Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Kemps

Een geslaagde training waarin je actief aan de slag gaat met schrijf- en spreekvaardigheid. Ook komen de meest gemaakte fouten aan bod (Dunglish). Ook krijg je veel handige documenten aangereikt met... Een geslaagde training waarin je actief aan de slag gaat met schrijf- en spreekvaardigheid. Ook komen de meest gemaakte fouten aan bod (Dunglish). Ook krijg je veel handige documenten aangereikt met handige overzichten en tips & tricks e.d.

Marjon Melissen

Goede praktische cursus. Anita is een fijne en rustige trainer die overal de tijd voor neemt en dingen goed uitlegt. Ik ga naar huis met duidelijke tips en handvaten.
Wel is het een beetje...
Wel is het een beetje vervelend dat de antwoorden van de opdrachten niet altijd in lijn zijn met B1. Bijvoorbeeld dat een zin geen tangconstructie meer bevat, maar dat de woorden alsnog te moeilijk zijn en niet B1. Het zou leerzamer zijn als de antwoorden helemaal B1 zouden zijn.

anoniem

Leerzaam, nog best moeilijk opdrachten te maken in rumoerig klaslokaal. Vooral de structuur in teksten voor de leesbaarheid vond ik interessant. Jammer vond ik dat niet alle gemaakte opdrachten... Leerzaam, nog best moeilijk opdrachten te maken in rumoerig klaslokaal. Vooral de structuur in teksten voor de leesbaarheid vond ik interessant. Jammer vond ik dat niet alle gemaakte opdrachten werden beoordeeld. Al heb ik hier i.v.m. tijd begrip voor en het was fijn dat de docent af en toe langsliep en even meekeek.

Rene Ouwerkerk

Goede en leuke training waar ik zeker veel aan gehad heb. Het niveau van de training was voor mij te hoog, maar de docent deed er alles aan om het voor mij mogelijk te maken om op mijn niveau mee te... Goede en leuke training waar ik zeker veel aan gehad heb. Het niveau van de training was voor mij te hoog, maar de docent deed er alles aan om het voor mij mogelijk te maken om op mijn niveau mee te kunnen doen.

Liz Hakkers

Het is een erg nuttige training, veel leuke weetjes geleerd om beter je tekst op te stellen. Goede afwisseling tussen theorie, uitleg en zelf actief aan de slag met oefeningen.

Marleen van Gerven

Heel leuke, nuttige en praktische training. Gea legt duidelijk uit. Locatie en lunch goed verzorgd. Goed om op ingezonden tekst in te gaan. Ik zou nog wel wat coaching achteraf kunnen gebruiken.... Heel leuke, nuttige en praktische training. Gea legt duidelijk uit. Locatie en lunch goed verzorgd. Goed om op ingezonden tekst in te gaan. Ik zou nog wel wat coaching achteraf kunnen gebruiken. Goede opbouw van de training en goede oefeningen bij de theorie

Ettema

Een prettige cursus waarin je in korte tijd telefonisch en mondeling professioneler leert communiceren in het Engels.

+ duidelijk

+ overzichtelijk
+ fijne werkomgeving
+ goede achtergrondinformatie
+ prettige cursusleider

- een native speaker als cursusleider zou prettig zijn

Pauline Elsland

1-daagse training waarin veel onderwerpen aan bod kwamen, maar voelde desondanks overzichtelijk en met een kop en een staart. Helen was kundig, kalm, vriendelijk en had humor. Aristo als lokatie was... 1-daagse training waarin veel onderwerpen aan bod kwamen, maar voelde desondanks overzichtelijk en met een kop en een staart. Helen was kundig, kalm, vriendelijk en had humor. Aristo als lokatie was zeer plezierig.

yvette taminiau

Ik vond het een erg goede cursus.
Ik vond het een erg goede cursus.
Veel geleerd van zeer ervaren docent. Vooral al de praktische oefeningen en tips zijn heel handig in het onderwijs. De cursus zit zeer goed in elkaar dus ik zou de cursus zo houden.
Thank you Carol!

Boas Wijker

Informatieve cursus, waarin duidelijk de academische schrijftstijl werd uitgelegd en bruikbare tips werden gegeven. Fijn om constructieve methode te leren om wetenschappelijke artikelen te... Informatieve cursus, waarin duidelijk de academische schrijftstijl werd uitgelegd en bruikbare tips werden gegeven. Fijn om constructieve methode te leren om wetenschappelijke artikelen te schrijven. Trainer kon on the spot met alternatieve voorbeelden komen in zijn uitleg te verduidelijken. Jammer dat het online was aangezien er weinig spontante interactie was.