zijn voor de klant, dan hoef ik voortaan niet eerst mijn banksaldo te tonen voordat ik geholpen mag worden. Mss volgende keer zonder... Training inclusiviteit voor personeel zou een verademing zijn voor de klant, dan hoef ik voortaan niet eerst mijn banksaldo te tonen voordat ik geholpen mag worden. Mss volgende keer zonder hoofddoek de winkel bezoeken.

Online

Bedankt voor je review!
Vervelend dat jullie geen prettig gevoel hebben bij jullie bezoek aan onze showroom. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses daarvoor. We benaderen en helpen al onze klanten in de showroom gelijk, een banksaldo wordt nooit gevraagd. We zouden hier daarom graag wat meer over horen, zodat we dit op de juiste manier kunnen oppakken en een dergelijke ervaring niet nog eens voorkomt bij ons. We zullen hiervoor contact met jullie opnemen.

Wim van Amelsvoort

Zeer klantvriendelijk

Wij hadden twijfels over de uitgezochte kleur van de bekleding van de stoelen nadat deze geleverd waren bij de eerder aangekochte ronde... Wij hadden twijfels over de uitgezochte kleur van de bekleding van de stoelen nadat deze geleverd waren bij de eerder aangekochte ronde eettafel. Een dame van de klantenservice heeft ons vrijwel direct bezocht en aangetoond dat de door ons bestelde kleur vande stoelbekleding correct is.

Reactie Table du Sud:

Wat fijn om te horen dat we jullie op deze manier goed hebben kunnen helpen en bedankt voor de mooie review! Nog veel plezier van de meubels.

L

Geweldig

Goede service. Geweldige levering en goed advies. Het product is ook prachtig.

Winkel

Reactie Table du Sud:

Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! We wensen jullie nog veel plezier van de meubels.