Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Wilma van Rijsingen

Goed advies en mooie meubels

Helpen met interieur advies bv met tekening of drie-d

In eigen dorp;
Mond op mond

Reactie Table du Sud:

Goed om te horen dat jullie blij zijn met de meubels. Toevallig hebben we inmiddels de mogelijkheid voor gratis interieur advies met 2D tekeningen. Mocht je ooit weer interesse hebben in meubels... Goed om te horen dat jullie blij zijn met de meubels. Toevallig hebben we inmiddels de mogelijkheid voor gratis interieur advies met 2D tekeningen. Mocht je ooit weer interesse hebben in meubels kunnen we daar dus mee helpen. Nog veel plezier van de meubels!

Birgit

Prachtig tv meubel

Mooie kwaliteit, vriendelijke service bij levering

Op tijd de factuur sturen en mails (tijdig) beantwoorden.

binnenhuisarchitect

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en tips. Fijn om te horen dat jullie blij zijn met het tv-meubel, nog heel veel plezier ervan!

Manon Delsing

Heel goed

Vriendelijk personeel

Heb ik niet

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Geweldig, mooie spullen, vriendelijk personeel, mooie winkels.

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. We wensen jullie nog heel veel plezier van de meubels!

Ilse

Ellende

Mooie producten

Table du Sud doet alsof ze een 'high end' verkoper zijn van kwalitatieve meubels.. maar bij Ikea bent u beter af!
Na ruim 3 maanden te wachten op een tafel wordt deze in de verkeerde vorm en...
Na ruim 3 maanden te wachten op een tafel wordt deze in de verkeerde vorm en met gigantische beschadiging geleverd.. de klantenservice is matig en de kwaliteit dramatisch!
Denk nog een keer na voordat u hier uw meubels koopt! :(

Internet

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat jullie onze producten mooi vinden!
Onze excuses voor de gang van zaken. We zijn enkele maanden geleden overgestapt op een nieuw systeem waarop al onze afdelingen werken. Deze overstap verliep niet altijd even soepel, waardoor helaas ook wat fouten zijn ontstaan. De drukte die hieruit volgde zorgde ook voor latere reacties. De hieruit resulterende foutieve vorm en de beschadiging aan jullie tafel worden zo snel mogelijk opgelost. Nogmaals onze excuses. Hopelijk kunnen jullie snel met een tevreden gevoel van de tafel gebruik gaan maken.

G. Damink

Onze eethoektafel met Luna stoelen is een geweldig mooi product.
Onze eethoektafel met Luna stoelen is een geweldig mooi product.
Na twee maanden zag ik dat één van de “pootjes” rond de RVS buis van een stoel gebroken was. Na melding bij de klantenservice had ik een dag later al een nieuw onderdeel in de brievenbus.
PERFECTE SERVICE.

Mooie tafel en een perfecte service.

Geen.

Via de site.

Reactie Table du Sud:

Goed om te horen dat onze klantenservice snel een oplossing voor jullie geregeld heeft. En natuurlijk super dat jullie zo blij zijn met de eetkamer set, nog heel veel plezier ervan!
Team Table...

Jyldau Esselink-Koning

Zeer goed geholpen in Deventer.

Vriendelijk en doortastend.

Geen.

Via onze interieurstyliste

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn in onze showroom in Deventer!

Gery Bisseling

Wij zijn zeer tevreden met onze Deens ovale eiken tafel en Lody stoelen. Krijgen geweldige reacties van vrienden en kennissen.

Gewoon zichtbare kwaliteit.

Geen, ga zo door Table du Sud

Via onze dochter

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de mooie complimenten, we vinden het super leuk dat jullie (en jullie vrienden) de set zo mooi vinden. Nog heel veel plezier ervan!

Silver

Ook nu weer uitermate tevreden over Table du Sud! Weer een fijne ervaring na een eerdere aankoop, prima geholpen. Werden tijdig op de hoogte gehouden over de levering en betaling van onze nieuwe... Ook nu weer uitermate tevreden over Table du Sud! Weer een fijne ervaring na een eerdere aankoop, prima geholpen. Werden tijdig op de hoogte gehouden over de levering en betaling van onze nieuwe tafel.

Warme ontvangst, sfeervolle showroom. Meedenken, oplossingsgericht, nemen de tijd.

Nvt

Mond op mond reclame

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat jullie wederom blij zijn met jullie aankoop. Daar doen we het natuurlijk voor. Nog heel veel plezier van de meubels!

Arjan

Fijne bezorging en nemen netjes afval mee

Nee

Bekend

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en nog veel plezier van de meubels!

Neline

Goede kwaliteit

Via Facebook

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de positieve review en nog veel plezier van de meubels!